عرضه مستقیم دستگاه بادکن 4000

دستگاه بادکن 4000 با کیفیت و عملکرد عالی و به صورت تمام خودکار با قیمت عمده و مستقیم به فروش می رسد، عرضه مستقیم این محصول همان فرصت بهینه و مرغوبی است که شما خریداران و فروشندگان عمده منتظر آن بوده اید، ما این کالا را با قیمت عمده و با حذف واسطه ها در اختیار شما قرار می دهیم، ظرفیت بسیار بالا و راندمان فوق العاده این دستگاه را جزو محصولات برتر و پرفروش در بازار قرار داده است.

عرضه مستقیم دستگاه بادکن 4000

مشخصات فنی دستگاه بادکن 4000

مشخصات فنی دستگاه بادکن 4000 این کالا برای تزریق بطری های پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد، به لحاظ جریان برق می توان گفت که از فرکانس، پتانسیل و توان بسیار خوبی برخوردار بوده و دارای تجهیزات الکتریکی و خودکار است، این کالا جزو محصولات سنگین محسوب شده و با کیفیت بسیار مرغوب و راندمان بالا بر حسب ساعت تعداد بیشماری بطری را به مرحله تولید می رساند، در یک شرایط محیطی خاص می تواند از دما و رطوبت مشخصی بهره مند باشد.

و اما مشخصات فنی دستگاه باد کن 4000:

  1. با ظرفیتی بالا و بالغ بر چهار هزار بطری قادر می باشد بالاترین میزان تولید را به خود اختصاص دهد.
  2. ابعاد استانداردی شامل آن شده و دارای تابلو برق و متعلقات آن می باشد.
  3. توان مصرفی بسیار خوبی داشته و بر حسب وات تعیین و محاسبه می شود.
  4. به لحاظ وزنی بالغ بر دو تن می باشد، عملکرد این دستگاه به صورت تمام خودکار می باشد.
  5. دارای کمپرسور، مخزن، مقره و جک بوده و ارتفاع ریلی آن حداقل به سه متر می رسد.
  6. با خرید این دستگاه قادر خواهید بود از سرویس دهی بعد از خرید بهره مند شوید ضمن اینکه ضمانت نامه معتبر نیز به شما عرضه می شود.
  7. این کالا قادر است بطری را در حجم و قطر متفاوت در کمترین بازه زمانی آن را به بهترین شکل ممکن تولید نماید.

قیمت فروش دستگاه بادکن 4000

قیمت فروش دستگاه بادکن 4000 عرضه دستگاه بادکن 4000 با قیمت عمده و مستقیم مطالبات بسیار خوب و قابل توجهی را در بازار رقم زده و آمار فروش رو به افزایش می باشد، این محصول بسیار پرکاربرد است، قیمت دستگاه بادکن متناسب با ابعاد، ظرفیت، نوع موتور و نوع فاز آن می باشد البته تولیدکنندگان با نرخ متفاوتی ان را به بازار عرضه می کنند، فروش دستگاه بادکن با قیمت عمده موجبات کاهش نرخ را به همراه دارد

شما مشتریان گرامی می توانید با بهره مندی از روش عرضه مستقیم این دستگاه را با حداقل قیمت و در تعداد زیاد خریداری نمایید، ما بهترین قیمت را به شما پیشنهاد می کنیم، شما با بالاترین کیفیت و حداقل قیمت این محصول را خریداری خواهید نمود، قیمت ها با حذف واسطه ها سرشکن شده و به حداقل می رسد.