کاسنی برای چربی خون که ملکه الیزابت برای همسرش خریده بود

در حقیقت مصرف کاسنی برای چربی خون به کاهش درد بیماری های مفصلی نیز کمک می کند، به این صورت که؛  بسیاری از تمدن‌ها از کاسنی وحشی برای درمان درد مفاصل استفاده می‌کردند و یکی از مطالعات متعدد قبلاً نشان داده است که این گیاه توانایی موثری در تسکین درد در برخی بیماری‌ها مانند: درد مفاصل و بیماری‌های روماتیسمی دارد.

کاسنی به طور کلی به دلیل خواص ضد التهابی که دارد می تواند برای تسکین دردهای عضلانی و مفاصل استفاده شود.

کاهش وزن اضافی: کاسنی سرشار از ماده خاصی است که به کاهش وزن کمک می کند که اولیگو فروکتوز است و علاوه بر آن سرشار از فیبر غذایی است که نقش آن در کاهش وزن کاملاً مشخص است.

هر دوی این مواد به تنظیم سطح نوع خاصی از اسید آمینه کمک می کنند که با احساس گرسنگی و هوس غذایی مرتبط است.

با کاهش این نوع اسید آمینه در بدن، کاسنی به جلوگیری از خوردن مقادیر اضافی غذا کمک می کند و به شما کمک می کند برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید.

درمان یبوست: یک بار دیگر به اینولین موجود در کاسنی وحشی باز می گردیم که در اینجا به تامین مواد زائد جامد با قوام مناسب در بدن کمک می کند تا به حرکت و خروج طبیعی آن از کانال گوارشی و جلوگیری از یبوست کمک کند.

منظم بودن هضم غذا نقش مهمی در کاهش احتمال ابتلا به بسیاری از بیماری ها در دستگاه گوارش مانند سرطان روده بزرگ و سرطان معده دارد.

بهبود ایمنی: کاسنی وحشی دارای خواص و مزایای بسیاری است که آن را به یک عامل حمایتی و تقویت کننده طبیعی برای سیستم ایمنی تبدیل می کند، زیرا:

آنها حاوی موادی هستند که به انواع خاصی از باکتری ها در بدن حمله می کنند.

حاوی آنتی اکسیدان هایی است که با رادیکال های آزاد در بدن مبارزه می کند که احتمال ابتلا به بیماری های قلبی و سرطان را کاهش می دهد.

با اضطراب و استرس مبارزه کنید: کاسنی حاوی موادی است که به کاهش استرس و تنش کمک می کند و گاهی اوقات از ریشه کاسنی وحشی برای کمک به خواب استفاده می شود، به عنوان یک جایگزین سالم برای قرص های خواب.

زمانی که استرس و فشار روی ذهن و بدن کاهش یابد، احتمال ابتلا به برخی بیماری های جدی مانند: بیماری قلبی، عدم تعادل هورمونی، بی خوابی، توانایی های ذهنی پایین و پیری زودرس کاهش می یابد.