مرکز عرضه دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری

دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری از جمله دستگاه های کاربردی برای تولید انواع بطری می باشد که این بطری ها می توانند در صنایع غذایی کاربرد داشته باشند،مانند بطری آب معدنی، انواع نوشیدنی ها و بطری شیر ، این دستگاه در واقع عملکردش با حرارت ودمش باد انجام می گیرد وبه نوعی باعث شکل سازی بطری می گردد،از این رو این دستگاه یک نیاز اساسی برای تولید انواع بطری برای مصارف مختلف می باشد، که می توان از مراکز مختلف، باکیفیت ترین دستگاه های بادکن بطری را تهیه نمود.

مرکز عرضه دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری

اطلاعاتی جامع درباره دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری

اطلاعاتی جامع درباره دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری برای تولید انواع بطری های که اغلب در صنایع غذایی کاربرد دارد و در جهت اهمیت بالای بهداشت این نوع ظروف، از پلاستیک های استاندارد مخصوص در در صنایع غذایی ،استفاده می شود .

یکی از بهترین مواد که دارای استاندارد جهانی در زمینه سلامت و نداشتن کمترین مواد مضر در آن است و در بیشتر موارد در بسته بندی صنایع غذایی و د استفاده می شود پلاستیکی به نام پت می باشد. به همین جهت به آنها یکی از بی ضرر ترین پلاستیک می گویند، این نوع پلاستیک یکی از موادی است که در تولید بطری استفاده می شود و از مواد اولیه برای خروجی دستگاه بادکن پت می باشد .

دستگاه باد کن بطری می تواند تمام اتوماتیک ونیمه اتوماتیک باشد که بدون شک دستگاه بادکن تمام اتوماتیک کارایی و سرعت عمل بیشتری دارد وتقریبا تمامی مراحل جاگذاری و برداشت خروجی محصول توسط خود دستگاه انجام می شود که این یکی از مزیت های آن در نظر گرفته می شود ولی برعکس در دستگاه های نیمه اتوماتیک که باید فرد اپراتور ،پلاستیک های مورد نظر رادر دستگاه جاسازی کرده و عمل برداشت را نیز انجام دهد، که بازدهی و سرعت عمل به تبع آن بسیار پایین می آید، با توجه به این خصوصیات در دستگاه تمام اتوماتیک بادکن پت، کارخانه های بزرگ صنایع غذایی با توجه به خط تولید وسیع نیاز بیشتری به این نوع دستگاه دارند تا دستگاه های نیمه اتوماتیک، وفروش دستگاه بادکن اتوماتیک اغلب برای این نوع کارخانه ها انجام می شود.

راهنمای راه اندازی دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری

راهنمای راه اندازی دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری همان طور که میدانید برای راه اندازی اولیه دستگاه های مختلف در انواع صنایع ،نیاز به افرادی با مهارت کافی و متخصصان زی ربط در این زمینه می باشد ،که اطلاعات کافی از دستگاه مورد نظر را داشته باشند ، پس باتبع راه اندازی دستگاه بادکن بطری نیز که از جمله دستگاه های پیچیده می باشد از این قاعده مستثنی نیست و برای نصب وراه اندازی نیاز به نمایندگان کارخانه تولیدکننده محصول می باشد.اما به طور کلی راهنمای استفاده و چگونگی کار کرد این نوع دستگاه به طور کلی به شرح زیر می باشد.

1.در ابتدای امر پلاستیک های مخصوص که باعنوان پت شناخته می شوند و فقط قسمت باز وبسته شدن محصول به وجود آورده شده و به شکل پلاستیک های کوچک و بدون شکل هستند،درون این دستگاه ها به تعداد دلخواه تعبیه می شوند.

2.این پلاستیک های کوچک اتوماتیک وار به قسمت حرارت هی وارد می شوند ، وبه هریک از این پلاستیک ها حرارت استانداری از طریق لوله ای که به آنها وارد شده داده می شود، این حرارت باعث نرم شدن پلاستیک می شود تا به نوعی به شکل گیری ، پت ها کمک کند.

3.بعد از مرحله حرارت دهی، از طریق باد ودمش های مخصوصی باعث شکل گیری پلاستیک ها براساس قالب موجود می شود.ناگفته نماند این قالب ها متغییر هستند و می تواند عوض شده تا شکل متفاوت وحتی حجم وگنجایش بطری ها تغییر باشد.

4.در مرحله آخر قالب از بطری های شکل گرفته جدا شده و شکل نهایی بطری به دست می آید.

فروشگاه مرکزی دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری

فروشگاه مرکزی دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری این مرکز همواره یکی از فروشگاه های انواع دستگاه های بادکن بطری در دونوع اتوماتیک ونیمه اتوماتیک است تا به نوعی پاسخی به نیاز کارخانه های بزرگ صنایع غذایی و هم چنین کارخانه های کوچک، برای استفاده از دستگاه های نیمه اتوماتیک با توجه به اینکه درصد کم تولیدات دارند ،باشد.

این مرکز سعی دارد تمام محصولات باکیفیت خود را به صورت مستقیم و با حذف دلالان و واسطه های بازار با قیمت بسیار مناسب در اختیار خریداران محترم قرار دهد، با توجه به کیفیت محصولات ،این مجموعه یکی از صادر کنندگان دستگاه های باد کن بطری به کشورهای مختلفی از مناطق خاورمیانه می باشد، که این امر بدون شک نشان از کیفیت کالا می باشد.