مرکز پخش دستگاه بادکن 2000

بهترین های دستگاه بادکن دارای استاندارد لازم کار با آنها وجود دارد. همین طور قابلیت باد کردن بطری های مختلف با جنس های متفاوت را در مدت زمان بسیار کم فراهم می آورند.دستگاه بادکن 2000 مدل زیادی دارد مرکز پخش دستگاه بادکن بسیار رونق دارد توزیع دستگاه بادکن بسیار راحت است عرضه دستگاه بادکن روش زیادی دارد

مرکز پخش دستگاه بادکن 2000

مهم ترین قابلیت دستگاه بادکن 2000

مهم ترین قابلیت دستگاه بادکن 2000 در واقع آنها بطری های پلاستیکی پلی اتیلنی و بطری های پت را در کسری از زمان باد می کنند. همچنین توانایی باد کردن بسته بندی مواد شیمیایی و مایعات خوراکی دارند. این دستگاهها اتوماتیک اند و قابلیت تولید چندین مدل بطری را دارند. در حالت کلی این دستگاهها قابلیت تولید چند بطری با حجم مختلف را در کمتر از چند ساعت قادر به انجام آن هستند.

یکی از مزیت های مهم این دستگاهها عدم نیاز بیش از یک اپراتور برای کار با دستگاه را خواهند داشت‌. این دستگاهها با حذف نیروهای انسانی قادر به تولید حجم زیادی از پروفیل ها خواهند بود. دستگاه بادکن مرغوب بدنه محکمی دارند که همین امر سبب افزایش طول عمر و کارایی بیشتر این محصول را به ارمغان می آورد. یا از دیگر مشخصه های این دستگاهها جنس الکتروموتور ها و الکتروگیربکس های این دستگاه ست که از مواد اولیه درجه یک تولید شده است و با مهر استاندارد و نشان ملی در بازارها یافت می شود. از دیگر مزیت های این دستگاهها جنس شاسی آنهاست که از پروفیل صنعتی است که همین امر شرایط استفاده از دستگاه ها را مساعد تر می سازد.

ابعاد دستگاه بادکن 2000

ابعاد دستگاه بادکن 2000 انواع دستگاه بادکن وجود دارد که در نوع دستی، نیمه اتوماتیک و پت اتوماتیک وجود دارد .این دستگاه ها دارای مشخضاتی هستند و مهمترین آن ها طول عمر زیاد این دستگاه ها می باشد و هر کدام از آن را که به روش صحیح نگهداری کنند می توان سالیان دراز مورد استفاده قراربگیرد. دستگاه بادکن پت MP880 یک دستگاه نیمه اتوماتیک می باشد. مشخصه بعدی ضریب اطمینان این دستگاه است

و به طور منظم در هر ساعت تولیدی میزانی دارد و همچنین این دستگاه ها به صورت ساده طراحی شده اند و نگهداری و کار با آن ها ساده می باشد و می توان از آن ها به خوبی نگهداری کرد. این دستگاه ها دارای بدنه چدن می باشند. و باید یک اپراتور داشته باشد و همچنین کلید ها و پریز های مورد استفاده در آن از بهترین جنس ها می باشد. این دستگاه ها بهترین بطری ها و پلاستیک های سطح کشور را تولید می کنند. قطعات درون دستگاه ها در برابر فشار و ضربه محکم هستند و به راحتی شکسته نمی شوند. لوازم جانبی آن ساخت کشور چین می باشد و در بازار یافت می شود پس نگهداری از آن کار راحتی می باشد.

چند نکته درباره استفاده از دستگاه بادکن 2000

چند نکته درباره استفاده از دستگاه بادکن 2000 پت، مخفف کلمه پلی اتیلن ترفتالات است که نوعی پلی استر ساخته شده از پلیمر می باشد که کاربردهای مختلفی در صنایع بسیاری دارد که یکی از آن ها تولید بطری های پلاستیکی برای انواع نوشیدنی و بسته بندی های غذایی می باشد. لازم به ذکر است که بدانید دستگاه بادکن، دستگاهی است که به وسیله باد کار می کند. این دستگاه ها انواع مختلفی دارند که به خواسته شما از تیراژ و نوع عملکرد و مدیریت هزینه های شما بستگی دارد. یکی از این دستگاه های بادکن، نوع دستی مدل MP۸۸۱ می باشد که با توجه به قیمت مناسب آن، دارای مزایای بسیاری می باشد.استفاده از این دستگاه ها همان طور که از نام آن ها مشخص است دستی هستند و نیاز به اپراتور دارند و ظرفیت تولید آن به سرعت اپراتور بستگی دارد.

نصب و راه اندازی و کار با این دستگاه ها خیلی آسان است به گونه ای که پریفورم یعنی همان مواد اولیه تولید ظروف پلاستیکی، توسط اپراتور (کارگر معین) در قسمت مخصوص گذاشته می شود و سپس مرحله حرارت دادن و باد کردن آن انجام می شود و در نتیجه بطری سالمی از قسمت خروجی تحویل شما می گردد.این دستگاه حاوی دو عدد یالب بطری می باسد که درون آن ها خالی می باشد و پریفرم را داخل آن ها ریخته وسپس دستگاه باد را وارد آن ها می کند تا این مواد به شکل بطری ها در بیاید و سپس قالب ها را باز می کند بطری تولید شده است .

این دستگاه دارای دکمه های در اطراف خود می باشد که دو عددی آن دستگاه را روشن می کند همچنین کلید اضطراری نیز دارد که در مواقع نیز می توان آن را خاموش کرد. این پریفرم ها به وسیله اشعه گرم می شوند و فرایند تولید آن به سرعت انجام می شود و آن را نیز به سرعت خنک می کنند تا از بد شکل در آمدن آن ها جلوگیری شود. این دستگاه ۳۸۰ ولت برق مصرفی نیاز دارد و توان مصرفی آن ۶ کیلو وات می باشد و حجم زیادی دارند جای زیادی می گیرد و برای تولید این بطری ها باید فضای کافی در نظرداشت. برای تولید این بطری ها به پریفرم نیاز است و تا این پریفرم نباشد بطری تولید نمی گردد و در کنار این دستگاه بادکن پت باید از دستگاه تولید پریفرم استفاده کرد و آن ها با هم هماهنگ و کار می کنند و پریفرم ها را به درون این دستگاه انتقال می دهد و شروع به تولید آن می کند.

توزیع کننده دستگاه بادکن 2000

توزیع کننده دستگاه بادکن 2000 قیمت عرضه این نوع دستگاه ها توسط کار خانه های تولیدی آن تعیین می شود و بستکی دارد به این که در ساعت چه تعداد بطری تولید می شود و ظرفیت آن چقدر می باشد از چه جنسی تولید شده که اگر از جنس داخلی باشد قیمت آن ارزان می باشد و اگر از خارجی به کار رفته باشد گران می باشد. قیمت عرضه این دستگاه ساخت ایران دارای قیمتی استثنایی می باشند و باید دارای گارانتی و استاندارد جهانی باشند

و نیز با توجه به روز قیمت ها تغییر می کند و امروزه با توجه به تورم های موجود در ایران قیمت ها رو به افزایش می باشند، همچنین با توجه به قیمت مصرفی برق ورودی موتور و نیز میزان برق ورودی دستگاه هم تعیین می شوند.با توجه به تولید روز افزون بطری های پت و استفاده بی شمار آن در بسته بندی های آب معدنی، دلستر، نوشابه و دوغ تولید و توزیع دستگاه های مخصوص تولید این نوع بطری ها در حال گسترش می باشد. مجموعه راد پت، توزیع کننده بهترین دستگاه بادکن MP ۸۸۱ دستی می باشد. شما با خرید این دستگاه ها می‌توانید خیلی راحت بطری های با کیفیت و مقرون به صرفه ای تولید کنید. برای خرید دستگاه های بادکن دستی با قیمت ارزان به سایت مجموعه راد مراجعه کنید و با راهنمایی کارشناسان، خرید بهینه و خوبی را تجربه کنید.