زنی با خوردن گردو کاغذی اعلا دچار سقط جنین شد

لازم به ذکر است که گردو کاغذی اعلا یک منبع عالی از آنتی اکسیدان ها است که می تواند به مبارزه با آسیب اکسیداتیو در بدن شما کمک کند، از جمله آسیب ناشی از کلسترول بد LDL، که باعث آترواسکلروز می شود.

گردو نسبت به هر آجیل دیگری دارای چربی امگا 3 بیشتری است و 2.5 گرم در هر وعده 1 اونس (28 گرم) را فراهم می کند.

چربی امگا 3 از گیاهان، از جمله گردو، اسید آلفا لینولنیک (ALA) نامیده می شود. این یک چربی ضروری است، به این معنی که شما باید آن را از رژیم غذایی خود دریافت کنید.

با توجه به موسسه پزشکی، دریافت کافی ALA 1.6 و 1.1 است. گرم در روز به ترتیب برای مردان و زنان. یک وعده گردو با این دستورالعمل مطابقت دارد.

پلی فنول های موجود در گردو می تواند به مبارزه با استرس اکسیداتیو و التهاب کمک کند. زیرگروهی از پلی فنول ها به نام الاژیتانین ها ممکن است به ویژه درگیر باشند.

باکتری های مفید در روده شما الاژیتانین ها را به ترکیباتی به نام urolithins تبدیل می کنند که در برابر التهاب محافظت می کند.

چربی امگا 3 ALA، منیزیم و اسید آمینه آرژنین موجود در گردو نیز ممکن است التهاب را کاهش دهد.

چندین ترکیب گیاهی و مواد مغذی موجود در گردو ممکن است به کاهش التهاب کمک کند، که عامل اصلی بسیاری از بیماری‌های مزمن است.

پشتیبانی از کنترل وزن: گردو کالری متراکم است، اما مطالعات نشان می دهد که انرژی جذب شده از آنها 21٪ کمتر از آنچه بر اساس مواد مغذی آنها انتظار می رود است.

علاوه بر این، خوردن گردو حتی ممکن است به کنترل اشتهای شما کمک کند.

در یک مطالعه به خوبی کنترل شده بر روی 10 فرد چاق، نوشیدن اسموتی ساخته شده با حدود 1.75 اونس (48 گرم) گردو یک بار در روز به مدت پنج روز، اشتها و گرسنگی را کاهش داد، در مقایسه با نوشیدنی دارونما که از نظر کالری و مواد مغذی برابر بود.

علاوه بر این، پس از پنج روز مصرف اسموتی گردو، اسکن مغزی نشان داد که شرکت‌کنندگان در ناحیه‌ای از مغز فعال شده‌اند که به آنها کمک می‌کند در مقابل نشانه‌های غذایی بسیار وسوسه‌انگیز مانند کیک و سیب زمینی سرخ کرده مقاومت کنند.