فروشگاه مرکزی دستگاه بطری زن 2000

دستگاه بطری زن ، که به آن بادکن ویا پت گفته می شود ، دستگاهی است که برای تولید ظروف پلاستیکی و یکبار مصرف ساخته شده است. این نوع دستگاه ها قالب های متفاوتی دارد که هر کدام مخصوص شکل مورد نظر را دارد. حتی برای تولید قوطی های پلاستیکی دارو ازاین دستگاه و قالب استفاده می شود. دستگاه بطری زن 2000 جزو دستگاه های ایمن شده می باشد.

فروشگاه مرکزی دستگاه بطری زن 2000

دستگاه بطری زن 2000 استاندارد چه مشخصاتی دارد؟

دستگاه بطری زن 2000 استاندارد چه مشخصاتی دارد؟ این دستگاه در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ساخته شده است . برای تولید ابتدا مواد اولیه برای ساخت ظروف پلاستیکی را در محفظه داخل دستگاه ریخته و بس از حرارت دادن آن را داخل قالب قرارداده بر اثر حرارت دادن شکل قالب را به خود گرفته و بعد از خنک شدن از دستگاه خارج می شود .

مواد پت از بهترین و بهداشتی ترین مواد که برای سلامت مضر نمی باشد شناخته شده است. دستگاه بطری زن عمده باقیمت مناسب تری می توان از کارخانه جات به طور مستقیم و بی واسطه خریداری کرد . تولید این دستگاه در ایران با انواع تولید خارجی آن در رقابت است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد . مشتریان تمایل بیشتری برای خرید دستگاه های تولید کشور و حمایت از سرمایه ی ملی از خود نشان می دهند.

انواع بطری که توسط دستگاه تولید می شود به مصارف : بطری نوشابه ،بطری دوغ ، بطری آب معدنی و سایر نوشیدنی ها می باشد . این دستگاه از اصلی ترین محصول برای تولید بطری است . تولید این نوع از بطری هو سود قابل ت جهی را به خود اختصاص می دهد. تولید بطری آب معدنی همانند بطری نوشابه است با این تفاوت که قالب بطری آب معدنی ارزان و مناسب تری به بطری نوشابه دارد.

برای خرید دستگاه بطری زن بهتر است که به این سایت معتبر مراجعه کرد و از قیمت و کیفیت و برند آن مطلع شوید . این دستگاه در هنگام تولید بطری به صورت اتوماتیک بطری های معیوب را از خط تولید خارج می کند .

منظور از تولید بطری پت چیست؟

منظور از تولید بطری پت چیست؟ به این معنی است که تولید بطری را از طریق بادکردن فرم و شکل می دهند . مواد اولیه به دستگاه انتقال داده می شود و فرم و شکل می گیرد و به شکل بطری در می آید . عرضه دستگاه بطری زن در کشور فعال و پر طرفدار و جزو مشاغل پر در آمد می باشد . دستگاه های تمام اتوماتیک خیلی سریع تر و با تعداد بالا و چشم گیری بطری تولید می کند . این ماشین آلات در صنایع تولید ظروف پلاستیکی مورد استفاده فراوانی قرار می گیرد .

انواع دستگاه های ایرانی و چینی در جهت تولید بطری پت در حال خرید و فروش و کار کردن می باشد که در هر ساعت ۲۰۰۰۰عدد بطری را میتوان تولید کرد . ” پت ” یک کلمه ی مخفف شده ی پلی اتیلن ترفتالات تست که برای راحت بیان کردن آن استفاده می شود .

محصول به دست آمده برای ظروف بسته بندی مواد غذایی و بهداشتی و غیره……کاربرد دارد . برق مورد نیاز این دستگاه سه فاز می باشد . این دستگاه را می توانید در این سایت با ایمنی و سلامت زیست محیطی تهیه کنید این محصول دارای ضمانت و گارانتی نیز می باشد .

ظروف تولید شده در دو نوع شفاف که برای مواد غذایی سرد و ظروف کدر یا سفید رنگ برای مواد غذایی گرم و داغ مناسب تر است .تولید کننده ی بطری ها باید از خدمات پس از فروش اطمینان داشته باشد و برگه ضمانت و گارانتی را به خریدار ارائه دهد .

توزیع کننده عمده دستگاه بطری زن 2000

توزیع کننده عمده دستگاه بطری زن 2000 دستگاه بطری زن استاندارداز نظر وزن و ابعاد و تولی مرغوب مورد تایید می باشد توضیع کنندگان این دستگاه بر این باورند که سلامت و بهداشت در اولویت قرار گرفته است و از ایمنی بالایی برخوردار می باشد . این دستگاه قیمت های متفاوتی دارد به خاطر اندازه و مقدا بطری که ور طول یک ساعت چه تعداد بطری تولید می کند .