فروش دستگاه بادکن پت با ظرفیت 12000

فروش دستگاه بادکن پت با ظرفیت 12000 توسط عرضه کننده این دستگاه به بازار انجام می‌شود و کسانی که در زمینه تولید ظروف پلاستیکی فعالیت دارند می توانند از این دستگاه اتوماتیک با کیفیت برای تولید محصولات خود استفاده کنند.

فروش دستگاه بادکن 12000 به صورت تک و عمده و به شکل مستقیم می باشد تا خریداران بتوانند با پایین ترین نرخ ممکن آن را به دست آورند همچنین می توانند جهت صادرات به کشورهای دیگر نیز از آن استفاده کنند.

فروش دستگاه بادکن پت با ظرفیت 12000

دستگاه بادکن 12000 چه مشخصاتی داررد؟

دستگاه بادکن 12000 چه مشخصاتی داررد؟ دستگاه بادکن ۱۲۰۰۰ یکی از مجهز ترین دستگاه های بادکن در کارخانه های تولید محصولات پلاستیکی است که از ظرفیت تولید و سرعت بسیار بالایی برخوردار است؛ این دستگاه دارای بدنه گالوانیزه یا استیل است و نوع قالب های مورد استفاده برای تهیه ظروف مختلف پلاستیکی آن از آلومینیوم می باشد.

بدنه این دستگاه با استفاده از رنگ کوره رنگ آمیزی شده است و علاوه بر دادن استحکام به آن زیبایی خاصی نیز برخوردار است و به این خاطر بدنه این دستگاه از هر نظر می‌تواند ماندگاری بالای آن را تضمین کند همچنین این دستگاه دارای مخزن بزرگ برای قرار دادن حجم زیاد پت یا پلی اتیلن فتالات است و به این ترتیب برای مدیریت این دستگاه نیاز به حضور دایمی اپراتور نمی باشد و استفاده از این دستگاه باعث می شود که در نیروی کارگری نیز صرفه‌جویی شود.

قسمت بادکن این دستگاه ها از فشار مناسبی برخوردار است و قابلیت تنظیم دقیق را دارا است تا بتوان انواع مختلف ظروف پلاستیکی را در ابعاد گوناگون با آن تولید کرد؛ این دستگاه مجهز به سیستم قفل مجهز است که توانایی تحمل ۴۰ بار فشار را دارد همچنین از مشخصات دیگر این دستگاه می توان به دارا بودن سیستم بازیافت هوا اشاره کرده که می‌تواند هوای فشار را به جای خروج از دستگاه مجدد در سیستم تولید قرار دهد.

استعلام قیمت دستگاه بادکن 12000

استعلام قیمت دستگاه بادکن 12000

استعلام قیمت دستگاه بادکن ۱۲۰۰۰ را می توان به راحتی از طریق همین سایت انجام داد که توسط عرضه کننده این دستگاه ایجاد شده است و به این ترتیب خریداران مجبور به مراجعه حضوری به محل عرضه این دستگاه نیستند و از هر نقطه می‌توانند با مراجعه به آن اطلاعات مورد نیاز در مورد این دستگاه به ویژه قیمت روز آن را به دست آورند.

خریداران می توانند جهت استعلام قیمت از شبکه‌های اجتماعی نیز استفاده کنند و به این جهت لینک شبکه‌های اجتماعی واتس اپ و تلگرام در صفحه اول آن قرار داده شده است تا با کلیک بر روی آن امکان برقراری ارتباط آنلاین بین عرضه کننده و خریداران وجود داشته باشد و از این طریق استعلام لحظه ای قیمت محصول امکان پذیر باشد.