مراکز فروش دستگاه بادکن بطری پت 

پت ها یکی از بطری های بسیار پرمصرف و پر استفاده ای هستند که برای ساخت آن ها می بایست از تجهیزات نسبتا پیچیده ای استفاده کرد، یکی از تجهیزات لازم در این بخش، نمونه دستگاه های بادکن بوده که با کیفیت های مختلفی در بازار وجود دارند، مراکز فروش دستگاه بادکن بطری پت، این دستگاه ها را با نمونه هایی عرضه کرده اند که هر کدام از آن برند خاصی دارد.

مراکز فروش دستگاه بادکن بطری پت 

معرفی انواع دستگاه بادکن بطری پت 

معرفی انواع دستگاه بادکن بطری پت  انواع دستگاه بادکن در دو مدل اتومات و نیمه اتومات بوده که جهت آماده سازی و ساخت بطری های پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد، بطری ها پس از قرار گیردی در جای مخصوص تحت حرارت قرار گرفته و در قالب های مخصوصی در اشکال مختلف تهیه و تولید می شوند، فرآیند دمیدن باد پس از حرارت دهی انجام می شود که باعث می شود محصول فرم مورد نظر را به خود بگیرد.

مراحل ساخت بطری ها به گونه های مختلف در هر دستگاه انجام می گیرد که عبارت است از: قرار گیری بطری ها، حرارت دهی، هدایت به قالب، دمیدن باد، خنک کاری و خروج از قالب، مراحل ذکر شده در هر کدام از دستگاه ها به روش مختلف انجام می گیرد و همانطور که قبلا اشاره کوچکی به آن کردیم، این کار به صورت فول اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک که در نمونه های نیمه اتوماتیک می بایست برخی از مراحل توسط نیروی انسانی و در مدل های فول اتوماتیک تمامی مراحل توسط خود دستگاه انجام می گیرد.

از موارد مهمی که باعث شده دستگاه ها تفاوت های زیادی با یکدیگر پیدا کنند، سرعت و توان تولید پت می باشد، یک دستگاه مناسب می بایست در طول 1 ساعت بیش از 1000 بطری تولید کرده که در صنایع بزرگ این عدد به بالای 3000 تولید در هر ساعت نیز می رسد.

خرید دستگاه بادکن بطری پت فول اتوماتیک

خرید دستگاه بادکن بطری پت فول اتوماتیک در هنگام خرید بادکن بطری پت، سعی کنید دستگاه های تمام اتومات را در اولویت خرید خودتان قرار دهید، مسلّماً قیمت نمونه های فول اتوماتیک بیشتر می باشد اما استفاده از این دستگاه ها باعث می شود که علاوه بر افزایش سرعت تولید، نیازی به نیروی انسانی نداشته باشیم.

از موارد مهم دیگری که در هنگام تهیه دستگاه باید به آن توجه شود، کیفیت قطعات و برند آن می باشد، برخی از این دستگاه ها در داخل ایران تولید شده و برخی نیز از سایر نقاط جهان به کشور ورود پیدا کرده اند که با بودجه مورد نظر خود می توانید آن ها را خریداری و استفاده کنید.

همکاران ما در قسمت پشتیبانی آماده ارائه مشاوره های لازم در این خصوص بوده که شما از طریق درگاه های ارتباطی و تماس تلفنی می توانید اطلاعات لازم را کسب نمایید.