قیمت فروش دستگاه بادکن نیمه اتوماتیک

دستگاه بادکن نیمه اتوماتیک امروزه در صنایع تولید پریفرم کاربردهای گسترده ای دارد که سرعت روند تولید را افزایش می دهد. با توجه به تنوع این دستگاه ها بر حسب مشخصات فنی انتخاب نمونه های مناسب بر حسب نوع تولید و دیگر موارد تاثیرگذار همواره با تغییراتی همراه است. در این مقاله ضمن بررسی تخصصی دستگاه بادن نیمه اتوماتیک، قیمت فروش برندهای معتبر را آنالیز می کنیم.

قیمت فروش دستگاه بادکن نیمه اتوماتیک

دستگاه بادکن نیمه اتوماتیک چه مشخصاتی دارد؟

دستگاه بادکن نیمه اتوماتیک چه مشخصاتی دارد؟ استفاده از بطری های پت برای پر کردن انواع نوشیدنی های ساده و گازدار با سرعت بسیار زیادی در حال افزایش است. در خطوط تولید این بری ها از دستگاه های مختلف استفاده می شود که یکی از آنها بادکن نام دارد. بادکن ها دارای یک کمپرسور هستند که هوای مورد نیاز برای شکل دادن به بطری را درون پریفرم می دمد.

این دستگاه ها از نظر نوع کاربرد به مدل های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک دسته بندی می شوند. نمونه نیمه اتوماتیک اغلب دارای یک صفحه نمایش لمسی است که برنامه مورد نظر جهت انجام فرآیند تولید توسط یک متخصص تنظیم و زمانبدی می شود.

در این دستگاه قالب های وجود دارند که در اشکال مختلف برای تهیه بطری ها در نظر گرفته شده اند. کمپرسورها هوای مورد نظر را درون این قالب ها دمیده و بطری ها پر از هوا می شوند. بدون شک تنظیم باد و سرعت آن اهمیت زیادی در شکل دهی بطری و کیفیت و میزان ضخامت آن خواهد داشت.

مدل های نیمه اتوماتیک نیاز به بررسی مداوم یک استاد کار در طول فرآیند تولید دارند که تممی مراحل با دقت و بدون کوچکترین خطا انجام شود. انواع دستگاه بادکن اصل که به صورت نیمه اتوماتیک کار می کند برای کارگاه های کوچک فعال د صنعت تولید بطری های پت گزینه مناسبی هستند.

خرید دستگاه بادکن نیمه اتوماتیک

خرید دستگاه بادکن نیمه اتوماتیک در کنار دستگاه های بادکن نیمه اتوماتیک یک عدد کانیوار وجود دارد. برای دمیدن هوا درون پریفرم نیاز است اپراتور دکمه ای را فشار داده و در نهایت پس از این مرحله، خود دستگاه، بطری را بیرون می اندازد. توجه کنید ضمن آگاهی از مشخصات کیفی این نوع دستگاه ها و انتخاب نمونه مناسب بر حسب تولید روزانه باید از قیمت و نوسانات بازار نیز مطلع شوید.

با توجه تنوع انواع دستگاه بادکن نیمه اتوماتیک از نظر ابعاد و جنس بدنه، برخی از موارد فنی و عمومی در قیمت دستگاه بادکن و نوسانات آن تاثیرگذار هستند عبارتند از:

  • جنس بدنه و جنس شاسی بادکن
  • جنس و درجه کیفی الکتروموتورها
  • نوع عملکرد دستگاه بادکن
  • ظرفیت تولید در طول یک ساعت
  • قدرت موتور و میزان برق مصرفی
  • قیمت روز انواع بادکن در بازار داخلی
  • برند شرکت تولیدی و کیفیت نهایی

ضریب اطمینان دستگاه در فرآیند تولید اهمیت زیادی دارد. چرا که مدل های جدید در طول یک ساعت حجم قابل توجهی بطری را تولید و برای بسته بندی آماده می کنند. هر گونه خطا یا عدم نظارت دقیق از سوی اپراتور می تواند منجر به آسیب و ضرر جدی به دستگاه شود.

توزیع بهترین دستگاه بادکن نیمه اتوماتیک

توزیع بهترین دستگاه بادکن نیمه اتوماتیک شرکت های ماشین سازی مختلفی در استان های صنعتی مانند اصفهان، تبریز و تهران در زمینه عرضه و فروش انواع دستگاه بادکن نیمه اتوماتیک فعالیت دارد. شناخت این شرکت های یا نمایندگان پخش و فروش آنها به ویژه در استان های مرزی می تواند منجر به خرید رضایت بخش مشتریان شود.

باید خاطر نشان کنیم که برای انتخاب بهترین مدل دستگاه بادکن ضمن در نظر گرفتن فاکتورهای کیفی آنها باید به مواردی مانند نوع برق مصرفی، شرایط محیط کاری، امکان تعویض قطعات در صورت خراب شدن با کمترین هزینه و ارائه خدمات پس از فروش از سوی نمایندگان توجه کنید.

با توجه به این موارد، انتخاب شرکت های تولید دستگاه بادکن و برندهای معتبر نقش بسزایی در اطمینان از عملکرد دستگاه و خدمات ارائه شده کارخانه تولیدی خواهد داشت. برای این منظور اگر به دنبال نمایندگان فعال در سراسر کشور هستید، فروشندگان این مرکز آماده همکاری با هدف تامین دستگاه های مدرن بادکن نیمه اتوماتیک با قیمت کارخانه تولیدی هستند.