عرضه کننده دستگاه بادکن ۴۰۰۰ به صورت عمده

عرضه کننده دستگاه بادکن ۴۰۰۰ به صورت عمده، یکی از مهم ترین تجهیزات صنعتی تولید کننده بطری پلاستیکی را به فروش می رساند؛ شایان ذکر است که امروزه دستگاه های بادکن با تنوع بالایی تولید شده و هر مشتری با توجه به نیاز خود می تواند؛ با توجه به نیاز خود از بین آنها انتخاب کند. منظور از دستگاه 4000 بادکن، دستگاهی است که قابلیت ساخت حدود چهار هزار بطری پت پلاستیکی در ساعت را داشته باشد؛ این بطری ها، همان بطری های شفاف مخصوص نوشیدنی می باشند.

عرضه کننده دستگاه بادکن ۴۰۰۰ به صورت عمده

آشنایی با خصوصیات فنی دستگاه بادکن ۴۰۰۰

آشنایی با خصوصیات فنی دستگاه بادکن ۴۰۰۰ سال های سال است که در کارخانه های تولید کننده مواد غذایی برای بسته بندی آب معدنی، نوشابه و سایر نوشیدنی ها از بطری های شفاف پلاستیکی یا همان بطری پت استفاده می شود؛ البته این بطری ها در صنعت داروسازی نیز کاربرد دارند؛ بطری های پت توسط تجهیزاتی تحت عنوان دستگاه بادکن تولید شده و همان طور که پیشتر اشاره کردیم؛ این دستگاه ها به نوبه خود اقسام گوناگونی دارند.

جهت آشنایی با خصوصیات فنی دستگاه بادکن 4000 قبل از هر چیز باید گفت که یکی از مهم ترین زمینه های تفاوت انواع مختلف این وسایل، ظرفیت تولید آنها می باشد؛ به عبارت دیگر مهم ترین ویژگی دستگاه 4000 بادکن این است که در یک بازه زمانی یا طی یک ساعت کاری می تواند؛ 4000 بطری تولید کند؛ اما علاوه بر این دستگاه بادکن ممکن است؛ از نوع اتوماتیک، دستی یا نیمه اتوماتیک باشد؛ البته بخش اعظم تجهیزاتی که توان ساخت 4000 بطری در ساعت را دارند؛ در گروه دستگاه های بادکن تمام اتوماتیک قرار می گیرند؛ زیرا چهار هزار عدد بطری، تیراژ نسبتاً بالایی به شمار می رود.

در ادامه مبحث آشنایی با مشخصات فنی دستگاه بادکن ۴۰۰۰ باید اضافه کرد که علاوه بر تعداد، این دستگاه ها از نظر توان تولید بطری با حجم های مختلف نیز با هم فرق دارند. مواردی مثل نوع منبع تغذیه و توان کمپرسور فشاری دستگاه نیز از دیگر ویژگی های تجهیزات بادکن به شمار می روند؛ البته به طور کلی دستگاه های 4000 بادکن دارای دو نوع کمپرسور فشار قوی و فشار ضعیف بوده؛ مراحل دمیدن هوا به داخل مواد را نیز به خوبی انجام می دهند.

بررسی کیفیت انواع دستگاه بادکن ۴۰۰۰

بررسی کیفیت انواع دستگاه بادکن ۴۰۰۰ بدون شک مهم ترین مسئله ای که در هنگام تهیه دستگاه بادکن 4000 و کالاهای مشابه باید مد نظر قرار گیرد؛ کیفیت کار دستگاه و طول عمر آن است؛ اما قبل از پرداختن به مبحث بررسی کیفیت انواع دستگاه بادکن باید تا حدودی با طرز کار این تجهیزات و قسمت های مختلف آن آشنا شد.

به طور کلی فرآیند تولید بطری پت و لوازم مشابه توسط دستگاه بادکن به این صورت است که در ابتدا مواد اولیه پلاستیکی (از نوع پلی اتیلن ترفتالات) وارد دستگاه شده و در قسمت کوره یا هیتر حرارت داده می شوند؛ سپس این مواد به صورت اتوماتیک یا تحت هدایت یک اپراتور به قسمت بعدی هدایت شده و شکل لوله ای تو خالی به خود می گیرند.
قالب گیری مرحله بعدی کار می باشد؛ پس از بستن قالب، هوای فشرده به داخل مواد پلاستیکی دمیده شده و شکل داخلی قالب را پیدا می کنند؛ این یکی از مهم ترین مراحل تولید ظروف پلاستیکی بوده و به نظر می رسد؛ علت نامگذاری دستگاه نیز به این مرحله بر می گردد.

تجهیزات خنک کننده و پلیسه گیری و طرح انداختن و بخش خروجی از دیگر قسمت های دستگاه بادکن می باشند؛ بدون شک جهت بررسی کامل سطح کیفی یک دستگاه باید کلیه قسمت های مذکور را تا حدودی بررسی کرده و از کیفیت جنس و طرز کار آنها مطمئن گردید؛ به عنوان مثال جنس قالب دستگاه باید از یک آلیاژ نشکن (مثلاً چدن) بوده و پس از در بر گرفتن مواد به خوبی بسته شده و ثابت بماند؛ علاوه بر این نوع کمپرسور دستگاه (میزان فشاری که در هنگام دمیدن هوا وارد می کند)، کیفیت کار و تناسب آن با قسمت کوره بسیار مهم است.

توزیع بی واسطه بهترین دستگاه بادکن ۴۰۰۰

توزیع بی واسطه بهترین دستگاه بادکن ۴۰۰۰ توزیع بهترین دستگاه بادکن 4000 به صورت بی واسطه، موجب کاهش قیمت آن خواهد شد؛ زیرا همان طور که مشخص است؛ در این حالت واسطه های تجاری حذف شده و طبیعتاً هزینه های جانبی خرید و فروش دستگاه کاهش می یابد؛ این گزینه به خصوص برای کسانی که قصد خرید دستگاه به تعداد بالا را دارند؛ مناسب به نظر می رسد.

همان گونه که می دانیم و در قسمت های قبلی نیز بیان شد؛ امروزه در بسیاری از کارخانه های مواد غذایی و همچنین در صنعت داروسازی از بطری های پت و ظروف پلاستیکی شفاف مشابه جهت بسته بندی مواد مختلف استفاده می شود؛ زیرا این ظروف از نوعی پلاستیک مرغوب تولید شده و قرار دادن مواد خوراکی در آنها هیچ گونه ضرری برای سلامت انسان نخواهد داشت؛ به همین علت در حال حاضر ارائه دستگاه بادکن از اهمیت زیادی برخوردار بوده و همواره شاهد توزیع مستقیم و بدون واسطه آن توسط مراکز معتبر می باشیم.

لازم به ذکر است که در مراکز توزیع بی واسطه دستگاه بادکن 4000، شاهد عرضه بهترین محصولات تولید داخل و همچنین اقسام گوناگون دستگاه بادکن وارداتی می باشیم؛ ناگفته نماند که کالاهای وارداتی این حوزه از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار می باشند.

قیمت تمام شده دستگاه بادکن ۴۰۰۰ مدرن

قیمت تمام شده دستگاه بادکن ۴۰۰۰ مدرن قیمت دستگاه بادکن 4000 مدرن چقدر است؟ بی تردید این سوال از مهم ترین پرسش هایی می باشد که در حوزه دستگاه های بادکن مطرح می شود.
جهت پاسخ دادن به این سوال قبل از هر چیز باید یادآوری کرد که دستگاه های 4000 مدرن بادکن به نوبه خود تنوع قابل توجهی داشته و به همین علت شاهد ارائه این کالا با قیمت های مختلف در بازار می باشیم؛ اما همانند هر محصول دیگری یک سری مسائل اقتصادی نیز بر قیمت تمام شده دستگاه تاثیر می گذارند.

در اینجا به برخی از اصلی ترین عوامل موثر بر قیمت دستگاه بادکن ۴۰۰۰ اشاره می کنیم:

  • جنس بدنه دستگاه و نوع آلیاژ به کار رفته در قسمت های مختلف آن
  • نوع قسمت گرم کننده دستگاه (جنس هیتر یا کوره و نحوه عملکرد آنها)
  • فشار قوی یا فشار ضعیف بودن کمپرسور فشاری دستگاه
  • نوع سیستم خنک کننده
  • جنس قالب دستگاه، ضخامت و کیفیت بدنه آن
  • ابعاد دستگاه بادکن
  • مواردی مثل میزان اتوماتیک بودن دستگاه

علاوه بر آنچه در بالا بیان شد؛ حجم، وزن دستگاه و میزان فضایی که اشغال می کند؛ نیز به نوبه خود بر قیمت نهایی محصول تاثیر می گذارد؛ ناگفته نماند که فاکتورهایی مثل محل ساخت دستگاه، برند دستگاه و نحوه تجارت آن نیز بسیار مهم است.