عرضه کنندگان عمده دستگاه بادکن APF-5

دستگاه بادکن APF-5 مدلی از دستگاه های بادکن است که برای تولید انواع بطری ها با حجم های مختلف کاربرد دارد عرضه دستگاه بادکن توسط عرضه کنندگان عمده این محصول انجام می شود این دستگاه دارای امکانات بی نظیری است که توسط یک شرکت آلمانی و اتریشی به صورت مشترک تولید می شود این محصول دارای بهترین سیستم های کنترلر، گرم کننده و سیستم های هوشمند و اتوماتیک است که بهترین عملکرد را از خود به جای می گذارد.

عرضه کنندگان عمده دستگاه بادکن APF-5

بررسی ویژگی های دستگاه بادکن APF-5

بررسی ویژگی های دستگاه بادکن APF-5 دستگاه APF-5 دارای ویژگی های برجسته ای است که در زیر برخی از آن ها را بیان می کنیم:

  • این محصول قادر است در هر ساعت بیش از هزار و پانصد بطری با حجم های پایین تر از ۱۰ لیتر را تولید کند همچنین قادر است بیش از هفتصد بطری با حجم ده لیتر را در یک ساعت تولید کند.
  • با توجه به قالب های متفاوت به کار رفته در هنگام تولید، این دستگاه قادر است به طور همزمان دو نوع بطری مختلف با ظاهری متفاوت را تولید کند سرعت بالا در هنگام تولید بطری ها از دیگر ویژگی های این دستگاه است.
  • سیستم های اوتوماتیک موجود در دستگاه باعث حرکت پریفرم ها به قسمت های مختلف دستگاه از جمله قسمت گرم کن آن می شوند همچنین وجود یک سیستم هوشمند در دستگاه باعث می شود پریفرم ها و بطری های ناسالم جداسازی شوند و به یک سمت دیگر هدایت شوند.
  • این محصول دارای سیستم گرم کننده ای است که برای تهیه بطری ها لازم است سیستم گرم کننده دستگاه با استفاده از لامپ های مجهز به مادون قرمز تولید شده است که بهترین عملکرد را دارد ضمن اینکه یک دستگاه سرد کننده در آن مجهز شده است تا از آسیب رسیدن به بطری ها و پریفرم ها به علت گرمای بسیار زیاد جلوگیری شود.
  • دستگاه با استفاده از بهترین کنترلرهای ساخت اتریش عملیات تولید بطری ها را انجام می دهد.

خرید کلی دستگاه بادکن APF-5

خرید کلی دستگاه بادکن APF-5 خرید دستگاه بادکن به دلایل مختلفی انجام می گیرد از این دستگاه برای تولید انواع بطری ها برای تهیه آب بدون گاز، انواع مواد شیمیایی، انواع روغن و دیگر مواد استفاده می شود.

عرضه کنندگان این محصول ابتدا دستگاه را از شرکت آلمانی-اتریشی وارد می کنند و سپس آن را برای عرضه در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

برای خرید دستگاه بادکن می توانید سفارشات خود را برای ما ارسال نمایید ما این دستگاه را در ابعاد2700*2200*9200 تولید شده است همچنین وزن آن حدود 4600 کیلوگرم است سیستم برق مصرفی این دستگاه به گونه ای است که برق کمتری نسبت به دستگاه های مشابه مصرف می کند و از این لحاظ برای خرید به صرفه است.