قیمت فروش دستگاه بادکن بطری

دستگاه بادکن وسیله ای است که به طور گسترده ای در عرصه تولید بطری های پت مورد استفاده قرار می گیرد و به تسریع و تسهیل امر تولید این محصولات کمک شایانی می نماید، در ضمن تعیین کردن به روز ترین قیمت فروش دستگاه بادکن بطری بر اساس فاکتور های مختلفی صورت می گیرد که یکی از مهم ترین آن ها نام تجاری و شرکت سازنده این دستگاه های صنعتی هستند، که مرغوبیت آن ها را نشان می دهند.

قیمت فروش دستگاه بادکن بطری

طرز کار انواع دستگاه بادکن بطری

طرز کار انواع دستگاه بادکن بطری حتما همه شما تا به حال انواع و اقسام بطری های پت که برای بسته بندی کردن آب معدنی و انواع نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرند را دیده اید و شاید از خودتان پرسیده باشید که این بطری های پلاستیکی به چه روشی تولید می شوند و چگونه شکل می گیرند؟

با توجه به جذابیتی که این موضوع می تواند برای تمام مصرف کننده های عزیز داشته باشد ما تصمیم گرفته ایم که در این بخش به ارائه دادن یک سری توضیحات مختصر و مفید در این خصوص بپردازیم و از شما عزیزان هم دعوت می کنیم که با ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید:

  • برای تولید کردن بطری های پت از یک سری ماشین آلات صنعتی خودکار یا نیمه خودکار استفاده می شود که دستگاه بادکن نام دارند و طرز کار این وسایل به این صورت است که بطری های کوچکی به آن ها وارد می شوند و این بطری ها مانند بادکنک یا بالن باد خواهند شد تا بزرگ شوند.
  • در داخل این وسایل یک قالب از پیش آماده تعبیه شده است که بطری ها را در حین باد شدن از نظر شکل و اندازه کنترل می کند، سپس جریان هوای گرمی از یک منفذ به داخل بطری های کوچک وارد می شود تا بدنه آن ها را کمی نرم کند و باعث بزرگ شدن آن ها گردد.
  • وقتی که بطری به اندازه مورد نظر درآمد از طرف دیگر دستگاه خارج می گردد تا در اختیار اپراتور قرار بگیرد و برای عرضه کردن در بازار های مصرف آماده شود.
  • مزیت این دستگاه ها این است که همه روزه می توانند تعداد خیلی زیادی بطری را با سرعت بالا و بدون هیچ گونه خطا در انجام عمل تولید کنند و به دلیل ماشینی بودن و عدم نیاز به استفاده از نیروی انسانی، هرگز خستگی در کار آن ها وجود ندارد.

مصارف دستگاه بادکن بطری

مصارف دستگاه بادکن بطری در گذشته شغلی تحت عنوان شیشه گری وجود داشت که در طی آن باید فردی با فشار و نیروی زیاد، هوا را از دهان خود به داخل یک ظرف شیشه ای که هنوز حالت مذاب داشت و سخت نشده بود می دمید تا این ظرف کم کم بزرگ شده و به شکل و اندازه دلخواه در بیاید.

دستگاه های بادکن نیز در اصل همین کار را به صورت اتوماتیک و بر روی متریال هایی از جنس پلاستیک انجام می دهند و موجب بالاتر رفتن سرعت و دقت تولید می شوند، در ضمن تا حد زیادی انسان ها را از تحمل زحمت بالای این کار راحت کرده اند.

دستگاه های بادکن بطری های پت دارای زمینه کاربرد گسترده ای در صنعت تولید محصولات مورد نیاز برای حمل و بسته بندی کردن محصولات مختلف غذایی، دارویی، بهداشتی و حتی مواد شیمیایی و سمی هستند.

از جمله می توان به ساخت بطری های کوچک و بزرگ برای بسته بندی کردن آب معدنی، ساخت بطری دلستر و آب جو، بطری مخصوص نوشابه یک نفره یا خانواده، گالن های بزرگ آب و بطری آب میوه اشاره نمود.

در ضمن می توان ظرف مواد شوینده مختلف مانند مایع دستشویی و ظرفشویی را نیز به کمک این دستگاه ها به سادگی تولید کرد، یا در مواردی بطری شیر، ماست و سایر محصولات لبنی را در داخل این ماشین آلات تولید می کنند.

نحوه انتخاب دستگاه بادکن بطری باکیفیت

نحوه انتخاب دستگاه بادکن بطری باکیفیت مراکز تولید کننده بطری پت برای اینکه بتوانند خط تولیدی خود را راه اندازی کنند به دستگاه های بادکن قوی نیاز دارند، اما برای انتخاب کردن یک دستگاه بادکن متناسب با نیاز خود باید به فاکتور های مختلفی توجه نمایند که شامل موارد زیر هستند:

  • اول از همه باید مدل های مختلف این دستگاه ها از نظر تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک را مورد بررسی قرار دهند و با توجه به نوع کار خود یک نمونه از آن ها را انتخاب کنند، ولی لازم به ذکر است که دستگاه نیمه اتوماتیک همیشه به یک نیروی اپراتور نیاز خواهد داشت.
  • در وهله بعدی آن ها باید به قیمت دستگاه بادکن توجه کنند و این مساله را در نظر داشته باشند که نرخ این وسایل تا حد زیادی تحت تاثیر میزان کیفیت آن ها قرار می گیرد.
  • برند و نام تجاری این وسایل یکی دیگر از این موارد است که حتما باید در زمان خرید آن را در نظر گرفت و ما توصیه می کنیم که تا حد امکان از مارک های معتبر و معروف استفاده کنند، تا خیال آن ها بابت کیفیت دستگاه ها راحت باشد.
  • کشوری که دستگاه را تولید کرده است هم از نظر کیفی و هم میزان هزینه خیلی مهم است، چون دستگاه های وارداتی عمدتا نرخ خیلی بیشتری نسبت به نمونه های تولید شده در ایران خواهند داشت.
  • ابعاد دستگاه مورد نظر و میزان بطری تولیدی در هر روز هم یکی دیگر از فاکتور های انتخاب می باشد و بر این اساس صنعت گران باید به میزان تولید روزانه خود توجه کنند.

بازار پخش دستگاه بادکن بطری

بازار پخش دستگاه بادکن بطری فروشنده های فعال در سطح بازار دستگاه بادکن برای اینکه بتوانند نیاز های داخلی کشور ما را تامین کنند، نمونه های مختلفی از این دستگاه ها را از کارخانه های تولید کننده آن ها در تعداد بالا خریداری می کنند، سپس این وسایل را در فروشگاه های خود عرضه می نمایند.

واحد هایی که به پخش دستگاه بادکن بطری می پردازند، این دستگاه ها را در حجم عمده و به شکل مستقیم ارائه می دهند و از این رو سود کمتری را به نرخ آن ها اضافه می کنند و قیمت منصفانه تری را به خریداران ارائه می نمایند.

این امر موجب جلب شدن رضایت این عزیزان می شود و در ضمن توانایی خرید مردم را بالاتر می برد، در نتیجه به توسعه یافتن صنعت تولید بطری در کشور ما کمک می کند.

با توجه به مواردی که عرض شد بهتر است که تولید کننده های بطری پت ماشین آلات مورد نیاز خود را از طریق این شرکت ها خریداری کنند و البته این کار به روش اینترنتی هم برای آن ها امکان پذیر است.