قیمت دستگاه پت اتوماتیک AV150 در بازار

قبل از توضيح راجع به قيمت و فروش اين دستگاه در بازار بايد تعريفي از اين دستگاه داشته باشيم . دستگاه پت اتوماتیک AV150 وظيفه ي کلي اش اين است که در طي گذراندن چند مرحله ،مواد پلاستیکی را به بطری تبدیل می کند.

مشتري عمده ي اين محصول عمدتا شرکت هاي تجاري و بازرگاني هستند که مي توانند با قيمت مناسب تر اين دستگاه ها را خريداري کرده و در بازار با قيمت متعادل پخش و توزيع کنند. قيمت اين دستگاه نيز مانند همه ي محصولات به عوامل مختلفي چون کيفيت ، جنس ، نياز بازار و…بستگي دارد که دستخوش تغييراتي مي شود.

قیمت دستگاه پت اتوماتیک AV150 در بازار

تولید 150 الی 200 بطری با دستگاه AV150

تولید 150 الی 200 بطری با دستگاه AV150 عملکرد دستگاه اتوماتیک AV150 به اين صورت است که نوار مخصوص، در ابتدا پت را دریافت مي کند و سپس آن را به کوره و یا همان محلی که قبلا گفتيم که در آن جا لامپ های مادون قرمز وظیفه حرارت دادن به پت را دارند، وارد می شود.

بعد از آن پت هایي که گرم شدند به بخش ديگري بنام بادکن انتقال مي بابند و در قالب های مخصوص خود، تحت فشار باد مشخص شده قرار گرفته و محصول مورد نظر تولید می شود.

دستگاه پت اتوماتیک AV150 همانطور که از اسمش پيداست تماما اتومات مي باشد و سیستم باز و بسته شدن و حرکت قالب توسط سرو موتور انجام می شود که این سیستم باعث میشود حرکت قالب ها با سرعت و دقت بالایی صورت گیرد.

همچنين قطعات مکانیکی موجود در داخل دستگاه از جنس اســتیل و فولاد ميباشد و تمامی موتورها و گیربکس ها از نوع مرغوب می باشد. انواع دستگاه پت اتوماتیک AV150 توسط تولید کننده های زیادی در کشور با کیفیت های گوناگون تولید شده و با قیمت های متنوع به بازار عرضه می شوند.

بسیاری از این کالا ها که توسط برند های مختلف در طرح های متنوع و با کیفیت بالا تولید شده اند به کشور های مختلف دنیا بخصوص کشور های همسایه صادر می شوند. در ادامه به بحث خريد اين دستگاه مي پردازيم.

خرید دستگاه پت اتوماتیک AV150 از کارخانه

خرید دستگاه پت اتوماتیک AV150 از کارخانه همانطور که پيش تر ذکر شد خرید دستگاه پت اتوماتیک AV150 از کارخانه عمدتا توسط شرکت هاي بازرگاني بزرگ انجام مي گيرد. آن ها اين دستگاه ها را با تعداد بالا و با قيمت عمده خريداري کرده و سپس بعد از قيمت گذاري نهايي در بازار داخل پخش و توزيع مي کنند.

همچنين وجود دارند سايت هايي که اين دستگاه ها را به صورت عمده به تمام ايران و شهر ها ارسال مي کنند. در بازار شهر های مختلف دستگاه پت اتوماتیک AV150 در مدل های متنوع با قیمت های متفاوت به فروش می رسند. از عواملي که بر روي قیمت دستگاه AV150موثر هستند ميتوان کيفيت ، اندازه ، ميزان تميز بودن ، کهنه و نو بودن را نام برد.