مراکز خرید دستگاه بادکن پت

دستگاه باد کن پت یکی از دستگاه های بسیار مهم در صنعت می باشد، که در صنایع غذایی و دارویی نیاز به این دستگاه برای تولید ظروف مهم تلقی می شود. برای تولید ظروف مصرفی غذا و دارو از هر ظروف پلاستیکی نمی توان استفاده کرد که دستگاه باد کن پت با کیفیت ترین ظروف را تولید می کند. مراکز خرید دستگاه باد کن پت به صورت اینترنتی این محصول را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهند و خرید دستگاه بادکن پت از این سایت سبب می شود تا از تخفیف ویژه ای برخوردار شوید.

مراکز خرید دستگاه بادکن پت

معرفی انواع دستگاه بادکن پت

معرفی انواع دستگاه بادکن پت مواد اولیه که تشکیل دهنده بطری می باشد را پت می نامند‌. مواد اولیه بطری با دستگاه پریفرم ساز به پریفرم تبدیل می شوند و بعد از آن توسط دستگاه باد کن پت به بطری تبدیل می شوند. این دستگاه دارای قالبی است که ظروف در آن گرم و حالت می گیرند و به از حالت گرفتن به آن ها دم دمیده می شود و قالب شکل می گیرد.

این دستگاه دارای مدل های مختلفی است که از مدل کوچک و دستی آن برای استفاده در فضای کوچک و کار کمتر استفاده می شود. مدل دیگر این دستگاه نیمه اتوماتیک می باشد که بین دستی و اتوماتیک است. و فقط قسمت اتوماتیک آن انتقال پریفرم از کوره به بادکن می باشد.

این دو دستگاه نام برده نیاز به اپراتور دارد تا آن را هدایت و فرمان دهد تا مار خود را به خوبی انجام دهد، اما مدل دیگه ای هم هست که نیاز به اپراتور نبوده و دستگاه به صورت اتوماتیک و خودکار کار می کند که به آن دستگاه بادکن پت اتوماتیک می گویند.

این دستگاه یکی از پر فروش ترین دستگاه ها توسط کارخانه ها است و برای کارخانه های بزرگ برای تولید ظروف پلاستیکی و بطری آب معدنی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت انواع دستگاه بادکن پت

قیمت انواع دستگاه بادکن پت انواع دستگاه باد کن پت با توجه به نوع دستی نیمه اتوماتیک و اتوماتیک بودن دارای قیمت های متنوعی می باشند که افراد با توجه به نیاز و هزینه ای که می خواهند پرداخت کنند یک کدام از این دستگاه ها را خریداری می کند.

این دستگاه با توجه به نوع داخلی و یا وارداتی بودن نیز قیمت متفاوتی دارد هم چنین نوع خرید حضوری و یا اینترنتی در قیمت آن بی تاثیر نمی باشد‌. برای اطلاع از قیمت دستگاه بادکن می توانید به سایت فروش این محصول مراجعه کنید و علاوه بر اطلاع از قیمت با انواع آن و نوع کارکرد آن آشنا شوید.

با خرید این دستگاه از سایت فروش ما می توانید از تخفیف ویژه ای برخوردار شوید و با قیمت مناسب آن را تهیه کنید.