مرکز عرضه دستگاه بادکن پت 12000 اتوماتیک

مرکز عرضه دستگاه بادکن پت 12000 اقدام به ارائه این دستگاه اتوماتیک با کیفیت عالی و قیمت مناسب کرده است و کسانی که قصد تولید انواع مختلف محصولات پلاستیکی را دارند می‌توانند در ارتباط مستقیم با این مرکز این دستگاه را سفارش دهند.

این مرکز به صورت مستقیم و بدون دخالت هر واسطه ای قادر به ارائه این دستگاه به خریداران به صورت تک و عمده می باشد و آنها می توانند با پایین ترین نرخ ممکن این دستگاه را در آدرس مورد نظر خود دریافت کنند.

مرکز عرضه دستگاه بادکن پت 12000 اتوماتیک

نکات مفید در مورد دستگاه بادکن پت 12000

نکات مفید در مورد دستگاه بادکن پت 12000

دستگاه بادکن پت 12000 یکی از انواع بسیار متفاوت دستگاه مذکور است که به صورت اتوماتیک می‌تواند در زمینه تولید محصولات پلاستیکی به ویژه ظروف و بطری فعالیت کند؛ این دستگاه دارای بدنه ساخته شده از آهن گالوانیزه یا استیل است و به همین جهت نسبت به پوسیدگی و زنگ زدگی مقاومت قابل زیادی دارد و برای رنگ آمیزی آن از رنگ کوره ای استفاده شده است.

انواع مختلف قالب های مورد استفاده در این دستگاه از نوع آلومینیوم هستند و طول عمر دستگاه می‌تواند بسیار بالا باشد بنابراین خرید این دستگاه در میان مدت نیز می تواند صرفه اقتصادی بالایی داشته باشد همچنین مجهزترین این دستگاه ها مدل ۱۲۰۰۰ آن است که می‌تواند در هر ساعت تعداد بسیار زیادی از بطری با حجم‌های مختلف را تولید کند.

این دستگاه توانایی تولید بطری با قطر دهانه ۲۸ تا ۳۸ میلی متر را دارد و به به صورت همزمان می توان ۷ قالب را در دستگاه قرار داده تا به این ترتیب سرعت عمل دستگاه بسیار بالا باشد؛ در این دستگاه ها از تجهیزات پنوماتیک با کیفیت استفاده شده است و میزان برق مصرفی دستگاه حداقل در نوع خود است و به دلیل اتوماتیک بودن کمترین میزان دخالت اپراتور در این دستگاه را می توان شاهد بود.

قیمت دستگاه بادکن پت اتوماتیک

قیمت دستگاه بادکن پت اتوماتیک

قیمت دستگاه بادکن اتوماتیک را می توان به روش های مختلفی از تولید کننده و مرکز عرضه این دستگاه جویا شد؛ این دستگاه بر اساس قیمتی که در داخل قابل تهیه است می تواند گزینه مناسبی برای صادرات نیز باشد و به همین دلیل صادر کنندگان نیز باید قبل از سفارش این محصول نسبت به اطلاع از قیمت دستگاه اقدام کنند.

برای استعلام قیمت دستگاه مذکور می‌توان از طریق همین سایت در قسمت محصولات آن انواع مختلف این دستگاه را با مشخصات دقیق آنها مشاهده کرد و قیمت روز آنها را نیز به دست آورد؛ استعلام قیمت تنها از این روش ممکن نیست بلکه لینک شبکه های اجتماعی مرکز عرضه این دستگاه در صفحه اول همین سایت قرار دارد که با کلیک بر روی آنها می‌تواند به صورت آنلاین با این مرکز در ارتباط بود و اطلاعات قیمتی در مورد این دستگاه را به این شکل به دست آورد.