فروش مستقیم دستگاه بادکن پت تمام اتوماتیک 4000

در صنعت بسته بندی مواد غذایی و دارویی از بطری های پت استفاده می شود. ساخت و تولید این محصول نیازمند ماشین آلات و دستگاه های مختلفی است. دستگاه بادکن پت یکی از مهمترین دستگاه ها در خط تولید بطری پت است. تولید این محصول به صورت تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک با ظرفیت های مختلفی صورت می گیرد. تولیدکنندگان دستگاه بادکن پت تمام اتوماتیک 4000 با فروش مستقیم و بدون واسطه این محصول سبب تسهیل در امر خرید و فروش دستگاه بادکن تمام اتوماتیک و کاهش قیمت نهایی خرید این محصول شده اند.

فروش مستقیم دستگاه بادکن پت تمام اتوماتیک 4000

مشخصات ظاهری دستگاه بادکن پت تمام اتوماتیک 4000

مشخصات ظاهری دستگاه بادکن پت تمام اتوماتیک 4000

دستگاه بادکن پت تولید ایران مطابق با استانداردهای جهانی و به کمک دانش فنی مهندسین و متخصصین این حوزه در بالاترین کیفیت ساخته شده است.

این دستگاه قابلیت تولید ۴۰۰۰ بطری را در ساعت دارد. بدنه ظاهری دستگاه بادکن استاندارد از جنس آهن بوده و به کمک رنگ کوره ای پوشش داده شده است. قالب های دستگاه بادکن پت از جنس آلومینیوم آلیاژی و قسمت هایی که مستقیم با بطری در ارتباط هستند، از جنس استیل می باشد.

مانیتوری که روی دستگاه بادکن بطری نصب شده است به صورت هوشمند تمامی مراحل کار را مورد بررسی قرار می دهد. در صورتی که مشکلی در خط تولید بطری پت بوجود آید، به صورت اتومانیک توسط دستگاه رفع خواهد شد.

این دستگاه مجهز به هبتر یا گرما ده، قالب های مختلف و سیستم خنک کننده نیز می باشد. در فرآیند تولید بطری به کمک دستگاه بادکن، نیروی انسانی دخالتی ندارد.

طراحی ساخت بادکن پت به گونه ای است که از لحاظ ارتفاع و عرض دستگاه، فضای زیادی را اشغال نمی کند. با تعویض قالب های مختلف در این دستگاه می توان انواع بطری با حجم و‌ سایز های متفاوت را تولید کرد.

قوانین مهم برای نصب دستگاه بادکن پت تمام اتوماتیک

قوانین مهم برای نصب دستگاه بادکن پت تمام اتوماتیک طبیعی است که نصب و راه اندازی هر دستگاهی احتیاج به تخصص و مهارت کافی دارد. در مورد دستگاه بادکن پت نیز این امر صدق می کند.

بهتر است دستگاه مورد نظر را خود را از بین برندهای معتبر انتخاب کنید. مطمئن شوید که برند مورد نظر شما دستگاه را با گارانتی خرید، نصب و آموزش رایگان همچنین خدمات پس از فروش به شما ارائه خواهد داد.

بر این اساس بهتر است این دستگاه را از نمایندگی های تولیدکنندگان دستگاه بادکن اتوماتیک خریداری نمایید.

از نصب کننده دستگاه بخواهید قبل از حمل این محصول به محل، مکانی را که قرار است دستگاه در آن نصب شود، از نزدیک ببیند و موقعیت آن را ارزیابی کند.

سیستم برق مکان موردنظر باید با ولتاژ برق مصرفی دستگاه هماهنگی داشته باشد. شرکت تولیدکننده موظف است از متخصصین زبده و کارآمد برای نصب و راه اندازی دستگاه بادکن پت استفاده کند.

هنگام نصب باید به اپراتور آموزش های لازم برای کار با دستگاه همچنین تعمیر آن، داده شود.

در صورتی که دستگاه خراب شده یا کارایی خود را از دست دهد، شرکت موظف است در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه اقدام نماید.

توزیع کننده بهترین دستگاه بادکن پت تمام اتوماتیک 4000

توزیع کننده بهترین دستگاه بادکن پت تمام اتوماتیک 4000 خوشبختانه در کشور ما چندین شرکت معتبر در زمینه تولید بهترین و باکیفیت ترین دستگاه بادکن بطری تمام اتوماتیک فعالیت می کنند.

هدف اصلی از تولید این محصول تامین نیاز بازار داخلی کشور و جلوگیری از واردات نمونه های خارجی است. در راستای این اهداف شرکت های تولیدکننده دستگاه بادکن بطری اقدام به عرضه مستقیم تولیدات خود با حداقل قیمت نموده اند.

توزیع و پخش مستقیم این دستگاه در اختیار نمایندگی های فروش برند تولیدکننده این محصول در سراسر کشور است.

خریداران عمده اگر به دنبال بازارهای مطمئن و در عین حال ارزان قیمت این نوع دستگاه هستند، بهتر است خرید خود را از این مراکز انجام دهند.

عرضه دستگاه بادکن بطری توسط برخی فروشگاه های اینترنتی نیز با هدف حذف واسطه ها از بازار خرید و فروش این محصول صورت می گیرد. تجربه خرید آسان و مطمئن همچنین ارزان قیمت را با خرید از این فروشگاه ها امتحان کنید.