سفارش کلی دستگاه بادکن 4000 تمام اتوماتیک

سفارش کلی دستگاه بادکن 4000 تمام اتوماتیک یکی از دستگاه‌های می باشد که در سایت به شما معرفی می کنیم که قابل خرید و فروش می باشد و شما می توانید با مراجعه به این سایت دستگاه بادکن خود را خریداری کنید و همینطور ما امکان این دستگاه را با بسته بندی های مختلف برای خریداران فراهم کرده ایم که محصولات ساخت داخل اما با استانداردهای بین المللی تهیه کرده ایم کلیه مراحل طراحی و ساخت و پشتیبانی نصب و آموزش آن توسط کارشناسان کاملاً حرفه‌ای انجام می گیرد.

سفارش کلی دستگاه بادکن 4000 تمام اتوماتیک

آشنایی با انواع دستگاه بادکن پت

آشنایی با انواع دستگاه بادکن پت

دستگاه بادکن پت در حقیقت چندین مرحله می باشد چندین عملیات را در جهت آماده سازی ظروف مواد غذایی و بطری آب وظروف دارو به طور متوالی انجام می گیرد این دستگاه دارای یک قالب است که از روز بعد عملیات حرارت دهی پریفرم خامه گرم شده و با دمش باد و تغییر شکل می دهد و به شکل قالبی که بر روی دستگاه بسته شده است در می آید.

متوالی انجام کار بسیار مهم است دستگاه بادکن پت می‌تواند در دو مدل بادکن پت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم بندی می شود اما انجام توالی این دستگاه شامل دو مرحله قرار دادن مواد پد در دستگاه حرارتی و حرارت دهی و انتقال به درون قالب و دمیده شدن باد و خنک شدن و خروج از غالب باید به صورت دقیق انجام شود تا بتوان این دستگاه ها را برای کارهای مهم انجام داد.

نگاهی جامع بر عملکرد دستگاه بادکن 4000 تمام اتوماتیک

نگاهی جامع بر عملکرد دستگاه بادکن 4000 تمام اتوماتیک

دستگاه بادکن پت بطور کلی به 3 دسته تقسیم میشود که هر کدام برای یک کارگاه یا مکان خاص مناسب می باشد اولین مدل بادکن پت دستی می باشد که که تمامی مراحل تولید با استفاده از یک اپراتور انجام میشود از رار دادن پریفرم داخل کوره جابجایی پریفرم از کوره به داخل دستگاه استارات جهت جذب فک و دمش هوا و برداشتن بطری آماده می باشد. معمولا این مدل دستگاه مناسب کارگاه های کوچک و همچنین تولیدات با تعداد پایین میباشد.

مدل نیمه اتوماتیک که در این دستگاه معمولا کوره بصورت اتوماتیک می باشد و جابجایی پریفرم از کوره به داخل قالب دیگر با دخالت انسان انجام نگرفته و دستگاه خود این جابجایی را انجام می دهد.

مدل تمام اتوماتیک این مدل یکی از گرانقیمت ترین مدل ها می باشد که در این مدل تمامی مرحل و فرآیند تولید توسط دستگاه و بصورت اتوماتیک انجام میشود و اپراتور تمام وقتی جهت انجام کار نیاز نیست که البته از نظر قیمتی چندین برابر مدلهای دیگر میباشد و مناسب مشاغل نوپا و یا کارگاه های کوچک نیست.

اولین و شاید مهم ترین نکنه استفاده از این دستگاه فضای زیادی را اشغال نمیکند و به این ترتیب کاهش هزینه اولیه مکان شامل این دستگاه میشود. خود این دستگاه نسبت به مدل های دیگر ارزان تر و استفاده از آن نیاز به مهارت و تخصص آنچنانی ندارد. تامین مواد اولیه این دستگاه ها ساده است و هیچ مشکلی از بابت تامین ندارد و همچنین نگهداری و انبارداری تولیدات نیز به دلیل نشکن بودن و سبک بودن به سادگی انجام میگیرد.

فقط به این نکته باید دقت شود که استفاده از این بطری ها در تولیدات مواد مایعی که باید با دمای بسار بالا بسته بندی شود امکان پذیر نیست و امکان تغییر شکل وجود دارد.

توزیع کننده عمده دستگاه بادکن 4000 تمام اتوماتیک

توزیع کننده عمده دستگاه بادکن 4000 تمام اتوماتیک

دستگاه بادکن دستی را می‌توانید در سایتی که به شما معرفی میکنیم خریداری کنید و مطمئن باشید که یکی از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های باد کن دستی می باشد که در این سایت موجود می باشد و همینطور دستگاه بادکن سفارشی یکی از دستگاه های می باشد که می توانید در این سایت سفارش خرید آن را بدهید و مطمئن باشید که یکی از بهترین دستگاه های باد کن در این سایت موجود می باشد و همین و عرضه دستگاه بادکن یکی از دستگاه‌های می باشد که می توانید در این سایت خریداری کنید و شما می توانید به صورت حضوری و اینترنتی در این سایت خریدهای لازم خود را انجام دهید.