استفاده از حوله استخری تاچ در شهرستان طالقان ممنوع اعلام شد

بسیاری از خانم ها از حوله استخری تاچ برای پیچیدن موهای خود استفاده می کنند و از ملحفه حمام برای تمیز کردن بقیه بدن استفاده می کنند.

به عنوان مثال، حوله حمام میزو از پنبه ژاپنی ساخته شده است که آن را فوق العاده جذب می کند، به همین دلیل این حوله در مقایسه با سایر حوله های موجود در بازار به سرعت خشک می شود.

علاوه بر این، این یک حوله حمام همه جانبه است که ویژگی هایی مانند دوام، نرمی و نوارهای تغییر رنگ تشخیص باکتری را ارائه می دهد.

یکی از رایج‌ترین اشتباهاتی که افراد مرتکب می‌شوند، نگه‌داشتن حوله‌های حمام در نزدیکی دوش است. اگر روزانه چند نفر از دوش استفاده کنند، حوله را مرطوب می کند.

چگونه بهترین حوله حمام را انتخاب کنیم؟ وقتی نوبت به تصمیم گیری در مورد حوله حمام می رسد، معیار اصلی GSM (گرم بر متر مربع) است که نشان دهنده تراکم حوله است، همه ما با مفهوم GSM تعداد نخ ها آشنا هستیم.

حوله حمام اگر در GSM بالاتر باشد، سنگین‌تر می‌شود. نه تنها این، بلکه جاذب تر و نرم تر است. به همین دلیل است که یک حوله GSM بالا نسبتاً گرانتر است.

GSM معمولاً از 300 تا 900 متغیر است، و شما می توانید به راحتی تصمیم بگیرید که کدام یک را پس از مطالعه راهنمای GSM زیر خریداری کنید:

این حوله ها یکی از سبک ترین حوله های حمام هستند. به همین دلیل است که نازک‌تر هستند و حالتی مجلل ایجاد نمی‌کنند.

علاوه بر این، این حوله‌ها درشت‌تر از حوله‌های GSM بالاتر هستند و حس کاغذ سنباده‌ای را روی پوست ایجاد می‌کنند. به همین دلیل است که این حوله ها بهترین حوله های حمام نیستند و جاذب نیستند.

این حوله های با وزن متوسط به عنوان حوله های ساحلی و حمام عالی عمل می کنند. نرم و جاذب هستند و زود خشک می شوند.

اینها گران ترین، سنگین ترین و مجلل ترین حوله های موجود در بازار هستند، شما اغلب این حوله‌ها را در هتل‌های پنج ستاره و اسپاها پنج‌گانه می‌کنید و در حالی که آن‌ها را به دور خود می‌پیچید، به شما پیشنهاد می‌کنند که آنها را در آغوش بگیرید.

با این حال، از جنبه منفی، این حوله ها به دلیل وزن و تعداد نخ هایشان برای همیشه خشک می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.