مراکز فروش دستگاه بادکن 4000

یکی از دستگاه‌های اصلی برای کارخانه‌های ساخت انواع بطری پلاستیکی دستگاه بادکن می باشد که در مدل های مختلف با ظرفیت های گوناگون در بازار موجود است؛ در حال حاضر دستگاه بادکن 4000 توسط مراکز فروش ارائه شده است و کسانی که در زمینه ساخت انواع مختلف پت مایل به احداث کارخانه هستند یا برای توسعه کار خود به این دستگاه با ظرفیت بالا نیاز دارند همچنین کسانی که به صادرات دستگاه بادکن مشغول هستند می توانند نیاز خود را از طریق این مراکز تامین کنند.

مراکز فروش دستگاه بادکن 4000

همه چیز درباره دستگاه بادکن 4000

همه چیز درباره دستگاه بادکن 4000 دستگاه بادکن ۴۰۰۰ از جمله دستگاه های اتوماتیک تولیدی پت می باشد که می تواند در ساخت بطری های پت یا PET همچنین بطری‌های از نوع پلی پروپیلن نقش داشته باشد؛ از خصوصیات بارز این دستگاه می توان به مصرف انرژی کم آن اشاره کرد و این که می ‌تواند بطری های تا قطر دهانه ۱۱۰ میلی متر تولید کند و حداکثر ارتفاع بطری‌ها نیز می تواند ۳۸۰ میلی متر باشد.

این دستگاه هوایی با فشار ۴۰ بار تولید می‌کند و می تواند بطری های با نهایت حجم ۲.۵ لیتر تولید نماید و از شاخصه های ویژه این دستگاه امکان تعویض سریع قالب ها می باشد که دارای ۴ قالب بوده و می ‌تواند به ازاء هر ساعت 4000 بطری را تولید نمایند.

این بطری ها را می توان به عنوان ظرف های نگهداری نوشابه های گازدار، مواد دارویی، آب، دوغ و بسیاری از مایعات دیگر به کار برد علاوه بر این واز یژگی های دیگر این دستگاه می ‌توان به مجهز بودن آن به کنترل اشاره کرده که اطلاعات و داده‌های دستگاه را ذخیره می کند و به راحتی می تواند بروز هر نوع اختلال در دستگاه را تشخیص دهد.

صادرات کلی دستگاه بادکن 4000

صادرات کلی دستگاه بادکن 4000 دستگاه بادکن 4000 یکی از بهترین انواع این دستگاه از نظر کیفیت و میزان تولید در هر ساعت است که برای کارخانه های با ظرفیت تولید متوسط به بالای پت می ‌تواند مناسب باشد؛ این دستگاه در داخل کشور تولید می ‌شود و کسانی که در زمینه صادرات انواع دستگاه های صنعتی فعالیت دارند می ‌توانند از ظرفیت قابل توجه این دستگاه ها استفاده نموده و آن را به مشتریان خود در کشورهای دیگر معرفی نمایند و دستگاه می ‌تواند از بازار خوبی در این کشور برخوردار باشد و به این ترتیب صادرات آن سود مناسبی را نصیب صادر کنندگان می ‌کند.

صادرات کلی این دستگاه‌ها نیز قابل انجام است و صادرکنندگان می ‌توانند تعداد مورد نظر خود را از ارائه کننده مراکز فروش دستگاه بادکن بدون نگرانی تامین کنند و در هر لحظه تهیه دستگاه بادکن مورد از این مراکز امکان پذیر می باشد.

نزدیک بودن بازارهای هدف این دستگاه همچون عراق،افغانستان و پاکستان یکی از محاسن صادرات این دستگاه ها می باشد زیرا هزینه های حمل و نقل را به شدت کاهش می دهد و دستگاه با کیفیت بهتری به دست خریداران خواهد رسید.