لباس ایزوله پزشکی که به مدت 2 سال نیاز به تعویض ندارد

تفاوت بین لباس محافظ، لباس ایزوله پزشکی و لباس جراحی چیست؟ لباس‌های محافظ یکبار مصرف، روپوش‌های یکبار مصرف و روپوش‌های جراحی یکبار مصرف، همگی تجهیزات محافظی هستند که معمولاً برای پرسنل پزشکی در بیمارستان‌ها استفاده می‌شوند.

در سناریوهای مختلف مانند تشخیص بیمار، عملیات بالینی، آزمایش خون و … تجهیزات حفاظتی نیز متفاوت است. در اینجا Winner Medical تجزیه و تحلیل می کند که از کدام تجهیزات حفاظتی در موقعیت های مختلف استفاده شود.

ویژگی های محصول لباس های محافظ، روپوش های ایزوله و لباس های جراحی؟  لباس محافظ پزشکی از پارچه نبافته اسپان باند با کارایی بالا و غشای دیالیز پزشکی ضد الکتریسیته ساکن ساخته شده است که سبک و نرم بوده و عملکرد محافظتی بالایی دارد.

لباس محافظ یکبار مصرف دارای لبه های آب بندی اولتراسونیک فیلتر کننده، ضد گرد و غبار، فیلتر کننده باکتری و بدون ذرات است که بهتر می تواند گرد و غبار و میکروارگانیسم ها را مسدود کند و آلرژی هم ندارد.

لباس محافظ برای جلوگیری از آلوده شدن پرسنل پزشکی است و تنها یک وسیله ایزوله است.

روپوش های عایق یکبار مصرف معمولاً از مواد نبافته ساخته می شوند یا با موادی با خواص نفوذ ناپذیری بهتر مانند فیلم های پلاستیکی ترکیب می شوند.

روپوش های عایق یکبار مصرف برای محافظت از پرسنل پزشکی از آلودگی خون، مایعات بدن و سایر مواد عفونی در حین تماس یا محافظت از بیماران در برابر عفونت استفاده می شود.

روپوش های ایزوله نه تنها می توانند از آلوده یا آلوده شدن پرسنل پزشکی جلوگیری کنند، بلکه از ابتلای بیماران نیز جلوگیری می کنند که این یک ایزوله دو طرفه است.

روپوش های جراحی یکبار مصرف از مواد کامپوزیت نبافته نبافته یا لمینت شده با خواص محافظتی خاص ساخته می شوند و برای جلوگیری از انتشار عوامل عفونی بین بیماران و کادر پزشکی در طی مراحل جراحی و سایر معاینات تهاجمی استفاده می شوند.

روپوش جراحی نقش محافظتی دو طرفه را در حین عمل ایفا می کند و عملکرد مانع روپوش جراحی به عنوان کلید کاهش خطر عفونت در حین عمل در نظر گرفته می شود.