فروشنده بهترین دستگاه بادکن پت 2000

در میان فروشندگان دستگاه های بادکن پت و از جمله دستگاه بادکن پت 2000، در بازار داخل و خارج از کشور تولید کنندگان و فروشندگان خبره ی زیادی وجود دارد.

در داخل کشور، امتیاز تولید و عرضه دستگاه بادکن پت 2000 و سایر دستگاه های بادکن به مجموعه ای از تولیدکنندگان داده شده است که پتانسیل تولید دستگاه های بادکن پت را در تعداد زیاد و کیفیت عالی برخوردار می باشند به گونه ای که دستگاه های بادکن پت با قیمت های تصاعدی برای تقاضاکنندگان در خارج از کشور صادر می گردند چون در تولید این دستگاه، به روز و با کیفیت عالی عمل می کنند.

فروشنده بهترین دستگاه بادکن پت 2000

عوامل موثر بر کیفیت دستگاه بادکن پت 2000

عوامل موثر بر کیفیت دستگاه بادکن پت 2000 مهم ترین عوامل موثر بر کیفیت دستگاه بادکن پت عبارتند از :

1) تیراژ تولید : باید دستگاه بادکن پت تیراژ تولید بمتناسب با ظرفیت مدنظر خریداری شود که در مورد دستگاه بادکن پت 2000 ، تیراژ تولید 2000 بطری در ساعت می باشد.

2) نیاز به نیروی کار : در صورت تمام اتوماتیک نبودن و دستی بودن دستگاه بادکن پت 2000، باید یک اپراتور به صورت تمام وقت بعنوان اپراتور دستگاه انتخاب شود.

3) قالب دستگاه بادکن پت:

الف) طراحی و ساخت قالب: با توجه به اهمیت بسیار زیاد قالب در کیفیت نهایی بطری های تولیدی، باید در طراحی و ساخت این قالب نهایت دقت را به کار برد.

ب) جنس آلیاژ قالب : در هنگام انتخاب جنس آلیاژ قالب باید دقت کرد که آلیاژ نشکن مثل چدن نشکن باشد.

ج) فیکس شدن قالب: باید قالب را با توجه زیادی فیکس کنیم تا عدم فیکس شدن باعث تولید ضایعات نشود و همچنین در فشار بالای کمپرسور و در زمان باز و بسته شدن قالب در تولید تلفاتی نداشته باشیم.

4) انتخاب کمپرسور : به دلیل اینکه بخش مهمی از تولید، توسط فشار هوای دستگاه انجام می شود، باید در انتخاب کمپرسور متناسب با ظرفیت دستگاه توجه کنیم زیرا کم بودن ظرفیت لیتر کمپرسور نسبت به ظرفیت دستگاه بادکن پت، در زمان تولید باعث کمبود باد دستگاه بادکن پت می شود.

از کمپرسورهای با کیفیت بالا می توان به کمپرسورهای ایتالیایی اشاره کرد که دلیل برتری آن ها داشتن هواسازهایی با کیفیت بالا است.

قبل از خرید هر کدام از قسمت ها باید به تناسب بین کمپرسور و بادکن و کوره دقت کرد که پس از تولید با مشکلاتی مثل ضعیف بودن فشار هوا و یا کمبود مخزن ذخیره هوا مواجه نشویم ، به این منظور می توان از اطلاعات فرد کارشناسی در این زمینه کمک گرفت.

مشخصات بهترین نوع دستگاه بادکن پت درجه یک

مشخصات بهترین نوع دستگاه بادکن پت درجه یک تعریف دستگاه بادکن پت درجه یک ، با توجه به بودجه مدنظر و حجم کار مورد انتظار، می تواند بر هر شخص متفاوت باشد اما هنگام خرید باید به تناسب میان اجزای آن دقت کرد تا دستگاه خریداری شده بهترین عملکرد را داشته باشد.

مولفه های مهم که در انتخاب دستگاه بادکن پت درجه یک باید به آنها توجه کنیم عبارتند از :

1) تیراژ [Capacity] : یعنی دستگاه بادکن پت قابلیت تولید چند بطری در ساعت را دارد. [pcs/h]

2) حجم بطری های تولیدی [Poroduct type] : باید در نظر داشته باشیم که دستگاه بادکن پت انتخابی با توجه به قرارگیری قالب و فشار هوا تا چه حجم بطری می تواند تولید کند.

3) حداکثر ارتفاع بطری تولیدی

4) حداکثر عرض بطری تولیدی

5) اندازه قطر گلویی (دهانه خروجی بطری)

6) میزان فشار کمپرسور

7) تغذیه دستگاه

8) ابعاد دستگاه

و…

توزیع مستقیم دستگاه بادکن پت 2000

توزیع مستقیم دستگاه بادکن پت 2000 فروش مستقیم دستگاه بادکن پت 2000 استاندارد و مد روز در فروشگاه های کشوری صورت می گیرد که می توان به سایت یا فروشگاه های اینترنتی این فروشگاه ها مراجعه کرد و با مقایسه قیمت ها و اطلاعات و کیفیت، دستگاه بادکن پت درجه یک را با قیمت مناسب انتخاب کرده و سفارش داد.

فروش دستگاه بادکن پت 2000 در این فروشگاه ها بیشتر به صورت عمده انجام می شود ولی فروش خرد نیز دارند، مهلت عرضه دستگاه بادکن پا در فروشگاه های کشوری زیاده بوده و در مقایسه با نمونه های همسان خارجی قیمت بسیار مناسبی دارند.