قیمت عرضه دستگاه بادکن MP881 دو کویته

دستگاه بادکن MP881 دو کویته نوعی دستگاه دمنده است که می تواند بطری های پلاستیکی و مواردی شبیه به آن را باد کرده و به شکل دلخواه و استاندارد درآورد. قیمت دستگاه بادکن به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که کارشناسان فروش در مراکز توزیع این نوع دستگاه صنعتی می توانند راهنمایی های لازم درمورد هر مدل را به مشتری ارائه دهند.

قیمت عرضه دستگاه بادکن MP881 دو کویته

عملکرد دستگاه بادکن دو کویته چگونه است؟

عملکرد دستگاه بادکن دو کویته چگونه است؟ در صنایع ماشین سازی، دستگاه های مختلفی برای راحت تر شدن کار تولید و همچنین کاهش نیروی انسانی و صرفه جویی در هزینه ها، طراحی و ساخته می شود. هرکدام از این دستگاه ها قادر هستند در تولید انبوه محصول به کمک کارفرما آمده و در مدت زمانی کوتاه، تعداد زیادی محصول را تولید کنند.

یکی از دستگاه های پرکاربرد صنعتی، دستگاه بادکن دو کویته است. از این دستگاه در تولید انواع بطری های پلاستیکی استفاده می شود و نسبتا سرعت بالایی دارد. در نوع دو کویته می توان بطری هایی با ظرفیت یک لیتر و کمتر از آن را تولید کرد. روش کار بر پایه ذوب کردن ماده اولیه، ریختن آن در قالب، دمیدن پرفشار هوا و سپس مرحله خنک کردن است.

برای تولید انواع بطری و یا ظروف پلاستیکی مواد خوراکی، در ابتدا باید از مواد اولیه مرغوب که دارای مجوزهای لازم برای استفاده در بخش بسته بندی مواد خوراکی هستند، استفاده شود. دستگاه بادکن مرغوب دارای کوره ذوب با دمای بسیار بالا است تا مواد اولیه را به شکل ماده ای کاملا روان، یک دست و خالص تبدیل کند. مرحله قالب بندی با توجه به سایز و حجم بطری های تولید شده متفاوت خواهند بود و در تعداد محدودی مثلا قالب برای بطری های یک و نیم لیتری و همچنین ۲۵۰ سی سی قابل تغییر هستند.

سرعت کار دستگاه بادکن دارای اهمیت فراوانی است زیرا تمامی مراحل یاد شده بطور متوالی و پشت سر هم انجام می شوند و هرگونه تعللی بر کیفیت محصول نهایی تاثیر منفی می گذارد.

راهنمای کار با دستگاه بادکن MP881 دو کویته

راهنمای کار با دستگاه بادکن MP881 دو کویته دستگاه بادکن دو کویته دارای انواع دستی و نیمه اتومات و فول اتومات است. هر کدام از این مدل ها دارای ظرفیت تولید متفاوتی بوده و بر حسب مدل، نیازمند به یک یا چند اپراتور هستند. طبیعی است که قطعات هر مدل با دیگری فرق داشته و از اجزای سازنده مختلفی تشکیل شده باشند. قیمت نوع دستی ارزان تر و نوع فول اتومات از بقیه گرانتر است.

کار با دستگاه بادکن MP881 دو کویته نیاز به آموزش مقدماتی دارد. دستگاه به شکلی طراحی شده که کار با آن بسیار راحت است و کارگر ساده نیز می تواند آن را فرا بگیرد. هرچند دستگاه بادکن دو کویته دارای ایمنی بالایی است، اما اپراتور باید تمامی نکات مربوط به امنیت خود را رعایت کرده تا حادثه ای پیش بینی نشده سلامت او را به خطر نیندازد.

بهتر است اپراتور آشنایی مختصری با موتور دستگاه بادکن داشته باشد تا در صورت بروز عیوب سطحی بتواند دستگاه را تعمیر کند. برای کار با دستگاه بادکن به دقت مواد اولیه درون محفظه کوره ذوب ریخته می شود. پس از ارسال مواد ذوب شده به مرحله قالب ریزی، کار دمیدن پرفشار درون قالب ها آغاز خواهد شد. اپراتور در این مرحله بر دستگاه نظارت کامل دارد تا درصورت ایجاد اختلال در شکل غالب ها، فورا کار دستگاه را متوقف و ایراد بوجود آمده را برطرف کند.

پس از سرد شدن بطری های ساخته شده، تمام محصولات جمع آوری و برای بسته بندی به واحد مربوطه ارسال خواهند شد.

فروش ویژه دستگاه بادکن MP881 دو کویته

فروش ویژه دستگاه بادکن MP881 دو کویته دستگاه بادکن MP881 دو کویته را می توان بطور مستقیم از مراکز توزیع عمده این ماشین صنعتی که اغلب برای مشتریان خود فروش ویژه در نظر می گیرند، تهیه کرد. به دلیل تخصصی بودن کار دستگاه، بهتر است از کارشناسان واحد فروش راهنمایی های لازم درمورد مشخصات فنی هر مدل گرفته شود.

نوسانات قیمت ارز موجب تغییرات پیاپی قیمت دستگاه بادکن دو کویته شده است. خریدار می تواند با مراجعه به سایت های اینترنتی فروش، جدیدترین قیمت دستگاه را استعلام کرده و با توجه به بودجه خود اقدام به انتخاب مناسب ترین دستگاه کند. امکان خرید اینترنتی برای مشتریان در سراسر کشور فراهم شده تا در صرف وقت و انرژی صرفه جویی شود.

در خرید اینترنتی می توان دستگاه سفارشی با مشخصات اعلام شده از سوی مشتری را ثبت و تولید کرد. سپس دستگاه بادکن به شیوه ای ایمن و با وسایل نقلیه متفاوتی به دست مشتری در هر شهری که باشد، ارسال خواهد شد.