صادرات انواع دستگاه بادکن بطری پت 

صادرات دستگاه بادکن بطری پت به دلیل سود مناسب می تواند گزینه بسیار مناسبی برای صادرکنندگان انواع دستگاه های صنعتی باشد چون می توانند آن را با قیمت ارزان در داخل کشور تهیه و به دلیل بالا بودن نرخ ارز کشورهای همسایه هم به راحتی بفروشند و همین این که ارزآوری مناسبی را برای کشور به همراه داشته باشد.

صادرات انواع این دستگاه به دلیل نزدیک بودن بازارهای هدف هزینه حمل و نقل بسیار کمی را نیاز دارد و به این ترتیب این دستگاه می‌تواند در این بازارها با انواع دستگاه های دیگر خارجی رقابت کند.

صادرات انواع دستگاه بادکن بطری پت 

بررسی کیفیت دستگاه بادکن بطری پت 

بررسی کیفیت دستگاه بادکن بطری پت 

یکی از دستگاه های بسیار مهم که بدون آن عملاً صنعت ساخت پلاستیک نمی‌تواند محصولات متنوع را به بازار ارائه کند دستگاه بادکن می باشد و این دستگاه می تواند انواع مختلف محصولات پلاستیکی از جمله بطری های نوشیدنی را تولید نماید.

این دستگاه در دو نوع نیمه اتوماتیک و اتوماتیک ساخته می شود که پت موجود در مخزن دستگاه به قالب های مشخصی ریخته می شود و سپس به وسیله دستگاه بادکن تبدیل به شکل مورد نظر شده و در نهایت خنک و از قالب خارج می شود.

بهترین این دستگاه از ورق گالوانیزه ساخته شده که به وسیله لیزر به شکل مناسب برش خورده و با رنگ الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده است همچنین جنس بدنه می تواند از استیل ساخته شده باشد و قالب ها از نوع آلومینیوم هستند؛ این دستگاه می تواند بطری های بین ۲۵۰ تا ۲۰۰۰ سی سی تولید کند.

در این دستگاه ها میزان برق مصرفی حداقل مقدار ممکن است و ابعاد دستگاه به گونه ای است که می توان آن را در فضای کمی جای داد به این ترتیب تولید انواع این دستگاه باد کن در سطح کارگاهی نیز قابل نصب هستند؛ این دستگاه می توانند به صورت کاملا اتوماتیک و بدون نیاز به اپراتور باشند و به این ترتیب هزینه تولید بطری توسط آنها پایین تر خواهد بود.

قیمت انواع دستگاه بادکن بطری پت 

قیمت انواع دستگاه بادکن بطری پت 

انواع مختلف دستگاه بادکن بطری پت با توجه به میزان توانایی در تولید بطری پت و امکانات تعبیه شده در آنها می توانند با همدیگر از نظر قیمت تفاوت های زیادی داشته باشند و کسانی که در زمینه صادرات این دستگاه فعالیت دارند یا آن را برای نصب در کارخانه‌های داخلی نیاز دارند باید قبل از سفارش این محصول از قیمت روز آن اطلاع داشته باشند.

برای اطلاع از این دستگاه می توان از همین وب سایت که توسط تولید کننده راه اندازی شده است استفاده نمود؛ در این سایت اطلاعات و مشخصات کامل این دستگاه به طور کامل آمده است و خریداران می توانند از طریق آن اطلاعات کافی در مورد آن را به دست آورند.

قیمت دستگاه بادکن را می‌توان از طریق تلگرام و واتس اپ که از شبکه های اجتماعی رایج در کشور هستند و تولید کننده لینک آنها را در اختیار خریداران قرار داده است نیز به دست آورد و به این ترتیب می توان به راحتی با حداقل امکانات استعلام و سفارش خرید این دستگاه را انجام داد.