فروش مستقیم دستگاه بادکن بطری تمام اتوماتیک

این روزها فروش مستقیم دستگاه بادکن بطری تمام اتوماتیک به شیوه های گوناگون به صورت عمده و یا جزیی در سطح کشور انجام می شود و همان طور که می‌ دانید در خرید و فروش مستقیم و بدون واسطه به دلیل دخالت نداشتن واسطه ها قیمت مناسب و مقرون به صرفه تر است و امروزه اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند و انواع این دستگاه را با توجه به کاربرد فراوان به شکل کلی خریداری می کنند.

فروش مستقیم دستگاه بادکن بطری تمام اتوماتیک

مشخصات دستگاه بادکن بطری با ظرفیت 6000

مشخصات دستگاه بادکن بطری با ظرفیت 6000 دستگاه بادکن بطری با ظرفیت 6000 دارای چه مشخصاتی می باشد؟

  • دستگاه تمام اتوماتیک بادکن پت با ظرفیت 6000 توانایی تولید ۶۰۰۰ بطری را در ساعت دارد و از دقت و سرعت بالایی برخوردار می باشد.
  • این دستگاه مجهز به سیستم انتقال پریفرم و تفکیک کننده‌ آنها از کوره می باشد و دارای سیستم قفل و بازیافت هوای فشرده است.
  • مصرف انرژی پایینی دارد و ‌قابلیت تعویض قالب در آن وجود دارد همچنین مجهز به سیستم پنوماتیک می باشد.
  • از راندمان و کارایی مطلوبی برخوردار می باشد و موتور قدرتمند و مقاومی دارد.
  • تمامی قطعات به کار رفته در دستگاه بادکن بطری از سطح کیفی بالایی برخوردار بوده و استحکام و دوام بسیار خوبی دارند.
  • با توجه به اتوماتیک و استاندارد بودن عملکرد بسیار خوبی دارد و بهترین انواع بطری پت را در مدت زمان کوتاه تولید می کند.
  • به علت ویژگی های ممتاز فراوان از فروش بسیار خوبی برخوردار می‌باشد و دارای مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور است.

صادرکننده دستگاه بادکن پت بطری پلاستیکی

صادرکننده دستگاه بادکن پت بطری پلاستیکی امروزه شرکت صادرکننده دستگاه بادکن پت بطری پلاستیکی این محصول را با ضمانت کیفیت به بسیاری‌ از کشورهای همسایه مانند عراق، افغانستان، حوزه خلیج فارس و ترکیه و .. صادر می کند که به دلیل کاربرد فراوان و کارایی مطلوب در آنجا نیز بسیار پرفروش است و مشتریان زیادی دارد. صادرات انواع دستگاه بادکن علاوه بر سود مطلوب برای شرکت های بازرگانی باعث ارزآوری خوبی برای کشور می شود و در بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورهای مقصد مؤثر است همچنین زمینه ایجاد مشاغل جدید را فراهم می کند که این امر در کاهش نرخ بیکاری تأثیر گذار می باشد.

در حال حاضر شرکت های تولید کننده متعددی در شهرهای بزرگ کشور در زمینه تولید انواع دستگاه بادکن پت مشغول کار و فعالیت می باشند و این دستگاه را با استفاده از بهترین متریال و توسط پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا مطابق با استانداردهای لازم طراحی و تولید می کنند و هدف این تولید کننده ها عرضه محصولی با عملکرد مناسب و دوام بالا می باشد تا بتوانند ضمن به دست آوردن رضایت خریدار فروش خوبی از محصولات تولیدی خود داشته باشند.