صادرات انواع دستگاه بطری زن اتوماتیک

دستگاه بطری زن اتوماتیک یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در صنایع بسته بندی محسوب می شود که علاوه بر سرعت بخشیدن به کار، موجب کاهش چشمگیر هزینه های تولید و افزایش کیفیت محصولات شده است. کار این دستگاه بر پایه دریافت مواد اولیه، تبدیل آن به بطری های کوچک و سپس دمیدن پرفشار هوا داخل آن و تبدیل بطری ها به سایزهای استاندارد است.

صادرات انواع دستگاه بطری زن اتوماتیک

معرفی اجزا تشکیل دهنده دستگاه بطری زن اتوماتیک

معرفی اجزا تشکیل دهنده دستگاه بطری زن اتوماتیک چگونگی نگهداری از مواد غذایی موضوع مهمی است که مهندسان صنایع هر روزه به دنبال یافتن راه حل های ساده تری برای انجام هرچه بهتر آن هستند. یکی از ظروف پلاستیکی پرکاربرد برای نگهداری از انواع مایعات، خوراکی ها و حتی مواد آرایشی و بهداشتی، بطری است که کاربردهای آن بیشمار به نظر می رسد.

از انواع بطری و تیوپ برای نگهداری از آب معدنی، آبمیوه، روغن های خوراکی، لوسیون های بدن، انواع پماد و … استفاده می شود. به دلیل اینکه این مواد همگی بطور مستقیم با سلامت انسان سروکار دارند، تهیه بطری بهداشتی و استاندارد حائز اهمیت فراوانی است.

دستگاه بطری زن مدرن به کمک صنایع بسته بندی در این حوزه آمده و با تولید سریع و انبوه انواع بطری، تحولی بزرگ در عرصه ظروف نگهدارنده ایجاد کرده است. دستگاه بطری زن به سه شکل دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک در بازار به فروش می رسد. نوع دستی کمی قدیمی و از رده خارج بوده و کندی کار و نیاز به چند نیروی انسانی از جمله مهمترین معایب آن است.

اما مدل های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک، نمونه های باکیفیت این دستگاه هستند که ارزش صادرات داشته و مشتریان زیادی خارج از مرزها آن را سفارش می دهند. این دستگاه از اجزای مختلفی که می توان مهمترین آن را کامپیوتر مرکزی دانست تشکیل شده است. اپراتور می تواند برنامه های متعددی را برای تولید انواع بطری در شکل های ساده و یا پیچیده به حافظه کامپیوتر داده و محصول دلخواه را از دستگاه تحویل بگیرد.

سپس کوره دستگاه بطری زن، قالب های بطری، دمنده های قوی و سیستم تهویه برودتی دستگاه، دیگر اجزای تشکیل دهنده آن به حساب می آیند که هریک باید از بهترین مواد و عالی ترین کیفیت ساخته شده باشند تا محصول نهایی هم از کیفیت مطلوبی برخوردار شود.

راهنمای استفاده از دستگاه بطری زن اتوماتیک

راهنمای استفاده از دستگاه بطری زن اتوماتیک دستگاه بطری زن اتوماتیک یک وسیله کاربردی است که به کار انداختن و شروع به فعالیت آن نهایتا به یک نیروی انسانی نیاز دارد. همین موضوع موجب شده هزینه های جانبی کاهش یافته، احتمال خطای انسانی به حداقل رسیده، سرعت کار به طرز چشمگیری بالا رفته و در نهایت محصولی با قیمت ارزان تر تولید شود.

اساس کار بر این مبنا است که مواد اولیه مرغوب و بهداشتی که سلامت آنها برای مصرف انسان تایید شده است در کوره دستگاه بطری زن ریخته و ذوب می شوند. سپس با قالب زنی، بطری های کوچکی که به آنها “پریفرم” می گویند تولید شده و در مرحله بعدی دمنده های قوی و پرفشار داخل پریفرم دمیده و هوا وارد آن می کنند.

با توجه به برنامه ای که به دستگاه داده شده، بطری ها در سایزهای استاندارد تولید می شوند و با سرد شدن، راهی مرحله بسته بندی خواهند شد. برخی از دستگاه های مدرن قابلیت ذخیره سازی 20 برنامه مختلف برای تولید انواع بطری را در حافظه کامیوتر خود دارند.

فروشگاه بهترین دستگاه بطری زن اتوماتیک

فروشگاه بهترین دستگاه بطری زن اتوماتیک فروش دستگاه بطری زن بصورت تکی و عمده از سوی تولیدکنندگان اصلی محصول و یا بازرگانی فعال در حوزه تامین تجهیزات صنعتی انجام می شود. برای صادرات دستگاه بطری زن اتوماتیک، شرکت ها و افرادی که دارای کارت بازرگانی هستند وارد عمل شده و طبق سفارش مشتریان خارجی، مراحل قانونی انتقال دستگاه به کشور مقصد را انجام داده و امکان ارسال سریع دستگاه در کمترین زمان ممکن را فراهم می کنند.

قیمت دستگاه بطری زن با توجه به نوع کارکرد و برخی سفارش های مورد درخواست مشتری که در آن اعمال شده است، متفاوت می باشد. با توجه به نوسانات روزانه نرخ ارز، برای آگاهی از قیمت دستگاه صادراتی باید آخرین قیمت محصول از طریق سایت های اینترنتی فروش استعلام شود.