فروشنده عمده دستگاه بادکن پت اتوماتیک

فروشنده عمده دستگاه بادکن پت اتوماتیک حضور گسترده ای در بازار داشته و با شناخت و تجربه ای که در این عرصه دارد در کار عرضه این محصول به صورت تخصصی است که مدل ها و برندهای متنوعی را ارائه نموده است، لذا با عملکرد درست خود و به بهترین نحو ممکن توانسته دستگاه را در کیفیت های اعلا و قیمت های مناسب ارائه کند.

فروشنده عمده دستگاه بادکن پت اتوماتیک

دستگاه بادکن پت اتوماتیک چه ویژگی هایی دارد؟

دستگاه بادکن پت اتوماتیک چه ویژگی هایی دارد؟ دستگاه بادکن پت اتوماتیک دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • سرعت آن قابل تنظیم بوده و هر کویته آن از سیستم شیر بلوکه مجزایی برخوردار است که ساختار و طراحی آن مهندسی شده و بروز می باشد.
  • با تعویض قالب های آن می توان سایز و حجم بطری ها را تغییر داد و لامپ های مادون قرمز در سیستم گرم کن پریفرم تعبیه شده که دارای خاصیت رفلکتوری می باشد که دمای هر لامپی از آن قابل تنظیم بوده است.
  • دارای مکانیزم بازیافت هوای فشرده است که در مصرف هوا صرفه جویی خواهد شد و دارای سیستم خنک کننده است که باعث خنک شدن پریفرم ها شده و حرارت را نیز در سراسر پریفرم پخش می کند.
  • از سیستم هوشمند جدا کننده برخوردار است که از ورود پریفرم های معیوب جلوگیری می کند و به دلیل ظرفیت تولید بالایی که این دستگاه دارد هزینه های تولیدی را کاهش خواهد داد.
  • تولید دستگاه بادکن مطابق با استانداردهای ملی و جهانی انجام شده و قطعات بکار رفته در آن نیز از بهترین کیفیت ها و بهترین برندها می باشد.
  • دارای بدنه ای مقاوم از جنس فلز با رنگ کوره ای است که در برابر فشار، ضربه و خوردگی مقاوم بوده و قالب های آن نیز چدنی و بسیار مستحکم و بادوام می باشد.

خرید مستقیم دستگاه بادکن پت اتوماتیک

خرید مستقیم دستگاه بادکن پت اتوماتیک خرید مستقیم دستگاه بادکن پت اتوماتیک از اهداف بسیاری از مشتریان می باشد چون آنها می دانند با این روش خرید محصول بسیار باصرفه ارائه می شود چون عامل مهم بالا رفتن قیمت که واسطه یا دلال است در این بخش حذف شده است‌.

این دستگاه تمام اتومات برعکس دستگاه بادکن نیمه اتوماتیک به اپراتور نیازی ندارد چون به طور کامپیوتری کار می کند و به دلیل لامپ مادون قرمزی که در آنها تعبیه شده در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند، بطری که با آنها تولید شده نیز دارای کیفیت بالایی می باشد.

عملکرد دستگاه بادکن اتومات بدین صورت است که پت اولیه توسط نوار مخصوص وارد کوره یا محل قرار گیری لامپ های مادون قرمز می شود و بعد از گرم شدن وارد قسمت بادکن خواهند شد، بعد از آن پت وارد بخش قالب شده و با فشار باد به تولید نهایی می رسد.

عرضه دستگاه بادکن پت اتوماتیک با قیمت ارزان

عرضه دستگاه بادکن پت اتوماتیک با قیمت ارزان مرکز عرضه دستگاه بادکن پت اتوماتیک با قیمت ارزان توانسته مشتریان زیادی را به این سمت سوق دهد چون خریداران رضایت کاملی از قیمت ها و کیفیت ها داشته اند، لذا با تنوعی که در مدل ها و برندها وجود دارد نیاز تمامی مشتریان با هر بودجه ای پوشش داده می شود.

خریدار دستگاه بادکن درجه یک باید قبل از خرید آگاهی کاملی از این محصول و مدل های آن ها داشته باشد و با توجه به مساحت و فضای محلی که قرار است دستگاه در آنجا قرار گیرد و بر اساس ظرفیت های تولید خود آن را تهیه کند، همچنین باید پیش بینی هایی در مورد آینده نیز مد نظر قرار گیرد و اگر قرار است در آینده تولیدات خود را افزایش دهد و یا سالن تولید را بزرگ کند بهتر است نمونه های پیشرفته با ظرفیت بالاتر را تهیه کند تا از هزینه های بعدی کاسته شود.

دستگاه بادکن از سه قسمت بادکن، کوره و کمپرسور تشکیل شده که قسمت های حرکتی پنوماتیکی کوره توسط کمپرسور حرکت می کند و پریفورم نیز توسط آن گرم می شود، این دستگاه تمام اتومات به دلیل ابعاد بزرگتری که دارد مناسب کارخانه جات بزرگ با ظرفیت های بالاتر می باشد و در صنایع مختلف که انواع بطری را تولید می کنند کاربرد دارد.