سفارش دستگاه بادکن ایرانی با قیمت مناسب

بطری های پلاستیکی، شفاف و نازک امروزه بیشترین کاربرد را در بین نوشیدنی ها مخصوصا نوشابه و آب معدنی دارند. جالب است که بدانید، تمامی این بطری ها به وسیله ی دستگاه بادکن ایرانی ساخته می شوند.

امروزه شرکت های زیادی در رابطه با تولید دستگاه باد کن ایرانی تأسیس شده اند که به تولید این محصول پرداخته اند و علاوه بر تولید نیز توانسته اند روش هایی را برای توزیع این محصول ارائه دهند.

سفارش دستگاه بادکن ایرانی با قیمت مناسب

مقایسه دستگاه بادکن ایرانی تمام اتوماتیک با دستی

مقایسه دستگاه بادکن ایرانی تمام اتوماتیک با دستی دستگاه بادکن اتوماتیک از سه بخش یا اجزای اصلی تشکیل شده است که عبارتند از: کمپرسور، کوره و قسمت باد کن. کمپرسور وظیفه ی به حرکت در آوردن قسمت های حرکتی را برعهده دارد، کوره وظیفه ی گرم کردن دستگاه را بر عهده دارد و اصلی ترین قسمت دستگاه که همان باد کن می باشد، قالب ها روی آن متصل است و بعد از قرار دادن خمیر نرم شده داخل قلب، با دمیدن هوا داخل قالب، بطری شکل می گیرد.

دستگاه باد کن بطور کلی به 3 دسته تقسیم بندی می شود که هر کدام برای یک کارگاه یا مکان ویژه مناسب است: اولین مدل باد کن دستی می باشد که تمامی مراحل تولید با استفاده از یک اپراتور انسانی انجام می شود؛ از قرار دادن خمیر داخل کوره تا جابجایی خمیر از کوره به داخل دستگاه و در نهایت شروع فرایند جذب و دمش هوا و برداشته شدن بطری آماده. معمولا این مدل دستگاه مناسب کارگاه های کوچک و همچنین تولیدات با مقیاس و تعداد پایین می باشد.

مدل نیمه اتوماتیک: در این دستگاه معمولا کوره به صورت اتوماتیک می باشد و جابجایی خمیر از کوره به داخل قالب دیگر با دخالت نیروی انسانی انجام نگرفته و دستگاه خودش این جابجایی را انجام می دهد. مدل تمام اتوماتیک: در این مدل تمامی مراحل و فرآیند تولید توسط دستگاه و به شکل تمام اتوماتیک انجام می شود و نیروی انسانی به صورت تمام وقت جهت انجام کار نیاز نیست. البته از نظر قیمت چندین برابر مدل های دیگر می باشد و مناسب مشاغل نوپا و یا کارگاه های کوچک به هیچ وجه نیست.

عرضه بدون واسطه دستگاه بادکن ایرانی در بازار

عرضه بدون واسطه دستگاه بادکن ایرانی در بازار اگر به دنبال خرید دستگاه باد کن اتوماتیک برای کارگاه‌ ها و کارخانجات خود می باشید، پیشنهاد ما به شما خریداری از طریق این وب سایت می باشد؛ زیرا شرکت ما بزرگترین مجموعه در عرضه دستگاه بادکن در ایران می باشد.

مشتریان گرامی می توانند از خدمات قبل از فروش، که شامل مشاوره ی رایگان قبل از خرید توسط تیم مشاوره ای ما و خدمات پس از فروش که شامل ضمانت و گارانتی محصولات و ارسال به سراسر کشور می باشد، بهره مند شوند و از خرید خود رضایت کافی داشته باشند‌.