پسری با کیف مدرسه دخترانه طرح لی خواهرش به مسابقات فوتبال رفت

از آنجایی که دختر ها همیشه دوست دارند کیف مدرسه دخترانه طرح لی داشته باشند که شیک به نظر برسد و شخصیت آنها را مانند ابرقهرمان، مرد آهنی به تصویر بکشد.

این کیف سه بعدی رنگ آبی به شکل مرد آهنی در جلو و دارای دو جیب در طرفین برای نگهداری وسایل و یک بطری آب است. جلوه سه بعدی کیف را شیک و مد روز جلوه می دهد.

بچه های کوچک جذب رنگ ها می شوند و کیف های مدرسه را که مانند اسباب بازی هایشان هستند، دوست دارند.

بنابراین این کیف مدرسه کرکی برای آنها مناسب است زیرا شبیه سلیقه آنهاست و می تواند به راحتی جذاب شود.

این کیف از مواد نرم ساخته شده است و فضای کافی دارد تا خردسالان بتوانند به راحتی کتاب‌های تیفین خود را نگهداری کنند، زیرا بطری‌های موجود در انواع و شکل‌های بسیار متنوعی هستند و والدین می‌توانند با توجه به علاقه کودکشان به شکل آن را انتخاب کنند.

این کیف های مدرسه به دلیل چاپ آرامش بخش و جذاب، مورد تقاضای دختران جوان هستند. چاپ گل دختران را به خود جذب می کند و هنگام حمل بر روی آنها بسیار زیبا به نظر می رسد.

این کیف دارای دو کابینت است، یکی در جلو و دیگری که می توانید کتاب های خود را با خیال راحت در آن نگهداری کنید.

کیف ها در رنگ ها و طرح های مختلف موجود هستند و شما می توانید با توجه به سلیقه و استایل خود یکی را انتخاب کنید.

این نوع کوله پشتی های مدرسه در سایه های شگفت انگیز رنگ پاستلی موجود است و حتی زمانی که بر روی شانه های نوجوانان حمل می شود، شیک هستند.

بد دارای یک چاپ زیگ زاپ فوق العاده در پایین کیف آن را جذاب می کند. این زیپ دارای آویز چرمی کوچکی است که باعث جذابیت چشم می شود.

این یک کابینت دارد که می تواند گوشی را در آن قرار دهد، و بند پشت آن دارای چاپ زیبایی است، بنابراین هنگامی که نوجوانان به کلاژ خود حمل می کنند، فوق العاده و شیک به نظر می رسد.

این برای دختران جوان عالی است زیرا این کوله پشتی هنگام حمل جذاب به نظر می رسد. ترکیب سیاه و سفید هرگز نمی تواند قدیمی شود و پاپیون جلویی ظاهری درجه یک به کیف می دهد.

این کیف دارای کیسه های کناری و محفظه های بزرگ است تا بتوانید کتاب ها و جعبه ناهار خود را نگهداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.