قیمت عرضه دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری

امروزه از بطری های پلاستیکی شفاف و نازک که بیشترین کاربرد را دارند استفاده زیاد می شود اگر متوجه شوید در اطراف تان می بینید که این بطری ها در انواع مختلف بطری نوشابه ، مربا و دارو و مواد شوینده و غیره وجود دارد . مواد مذاب را بعد از اینکه در قالب ریختند عمل بادکن را به وسیله دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری انجام می دهند و ظرف مورد نظر ساخته می شود عرضه مستقیم این دستگاه از شرکت های تولید کنند آن می باشد و یا به صورت اینترنتی نیز می توان آن را خریداری کرد .

قیمت عرضه دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری

همه چیز درباره دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری

همه چیز درباره دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری از سه قسمت تشکیل شده است که عبارت است از :

1- کمپرسور : که وظیفه به حرکت در آوردن قسمت های حرکتی را برعهده دارد.

2- کوره که وظیفه ذوب و گرم کردن مواد ساخت بطری را برعهده دارد که دستگاه قالب نیز روی آن نصب شده که مواد پس از ذوب شدن در درون قالب قرار می گیرند.

3- بادکن : اصلی ترین قسمت ساخت بطری می باشد که با دمش هوا به صورت اتوماتیک به داخل قالب شکل بطری درست و آماده بسته بندی می شود .

امروزه به خاطر استفاده زیاد از بطری ها دستگاه های اتوماتیک بادکن بطری به بازار تولید آمده اند که ظرفیت باد کردن 4000 بطری را در ساعت دارند این دستگاه ها به سه صورت دستی ، نیمه اتوماتیک و تمام اتو ماتیک می باشد که کارایی دستگاه تمام اتو ماتیک بیشتر می باشد.

در دستگاه بادکن اتومات تمام کارها به صورت اتومات و به صورت بهداشتی انجام می شود و دست در آن دخالت ندارد این دستگاها دارای 10 سال خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی دارند نصب آن ها رایگان و مشاوره رایگان نیز دارد دارای سی دی های آموزش کار با دستگاه می باشد .

دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری چگونه کار می کند؟

دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری چگونه کار می کند؟ دستگاه تمام اتوماتیک برای بادکردن بطری های در ظرفیت های مختلف کاربرد دارد به طوری که باید روی اندازه بطری و سایز آن تظیم شود مثلا نمی توان از بادکن اتوماتیک بطری های سه لیتری برای بطری های 10 لیتری نیز استفاده کرد باید درجه هوای آن مشخص شود .

این دستگاها به وسیله کامپیوتر کار می کنند تمام برنامه ها به کامپیوتر داده می شود و فقط با لمس کردن دکمه های کامپیوتر انجام می شود از مشخصات کار این دستگاه ها می توان به :

1- این دستگاه ها در ساعت ظرفیت 3000تا 4000 بطری 500 سی سی و 1700 عدد بطری یک و نیم لیتری را برعهده دارند .

2- تمامی کارها توسط صفحه ی کامپیوتر انجام می شود.

3- دارای قابلیت 25 سری تنظیمات باد کردن بطری را دارند .

4- تمامی قطعات از برند ها ی معتبر می باشند.

5- با طراحی و استفاده از لامپ های مادون قرمز در مصرف انرژی صرفه جویی می شود .

این دستگا ها به صورت اتومات موادی را که برای ساخت بطری می خواهند استفاده کنند ذوب می کنند و آن ها را در درون قالب های مختلف می ریزند و به وسیله بادکن اتومات در این قالب ها هوا دمیده می شود و بطری ها به هرشکلی که قالب خوره اند تولید می شوند این کار توسط دستگاه اتومات به صورت خودکار صورت می گیرد.

سفارش کلی دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری

سفارش کلی دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری قیمت دستگاه بادکن سفارشی بستگی به نوع سفارش مثلا دستی و یا نیمه اتومات ویا تمام اتومات و یا در ظرفیت های مختلف می باشد ممکن است در ساعت 2000 بطری باد و تولید شود و ممکن است در ساعت 4000 بطری باد و تولید شود که قیمت آن ها باهم فرق می کند.

این دستگاها را می توانید از شرکت های تولید کنده دستگاه که توسط کارشناسان ایرانی تولید شده اند به صورت مستقیم خریداری کنید و یا از طریق سایت های معتبر این شرکت ها به صورت اینترنتی آن را سفارش دهید و با کمترین قیمت خریداری کنید یکی از مزایای خرید این دستگاها خدمات پس از فروش آن می باشد.