ماجرای دفتر کلاسوری میکرویی که موجب مرگ دختر بچه ای شد

نوشتن با دست در دفتر کلاسوری میکرو مزایای زیادی در مقایسه با تایپ کردن دارد و نگه داشتن دفترچه یادداشت راهی عالی برای تیز نگه داشتن مهارت های اسکریپت شماست.

مطالعات نشان می دهد که نوشتن با دست به شما کمک می کند تا اطلاعات را بهتر پردازش کنید، بیشتر به خاطر بسپارید و در مقایسه با تایپ سریعتر فکر کنید.

به علاوه، املای شما را بهبود می بخشد. از آنجایی که احتمالاً زمان زیادی را صرف نوشتن اطلاعات طولانی در محل کار نمی‌کنید، احتمالاً از زمانی که مدرسه را ترک کرده‌اید، مهارت‌های دست‌نویسی شما ضعیف شده است.

یادداشت کردن گهگاه افکار در یک دفترچه راه حلی مفید برای تقویت مجدد بخش هایی از مغز (و دست) است که هنگام تایپ کردن با رایانه یا تلفن هوشمند تمرین نمی کنند.

حافظه شما قابل اعتماد نیست: دفترچه یادداشت مکانی عالی برای یادداشت سریع یک فکر قبل از فراموش کردن آن است.

در حالی که ممکن است در لحظه فکر کنید که خاطره با شما خواهد ماند، اما به احتمال زیاد آن اطلاعات کوچک یا جرقه یک ایده نمی ماند.

حافظه نه تنها زودگذر است، بلکه به طرز باورنکردنی خطاپذیر است. شهادت شاهدان عینی در پرونده‌های دادگاه بسیار غیرقابل اعتماد است و محققان دریافته‌اند که حتی افرادی که به اصطلاح «خاطرات زندگی‌نامه‌ای بسیار برتر» دارند.

مهارت‌های فوق‌العاده‌ای که به آنها اجازه می‌دهد تقریباً تمام جزئیات زندگی خود را به خاطر بسپارند – مستعد ابتلا به دروغ هستند.

خاطرات حتی زمانی که معتقدیم وقایع را به وضوح به یاد می آوریم، خاطرات ما ممکن است اشتباه باشد. پس آیا جای تعجب است که ما در به خاطر سپردن شماره تلفن و لیست های مواد غذایی مشکل داریم؟

حمل خودکار و کاغذ نوشتن اطلاعات را در لحظه آسان می کند و زمانی که به دفترچه یادداشت خود می روید تصویر دقیق تری از روز ارائه می دهد.

نوشتن وقایع و افکار در طول روز راه خوبی برای تقویت حافظه است، اما از یک دفترچه یادداشت می‌توان برای مقاصد نه چندان بلند نیز استفاده کرد، مثلاً یادداشت کنید که آن تکه پیتزای شگفت‌انگیز را از کجا تهیه کرده‌اید.