سینی پلاستیکی بزرگ گرد که با تغییر دما تغییر رنگ می دهد

“به دلایل پایداری و بازیافت، ما شاهد ورود چندین سیستم بسته بندی هیبریدی مانند سینی پلاستیکی بزرگ گرد به بازار بوده ایم، مانند سیستم های FlatSkin و FlatMap خودمان.”

“اینها بر اساس یک حامل مقوایی مسطح است که می تواند در هر دو طرف چاپ شود و امکانات بی پایانی از نظر نام تجاری و اطلاعات محصول می دهد.

این بسته‌ها همراه با دید کامل محصول، چشم‌نوازهای واقعی در خرده‌فروشی هستند.»

Buzzoni اخیراً FlatMap، پایدارترین راه حل این شرکت از نظر زیست محیطی برای بسته بندی فوق العاده مسطح گوشت، غذاهای دریایی و پنیر را در یک مصاحبه ویدیویی اختصاصی به PackagingInsights ارائه کرده است.

آنچه که ما نیز شاهد آن بودیم، معرفی به اصطلاح «بسته‌بندی بدون تماس» است، مانند سینی‌های مخصوص با دهانه که به شما امکان می‌دهد محصول را مانند آجیل در دستتان بریزید.»

FlatSkin مبتنی بر فیبر Sealpac، جداسازی آسان مقوا و پلاستیک را برای بازیافت امکان پذیر می کند.

به‌علاوه، سینی‌گیرها و ترموفرم‌های Sealpac به راحتی در راه‌حل‌های خط کامل ادغام می‌شوند، و مدیریت بهداشتی سینی‌ها و محصولات را در کل خط تضمین می‌کنند.

Innova Market Insights دریافت که 51 درصد از مصرف‌کنندگان جهانی، حفاظت از محصول را اولویت اصلی بسته‌بندی اغذیه‌فروشی‌های بسته‌بندی شده و محصولات سرد می‌دانند.

اقدامات نظارتی و نگرانی مصرف کنندگان افزایش تقاضا برای بسته بندی های قابل بازیافت است.

به عنوان مثال، استراتژی پلاستیک اتحادیه اروپا مستلزم آن است که تا سال 2030 تمام بسته بندی ها قابل بازیافت یا قابل استفاده مجدد به روشی مقرون به صرفه باشند.

علاوه بر این، مالیات پلاستیک اتحادیه اروپا که اخیراً معرفی شده است، مالیات 0.80 یورو به ازای هر کیلوگرم (0.94 دلار آمریکا به ازای هر کیلوگرم) را بر زباله های بسته بندی های پلاستیکی بازیافت نشده اعمال می کند.

Buzzoni ادامه می دهد: “به دلایل پایداری و بازیافت، ما شاهد ورود چندین سیستم بسته بندی هیبریدی به بازار بوده ایم، مانند سیستم های FlatSkin و FlatMap خودمان.”

“اینها بر اساس یک حامل مقوایی مسطح است که می تواند در هر دو طرف چاپ شود و امکانات بی پایانی از نظر نام تجاری و اطلاعات محصول می دهد. این بسته‌ها همراه با دید کامل محصول، چشم‌نوازهای واقعی در خرده‌فروشی هستند.»

Buzzoni اخیراً FlatMap، پایدارترین راه حل این شرکت از نظر زیست محیطی برای بسته بندی فوق العاده مسطح گوشت، غذاهای دریایی و پنیر را در یک مصاحبه ویدیویی اختصاصی به PackagingInsights ارائه کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.