مراکز پخش بادکن پت 1200

تجهیزات صنعتی که در مراکز تولید و طراحی بطری و پت استفاده می‌شود متعدد هستند. یکی از این تجهیزات صنعتی دستگاه بادکن پت 1200 است که برای ساخت انواع بطری و پت کاربرد دارد. این دستگاه توانایی تولید 1200 عدد پت را در طول یک ساعت راندمان کاری دارد و از دستگاه‌های نیمه صنعتی به حساب می‌آید. واحدهای تولیدی فعال در زمینه تولید انواع مختلف باطری و پت می‌توانند این محصول را از مرکز پخش بادکن اصلی که نماینده کارخانه تولیدکننده است تهیه کنند.
مراکز پخش بادکن پت 1200

آشنایی با مشخصات ظاهری بادکن پت 1200

آشنایی با مشخصات ظاهری بادکن پت 1200

دستگاه بادکن پت 1200 از لحاظ شکل ظاهری دستگاهی کوچک است که فضای کمی را اشغال می‌کند. این دستگاه به دو شکل تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک با استفاده از قطعات درجه یک و آلیاژ باکیفیت تولید و طراحی می‌شود و تمامی قسمت‌های دستگاه به شکلی ساخته شده که اپراتور به راحتی می‌تواند دستگاه را راه اندازی نماید و با استفاده از دکمه‌های تنظیم و صفحه نمایش دیجیتال، مراحل تولید محصول را کنترل کند.

در دستگاه تمام اتوماتیک، اپراتور تنها یکبار تنظیمات مرتبط با شکل ظاهری باطری و پت مانند قطر و ارتفاع پت را بر روی صفحه نمایش تنظیم می‌کند و پس از راه‌اندازی، دستگاه به صورت خودکار طی ساعات کاری تعیین شده، مقدار مشخصی از باطری را تولید و طراحی می‌نماید.

بخش‌های اصلی این دستگاه شامل سیستم دمنده باد گرم و کوره دستگاه است. این دستگاه با توجه به تعداد و نوع قالب‌ها می‌تواند انواع بطری‌هایی که در صنعت غذا و دارو استفاده می‌شود را تولید نماید. برای مثال بطری شیر، نوشابه، انواع نوشیدنی‌ها و بطری داروها و شربت‌ها در سایزهای مختلف و اشکال گوناگون با توجه به تعداد قالب دستگاه با استفاده از بادکن پت طراحی و تولید می‌شود. از ویژگی‌های مهم دستگاه بادکن پت می‌توان به سرعت عمل بالا، اشغال فضای اندک و مصرف انرژی پایین اشاره کرد.

تولید کنندگان عمده بادکن پت 1200

تولید کنندگان عمده بادکن پت 1200

تولید کنندگان بادکن پت این دستگاه را طبق آخرین قوانین و ضوابط جهانی طراحی می‌کنند. هرچه قطعات و آلیاژهای مورد استفاده در تولید بادکن پت بهتر باشد، محصول خروجی کیفیت بالاتری خواهد داشت. بهترین دستگاه پت دستگاه تمام اتوماتیک است که نیاز به نیروی انسانی را کم می‌کند و دارای جوانب اقتصادی مثبتی نیز هست. این عوامل موجب شده که تولید دستگاه‌های بادکن پت افزایش پیدا نماید.

برای انتخاب دستگاه مناسب بادکن بطری و پت ضروری است که خریداران مشخصات فنی دستگاه که توسط تولیدکننده در قالب بروشور ارائه می‌شود را مطالعه نمایند و با توجه به ظرفیت مورد نیاز، دستگاه را انتخاب و خریداری کنند. بهترین تولیدکنندگان بادکن پت، محصولات خود را با خدمات پس از فروش تخصصی و گارانتی عرضه می‌نمایند.