استفاده روزانه نارنگی امروز مشهد موجب افزایش هوش در کودکان می شود

طعم نارنگی امروز مشهد و پرتقال متفاوت است، اما تا حد زیادی به تنوع هر میوه بستگی دارد، نارنگی و پرتقال هر دو می توانند شیرین یا ترش باشند.

با این حال، بیشتر نارنگی ها ترش تر و شیرین تر از پرتقال هستند. نارنگی ها همچنین دارای طعم قوی تری نسبت به پرتقال و طعم کوتاه تر هستند.

یک استثنا در این مورد، پرتقال خونی است، پرتقال خونی دارای مشخصات طعمی متمایز است که با بیشتر انواع نارنگی و پرتقال متفاوت است، پرتقال خونی دارای طعم بسیار غنی است که با طعمی شبیه توت شیرین نیست.

نارنگی ها معمولا شیرین تر و ترش تر از پرتقال هستند. نارنگی همچنین تمایل به ارائه طعم قوی تری دارد.

پوست نارنگی معمولا راحت تر است، پوست نارنگی و پرتقال یکی دیگر از تفاوت های اصلی این دو است.

نارنگی و پرتقال هر دو پوست نازکی دارند، با این حال، پرتقال پوست سفت تری دارد و بنابراین پوست کندن آن معمولا سخت تر از نارنگی است.

اکثر انواع نارنگی دارای پوست بسیار نازک و شلی هستند که پوست آن را آسان می کند. پوسته نیز سنگریزه است و هیچ شیار عمیقی ندارد.

به طور خاص، بسیاری از انواع نارنگی به دلیل “پوست زیپی” خود شناخته می شوند، به این معنی که وقتی پوست پاره می شود، به راحتی می لغزد.

نارنگی و پرتقال هر دو پوست نازکی دارند. با این حال، پوست نارنگی به طور کلی بسیار راحت تر از پرتقال است.

آنها دارای محتوای مواد مغذی بسیار مشابهی هستند، یک نارنگی کامل دارای محتوای آب بالا (85٪)، بیشتر از کربوهیدرات (4٪ ارزش روزانه) و تقریباً فاقد چربی است.

به همین ترتیب، یک پرتقال کامل دارای محتوای آب بالایی است (87%)، بیشتر از کربوهیدرات (4٪ ارزش روزانه) تشکیل شده و تقریباً فاقد چربی است.

جدول زیر تغذیه یک سهم 3.5 اونسی (100 گرمی) نارنگی را با همان وعده پرتقال مقایسه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.