فروش عمده دستگاه بادکن پت تمام اتوماتیک ارزان

دستگاه بادکن پت به منظور شکل‌گیری استاندارد بطری های نگهداری مواد غذایی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی و ساخت این محصول توسط چندین برند معتبر در کشورمان صورت گرفته و عرضه آن در اختیار نمایندگی های فروش تولیدکنندگان این دستگاه قرار دارد. فروش عمده دستگاه بادکن پت تمام اتوماتیک برای خریداران عمده با حداقل قیمت خواهد بود. کیفیت بالا و قیمت ارزان دستگاه بادکن پت ایرانی سبب استقبال خریداران این محصول از نمونه های ایرانی این دستگاه شده است. همین امر کشور را از واردات دستگاه بادکن پت بی نیاز ساخته است.

فروش عمده دستگاه بادکن پت تمام اتوماتیک ارزان

عوامل موثر بر کیفیت دستگاه بادکن پت تمام اتوماتیک

عوامل موثر بر کیفیت دستگاه بادکن پت تمام اتوماتیک همانطور که می دانید پت نوعی مواد پلاستیکی است که برای تولید انواع بطری های مواد غذایی و بطری های نوشیدنی ها و مواد دارویی مورد استفاده قرار می گیرد.

در واقع ماده اولیه ای که برای تولید این بطری ها استفاده می شود، کاملا بی خطر است. بر همین اساس ساخت این بطری ها نیز باید به صورت کاملا بهداشتی و بدون دخالت نیروی انسانی صورت گیرد.

دستگاه بادکن تمام اتوماتیک پت تمام مراحل خط تولید بطری را به صورت تمام اتوماتیک انجام می دهد. در قسمت هایی که بطری به صورت مستقیم با دستگاه در ارتباط است، از جنس استیل برای ساخت دستگاه بادکن استفاده شده است.

مواد پلاستیکی پت پس از حرارت دیدن به صورت اتوماتیک داخل قالب های مخصوص فرستاده می شود. پس از شکل گیری وارد دستگاه بادکن پت شده و مرحله پایانی شکل گیری دستگاه انجام می شود. در مرحله آخر بطری ها سرد شده و آماده بهره برداری می شوند.

تمام مراحل ساخت این دستگاه به صورت اتوماتیک و مطابق با استانداردهای بین المللی همچنین با تاییدیه وزارت بهداشت صورت می گیرد. آنچه مهم است این دستگاه به کمک دانش فنی متخصصان ایرانی و با بهره گیری از برترین تکنولوژی روز دنیا در بالاترین کیفیت ساخته شده است.

مشخصات فیزیکی دستگاه بادکن پت تمام اتوماتیک

مشخصات فیزیکی دستگاه بادکن پت تمام اتوماتیک این دستگاه ها از آهن برش داده توسط لیزر و سی ان سی ساخته شده و با بهترین رنگ استاتیک کوره ای، رنگ شده است.

قطعات داخلی این دستگاه از جنس استیل و فولاد بوده و قالبها که بسیار حساس میباشند معمولا از آلومینیوم ساخته میشود.

شلنگها و قطعات پنوماتیک همه ساخت فستو آلمان و plc ساخت زیمنس میباشد.

موتورهای سرو تولید شده از کشور کره جنوبی میباشد.

دستگاه بادکن فول اتومات دارای یک سیستم هوشمند است که تمام تنظیمات دستگاه بر روی یک مانیتور لمسی قابل دسترسی میباشد.

هر گاه در سیستم مشکلی بوجود بیاید، میتوان این مشکل را در مانیتور مشاهده نمود و حل کرد، هرچند اغلب اوقات خود سیستم بصورت اتومات مشکل را پیدا کرده و حل میکند.

این دستگاه قابلیت تولید بطری با دهانه ۲۸_۳۸ را دارد.

حرکت باز و بسته شدن قالبها بوسیله سرو موتور انجام میکیرد که سبب ایجاد دقت و سرعت بالای میشود.

در این سیستم هوشمند حرکت استرج بوسیله سرو موتور انجام میگیرد که سبب تقسیم یکنواخت مواد در قالب شده و علاوه بر صرفه جویی در مواد، شاهد کمترین ضایعات هستیم.

این دستگاه دارای سیستم هشدار بوده و اپراتور به راحتی متوجه مشکل احتمالی سیستم میشود.

صادر کننده بهترین دستگاه بادکن پت تمام اتوماتیک

صادر کننده بهترین دستگاه بادکن پت تمام اتوماتیک برخی از تولیپکنندگام دستگاه بادکن تمام اتوماتیک پس از پوشش دهی نیاز بازار داخلی کشور، به سراغ بازار های خارجی این محصول رفته اند.

کیفیت بالای دستگاه بادکن‌ اتوماتیک سبب شده است نمونه های ایرانی این دستگاه قابل رقابت با تولیدات خارجی این محصول باشند.

عرضه دستگاه بادکن تولیدشده در ایران، به بازارهای خارجی با استقبال زیادی مواجه شده است.

بهترین و باکیفیت ترین دستگاه تمام اتوماتیک به منظور صادرات تولید و روانه بازار های خارجی می شود. صادرات این نمونه دستگاه در مدل های مختلف به برخی از کشورهای آسیایی صورت می گیرد.

از طریق صادرات دستگاه بادکن ارز قابل توجهی وارد کشور شده که می تواند رونق اقتصادی را به همراه داشته باشد. صادرات دستگاه بادکن عمده تولیدکنندگان این محصول را به تولید بیشتر و باکیفیت تر تشویق خواهد کرد.