فروشگاه اصلی دستگاه اتوماتیک AV-150

دستگاه اتوماتیک AV-150 همان تولید کننده بطری های پلاستیکی است. به نظر می رسد از مهمترین تکنولوژی تولید پریفرم در کشور محسوب می شوند. که این امر در صنعت ماشین تزریق پلاستیک در ایران بسیار واضح است. فروشگاه های عرضه کننده این محصول معمولا به دلیل استقبال زیاد کارخانه ها از این دستگاه ها، در عرضه این محصولات به صورت عمده بسیار فعال هستند.

فروشگاه اصلی دستگاه اتوماتیک AV-150

ویژگی بارز دستگاه اتوماتیک AV-150

ویژگی بارز دستگاه اتوماتیک AV-150 مشخص است که دستگاه اتوماتیک AV-150 فقط یک نام نیست بلکه یک سیستم انتقال هوا به درون بطری ها است که نیز دارای ظرفیتی معادل 150 می باشد که منحصر به فرد است، بنابراین می توان این عملکرد دستگاه را می توان برای مفهوم را برای بطری های با دهانه بزرگ و متغیر هم به کار برد. که با هدف ایجاد حداکثر ارتفاع بطری ها با گردن 605 میلی متر ارائه خدمت می کند.

اما قطعاً اگر اندکی تأمل کنیم متوجه می‌ شویم که هدف از تولید این دستگاه ها، چیزی فراتر از باد کردن و یا ارائه خدمات به مشتریان هستند. دستگاه اتوماتیک AV-150 علاوه بر اینکه باد کردن بطری ها با دهانه های متغیر را به نحو احسن انجام می دهند، مجهز به سیستم قفل 40 بار و سیستم بازیافت هوای فشرده، تجهیزات پنوماتیک،، سرووها، PLC HMI هستند.

بدیهی است دستگاهی با این مشخصات خوب، بیش از هزینه‌ ی پرداختی برای خریدش یک سیستم تفکیک کننده پری فورم های خارج شده از کوره است که باعث انتقال مواد اولیه پلاستیکی بعد از سرد شدن می شود. یک فن خنک کننده روی کاور سیلندر جهت جلوگیری از بالا رفتن حرارت و تغییر رنگ مواد اولیه مورد استفاده بخشهای مختلفی از صنعت خواهد بود. و همین طور یک دستگاه تزریق پلاستیک مخصوص پریفرم که برای ظرفیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

خصوصیات یک دستگاه بادکن خوب شامل ظرفیت تولید 200، حجم بطری 30 -19، قطر گردن بطری (میلی متر)60، حد اکثر قطر بطری 280 میلی متری، حداکثر ارتفاع بطری با گردن 60 میلی می باشد.

فروشنده عمده دستگاه اتوماتیک AV-150

فروشنده عمده دستگاه اتوماتیک AV-150 فروشنده دستگاه بادکن داخلی توانسته اند با شیوه های سنتی و بروز از طریق خرید های آنلاین و یا خریدهای حضوری به فروش عمده این محصولات رونق خوبی ببخشند. این ویژگی خوب فروشنده ها در عرضه های متنوع دستگاه های بادکن ها باعث موفقیت آنها در میادین اقتصادی شده است.

مراکز تجاری و فروشگاه دستگاه بادکن به صورت های مختلف در بازارها ارائه خدمت می کنند. ارزانترین دستگاه ها را با توجه به ظرفیت کاری آنها به صورت عمده خرید و فروش می کنند. بازاریان می گویند فروش محصولات درجه یک باد کن ها با ارزانترین قیمت، درست بر اساس عملکرد پمپ هیدرولیک دستگاه تزریق و فن خنک کننده روی کاور سیلندر دستگاه و دیگر مشخصات دستگاه سنجیده می شود.