مراکز ارائه دستگاه بادکن اتوماتیک SB5000

دستگاه بادکن اتوماتیک SB5000 نمونه‌ ای از دستگاه های مورد نیاز کارخانجات برای تولید بطری می باشد که هر یک دارای مدل های بسیار متنوعی است و خریدار بسته به بودجه خود می تواند دستگاه باد کن اتوماتیک خود را انتخاب کند و آن را تهیه نمایند. مرکز ارائه ما این محصولات را به صورت کاملا مستقیم به بازار عرضه می کند شما می توانید انواع دستگاه بادکن و با قیمت های استثنایی و بی نظیر تهیه کنید.

مراکز ارائه دستگاه بادکن اتوماتیک SB5000

مشخصات ظاهری دستگاه بادکن اتوماتیک SB5000

مشخصات ظاهری دستگاه بادکن اتوماتیک SB5000 دستگاه بادکن با ظرفیت تولید بالای خود امتیاز فوق العاده بالایی در بین سایر محصولات به دست آورده است. کیفیت این دستگاه باعث می‌ شود اغلب مراکز تولید کننده نسبت به تهیه و سفارش آن اقدام کنند. ساخت پنج هزار بطری در ساعت می تواند حجم بسیار زیادی از بطری های مختلف را در مدت زمان یک روز تولید کند.

  1. در تولید دستگاه بادکن اتوماتیک از بدنه فلزی بسیار مقاوم و عایق استفاده می‌ شود تا در برابر رطوبت اکسید نشود.
  2. همچنین این بدنه از ضخامت بالایی برخوردار است تا در حین کارکرد یا با وارد شدن ضربه دچار خراب شدن دستگاه نشود.
  3. موتور استفاده شده در این دستگاه بسیار قوی بوده و سالیان سال دوام خود را حفظ می‌ کند.
  4. میزان تولید گرما توسط این دستگاه به شدت قوی می باشد و می تواند بطری را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن باد کند و به آن شکل‌ بدهد. اگر دستگاه های بادکن اتوماتیک باشد این قابلیت را دارد که بطری ها بدون دخالت دست تولید شود که این امر موجب بهداشتی شدن فرآیند تولید بطری می‌ شود.

در اکثر موارد از این دستگاه برای تولید بطری های نوشیدنی پلاستیکی و پت استفاده می شود. بعد از کارکرد قسمت گرمکن این دستگاه قسمت سردکن باعث می‌شود تا دمای بطری های تولید شده کاهش یابد و در شکل‌ دهی به مرحله نهایی خود برسد.

تولید انبوه دستگاه بادکن اتوماتیک SB5000

تولید انبوه دستگاه بادکن اتوماتیک SB5000 ارائه دستگاه بادکن توسط تولید کننده ها باعث می‌ شود تا محصولات با قیمت استثنایی تر به فروش برسد، به همین دلیل خریدارانی که ترجیح می‌ دهد محصولات را زیر قیمت‌ بازار تهیه کنند می‌ توانند از طریق این مجموعه دستگاه های بادکن اتوماتیک مورد نظر خود را تهیه نمایند.

ما در زمینه تولید انواع دستگاه بادکن ظرفیت ۵۰۰۰ پیشرفت‌ های چشمگیری داشته‌ ایم این دستگاه دارای کیفیت فوق العاده بالایی بوده که به صورت کاملاً بی واسطه به تمامی بازار های کشور عرضه می شود. اگر می خواهید این دستگاه را به روش غیر حضوری تهیه کنید می توانید از طریق این وب سایت اقدام نمایید ما تمامی راهنمایی های لازم را برای مشتریان گرامی ارائه می دهیم.