شرکت تولید دستگاه بادکن 8000

در معرفی یکی از مهمترین و پرکاربردترین دستگاه های صنعتی می توان دستگاه بادکن را نام برد که به منظور باد کردن انواع بطری پت اعم از بطری آب معدنی، بطری مواد خوراکی و مواد دارویی مورد توجه قرار گرفته و کارایی بسیار خوبی را به همراه دارد. حال یکی از دستگاه های فوق که از ظرفیت تولید بسیار بالا برخوردار بوده و از این رو منافع زیادی را عاید صنایع نموده، دستگاه بادکن 8000 می باشد.

شرکت تولید دستگاه بادکن 8000

همه چیز در مورد دستگاه بادکن 8000

همه چیز در مورد دستگاه بادکن 8000 همانطور که گفته شد یکی از بهترین و پر اهمیت ترین دستگاه های صنعتی که امروزه جایگاه پر رنگی را در صنایع تولید بطری پت به خود اختصاص داده، دستگاه بادکن بوده که چند کار مختلف را در جهت آماده سازی بطری های پت انجام می دهد که مهمترین آن باد کردن این بطری ها برای قرار گرفتن محتویات مختلف داخل آنها می باشد، در ادامه می خواهیم تا همه چیز را در مورد دستگاه بادکن اعم از بادکن 8000 ارائه دهیم:

  1. اولین فرآیندی که توسط این دستگاه صورت می گیرد، گرمادهی به مواد پت بوده که این عمل به منظور تغییر شکل این مواد و قالب دهی آنها صورت می گیرد.
  2. سپس مواد مورد نظر توسط دستگاه هیتر تحت پوشش قرار گرفته و این عملیات نیز به صورت سیستماتیک انجام می پذیرد.
  3. همراه با مدل های مختلف از جمله دستگاه بادکن نیمه اتومات و تمام اتومات ارائه گشته که بهترین آن دستگاه بادکن تمام اتوماتیک می باشد.
  4. این دستگاه قادر است تا هر یک ساعت به میزان 8000 بطری را آماده نماید.
  5. مجهز به سیستم بازیافت هوای فشرده بوده و از تجهیزات پنوماتیک نیز بهره مند می باشد.
  6. از سیستم کنترل پیشرفته که شامل اینورتر، سنسور، سیستم انتقال و قالب شکل دهی می گردد، تشکیل یافته است.
  7. قادر به تفکیک کردن پریفورم های خارج شده از کوره بوده و این کار را با تکیه بر سیستم تفکیک کننده به ثمر می رساند.

صادرات عمده دستگاه بادکن پریفرم

صادرات  عمده دستگاه بادکن پریفرم در اشاره به بهترین دستگاه بادکن 8000 که از یک سیستم کارکردی بروز و پیشرفته برخوردار می باشد، می توان دستگاه بادکن پریفرم را نام برد که با توجه به کارکرد گسترده خود در هر یک از صنایع تولیدکننده، تقاضای انبوهی را در پی داشته و به دنبال آن شاهد گسترش بازار فروش این دستگاه می باشیم؛ لذا می توان از صادرات عمده دستگاه بادکن صادراتی پریفرم در بازارهای خارجی خبر داد که با برخورداری از این مشخصات کلی، رضایت بسیاری را در صنعتگران به دنبال داشته است:

  • انواع بطری 3 لیتر تا 5 لیتر را ساپورت می کند.
  • مجهز به سیستم کنترل پی ال سی می باشد.
  • دارای طراحی و ساختار مهندسی شده و بی عیب و نقص است.
  • مجهز به سیستم بارکن اتوماتیک و ردیف کن می باشد.
  • از سیستم جدا کننده هوشمند تشکیل یافته که به موجب آن پریفرم های ناسالم و غیر استاندارد، به خط تولید ورود نخواهند یافت.