فروش عمده دستگاه بادکن 6000

دستگاه بادکن 6000 در بالاترین کیفیت توسط چند شرکت معتبر تولید می شود. کیفیت بالا و قیمت مناسب این دستگاه سبب شده است که خریداران دستگاه بادکن پت جذب خرید تولیدات داخلی شوند. عرضه بهترین نمونه دستگاه بادکن صادراتی با ظرفیت ۲۰۰۰ بطری در ساعت به بازارهای خارجی، با استقبال چندین کشور آسیایی و اروپایی مواجه شده است. در راستای کسب ارز خارجی، صادرات این محصول به کشورهای مختلفی صورت می گیرد. صادرات دستگاه بادکن بطری موجب تشویق تولیدکنندگان این محصول به تولید بیشتر و باکیفیت تر شده است.

فروش عمده دستگاه بادکن 6000

خصوصیات دستگاه بادکن 6000

خصوصیات دستگاه بادکن 6000 تولیدکنندگان دستگاه بادکن پت، این محصول را به صورت نیمه اتوماتیک، دستی و تمام اتومانیک با ابعاد و ظرفیت های مختلف تولید می کنند. با استفاده از این دستگاه می توان انواع بطری های پت با حجم و ظرفیت متفاوت را تولید کرد. بادکن نیمه اتوماتیک مطابق با استاندارهای جهانی و زیر نظر متخصصان این حوزه در بالاترین کیفیت ساخته شده است. برای راه اندازی بادکن نیمه اتوماتیک لااقل به یک اپراتور نیاز است.

از مشخصات ظاهری دستگاه می توان به بدنه محکم و مقاوم این محصول اشاره کرد. استفاده از بهترین ورق آهن برای تولید این محصول همچنین پوشش دهی آن به کمک رنگ کوره ای سبب استحکام این محصول در برابر فشار و ضربه شده است. تمام قطعات مربوط به ریخته گری و قالب های این محصول از جنس چدن است. قسمت هایی که به طور مستقیم با بطری در ارتباط هستند از بهترین استیل ساخته شده اند. دستگیره های درب و کلید دستگاه بادکن بطری از بین مرغوب ترین پلاستیک ها انتخاب شده اند.

ظرفیت تولیدی دستگاه بادکن 6000

ظرفیت تولیدی دستگاه بادکن 6000 خرید دستگاه بادکن حاوی دو عدد یالب بطری می باسد که درون آن ها خالی می باشد و پریفرم را داخل آن ها ریخته وسپس دستگاه باد را وارد آن ها می کند تا این مواد به شکل بطری ها در بیاید و سپس قالب ها را باز می کند بطری تولید شده است .

این دستگاه دارای دکمه های در اطراف خود می باشد که دو عددی آن دستگاه را روشن می کند همچنین کلید اضطراری نیز دارد که در مواقع نیز می توان آن را خاموش کرد. این پریفرم ها به وسیله اشعه گرم می شوند و فرایند تولید آن به سرعت انجام می شود و آن را نیز به سرعت خنک می کنند تا از بد شکل در آمدن آن ها جلوگیری شود. این دستگاه ۳۸۰ ولت برق مصرفی نیاز دارد و توان مصرفی آن ۶ کیلو وات می باشد و حجم زیادی دارند جای زیادی می گیرد و برای تولید این بطری ها باید فضای کافی در نظرداشت.

برای تولید این بطری ها به پریفرم نیاز است و تا این پریفرم نباشد بطری تولید نمی گردد و در کنار این دستگاه بادکن پت باید از دستگاه تولید پریفرم استفاده کرد و آن ها با هم هماهنگ و کار می کنند و پریفرم ها را به درون این دستگاه انتقال می دهد و شروع به تولید آن می کند.

مصارف دستگاه بادکن 6000

مصارف دستگاه بادکن 6000 بسیاری از کارخانه های تولید بطری نوشابه، آب معدنی، دلستر و… برای تسهیل روند کار و افزایش راندمان تولیدات خود از دستگاه های مجهز و پیشرفته بادکن بطری استفاده می کنند این دستگاه ها مطابق با تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند که مزیت های زیادی به دنبال دارند یکی از این دستگاه ها دستگاه بادکن بطری MP880 کیفیت بالا می باشد.

  • یکی از بهترین و مهم ترین مزیت های این دستگاه افزایش سرعت تولید بطری در کمترین زمان ممکن است به صورتی که قادر است در هر ساعت حدود ۸۸۰ بطری را با کیفیت عالی و به طور همزمان تولید کند از این رو کارخانه هایی که به این بطری ها نیاز دارند می توانند در حجم های انبوه آن را خریداری کنند.
  • کاهش استفاده از نیرو های انسانی و دقت و تمرکز در کار از دیگر مزایای آن است هم چنین در وقت و هزینه نیز صرفه جویی می شود چرا که این دستگاه عملکرد بسیار مطلوبی دارد و بطری های گوناگون با قالب های متفاوت را به درستی تولید می کند.
  • کارکردی به صورت تمام اتوماتیک دارد و بدون هیچ خللی در حین کار بطری را باد کرده بنابراین با استفاده از آن می توان در هر روز چندین بطری را تولید نمود.

خرید انواع دستگاه بادکن 6000

خرید انواع دستگاه بادکن 6000 انواع دستگاه بادکن از ضروری ترین لوازم و تجهیزات کارخانه های تولید بطری است بهتر است جهت اطمینان از کیفیت بالا و بهره بردن از قیمت مناسب، آن را از مراکز معتبر فروش تهیه نمود حال با خصوصیات و نحوه کار این دستگاه بیشتر آشنا شوید. دستگاه بادکن بطری باکیفیت، دارای بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ است که مقاومت بالایی در برابر فشار، ضربه و خوردگی دارد از این رو در اثر جا به جایی آسیبی نمی بیند چرا که بر اساس تائیدیه های استاندارد ساخته شده و کلید ها و دستگیره های آن بهترین جنس را دارند ضمنا قطعات ریخته گری کاملا مقاوم و محکم دارد چرا که از جنس چدن نشکن می باشد.

دستگاه بادکن پت از سه قسمت تشکیل شده که هر قسمت کار مخصوصی را انجام می دهند این قسمت ها شامل؛ کمپرسور، کوره و بادکن می باشد در حقیقت ابتدا فرآیند تولید پریفورم انجام می شود به صورتی که پلاستیکف پت را به بطری کوچ تبدیل کرده و سپس در کوره تحت حرارت و برق، شکل و ابعاد مورد نظر را متناسب با قالب درست می کند و در مرحله آخر کمپرسور هوای فشرده را به داخل پریفورم می دمد و بادکن بطری را باد می کند.

امروزه بسیاری از مردم به فکر تولید بطری افتاده اند و سفارش دستگاه بادکن را از طریق سایت های اینترنتی ثبت می کنند و می توانند آن را راحت درب منزل تحویل بگیرند و در کار گاه های تولیدی خود برای تولید محصولات مختلف به کار گیرند.

تولید دستگاه بادکن بسیار درامد زا می باشد و به نحوی نیاز روز جامعه می باشد و این محصولات خیلی زود به فروش می رسد و مورد استفاده قرار می گیرد. فروش دستگاه بادکن از طریق اینترنت و دنیای مجازی بسیار به صرفه می باشد و از این طریق آمار فروش بالا‌ می رود و لازم نیست حتما برای خرید به این محل ها مراجعه شود و کل سفارشات از طریق سایت های معتبر انجام می گیرد و می توان دستگاه را با هزینه کم و به قیمت تولیدی تهیه کرد که سبب کم شدن هزینه ها و حذف واسطه ها می شود