عمده فروشی دستگاه بادکن پت MP880

دستگاه بادکن پت MP880 یک دستگاه مدرن و پیشرفته برای باد کردن بطری ها می باشد که در یک ساعت ۸۰۰ عدد بطری را باد می کند و انواع مختلف بطری ها در سایز های گوناگون را تولید می کند. این دستگا ها در مدل های مختلفی هستند و ساخت‌کشور چین می باشد که عمده فروشی این دستگاه ها را انجام می دهند و از طریق اینترنت سفارشات را قبول کرده و در اسرع وقت دستگاه را ارسال می کنند

عمده فروشی دستگاه بادکن پت MP880

 دستگاه بادکن پت MP880 چه مشخصاتی دارد؟

 دستگاه بادکن پت MP880 چه مشخصاتی دارد؟ انواع دستگاه بادکن وجود دارد که در نوع دستی، نیمه اتوماتیک و پت اتوماتیک وجود دارد .این دستگاه ها دارای مشخضاتی هستند و مهمترین آن ها طول عمر زیاد این دستگاه ها می باشد و هر کدام از آن را که به روش صحیح نگهداری کنند می توان سالیان دراز مورد استفاده قراربگیرد. دستگاه بادکن پت MP880 یک دستگاه نیمه اتوماتیک می باشد.

مشخصه بعدی ضریب اطمینان این دستگاه است و به طور منظم در هر ساعت تولیدی میزانی دارد و همچنین این دستگاه ها به صورت ساده طراحی شده اند و نگهداری و کار با آن ها ساده می باشد و می توان از آن ها به خوبی نگهداری کرد. این دستگاه ها دارای بدنه چدن می باشند. و باید یک اپراتور داشته باشد و همچنین کلید ها و پریز های مورد استفاده در آن از بهترین جنس ها می باشد.

این دستگاه ها بهترین بطری ها و پلاستیک های سطح کشور را تولید می کنند. قطعات درون دستگاه ها در برابر فشار و ضربه محکم هستند و به راحتی شکسته نمی شوند. لوازم جانبی آن ساخت کشور چین می باشد و در بازار یافت می شود پس نگهداری از آن کار راحتی می باشد.

بررسی راندمان عملکرد دستگاه بادکن پت MP880

بررسی راندمان عملکرد دستگاه بادکن پت MP880 این دستگاه حاوی دو عدد یالب بطری می باسد که درون آن ها خالی می باشد و پریفرم را داخل آن ها ریخته وسپس دستگاه باد را وارد آن ها می کند تا این مواد به شکل بطری ها در بیاید و سپس قالب ها را باز می کند بطری تولید شده است .

این دستگاه دارای دکمه های در اطراف خود می باشد که دو عددی آن دستگاه را روشن می کند همچنین کلید اضطراری نیز دارد که در مواقع نیز می توان آن را خاموش کرد.

این پریفرم ها به وسیله اشعه گرم می شوند و فرایند تولید آن به سرعت انجام می شود و آن را نیز به سرعت خنک می کنند تا از بد شکل در آمدن آن ها جلوگیری شود. این دستگاه ۳۸۰ ولت برق مصرفی نیاز دارد و توان مصرفی آن ۶ کیلو وات می باشد و حجم زیادی دارند جای زیادی می گیرد و برای تولید این بطری ها باید فضای کافی در نظرداشت.

برای تولید این بطری ها به پریفرم نیاز است و تا این پریفرم نباشد بطری تولید نمی گردد و در کنار این دستگاه بادکن پت باید از دستگاه تولید پریفرم استفاده کرد و آن ها با هم هماهنگ و کار می کنند و پریفرم ها را به درون این دستگاه انتقال می دهد و شروع به تولید آن می کند.

سفارش دهنده انواع دستگاه بادکن پت MP880

سفارش دهنده انواع دستگاه بادکن پت MP880 امروزه بسیاری از مردم به فکر تولید بطری افتاده اند و سفارش دستگاه بادکن را از طریق سایت های اینترنتی ثبت می کنند و می توانند آن را راحت درب منزل تحویل بگیرند و در کار گاه های تولیدی خود برای تولید محصولات مختلف به کار گیرند. تولید بطری ها بسیار درامد زا می باشد و به نحوی نیاز روز جامعه می باشد و این محصولات خیلی زود به فروش می رسد و مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش دستگاه بادکن از طریق اینترنت و دنیای مجازی بسیار به صرفه می باشد و از این طریق آمار فروش بالا‌ می رود و لازم نیست حتما برای خرید به این محل ها مراجعه شود و کل سفارشات از طریق سایت های معتبر انجام می گیرد و می توان دستگاه را با هزینه کم و به قیمت تولیدی تهیه کرد که سبب کم شدن هزینه ها و حذف واسطه ها می شود