روشویی کابینتی طرح سنگ کاخ کرملین دزدیده شد

همانطور که از نام روشویی کابینتی طرح سنگ پیداست، به نظر می‌رسد این سینک‌ها بر روی پایه‌ای نصب شده‌اند که آن را از کف نگه می‌دارد. گاهی اوقات، دقیقاً این وضعیت است.

با این حال، با طرح‌های دیگر، سینک روی دیوار نصب می‌شود و اساساً در اینجا آویزان می‌شود، در حالی که پایه آن کاملاً تزئینی است و برای ایجاد ظاهر یک سینک پایه کلاسیک استفاده می‌شود.

در هر دو نوع، ضایعات لوله کشی و خطوط تامین معمولاً در پایه پنهان می شوند.

سینک ظرفشویی یک ورود نسبتاً جدید به صحنه حمام است و یک روشویی منحصر به فرد ایجاد می کند. این سینک در بالای یک میز قرار می گیرد که اغلب به یک پایه روشویی روی زمین متصل می شود، که مانند بسیاری از روشویی ها، برای پایداری به دیوار بسته می شود.

سینک ظرفشویی به یک شیر آب و سیستم تخلیه زباله غیر استاندارد نیاز دارد و در ساخت و سازهای جدید یا بازسازی عمده حمام استفاده می شود. شیرهای این سینک ها یا روی عرشه نصب می شوند و یا به صورت دیواری نصب می شوند.

سینک زیر سوار یک سینک ممتاز و تمیز است که اغلب در ساخت و سازها و بازسازی های جدید یافت می شود. آنها را نمی توان روی صفحه های لمینت پلاستیکی یا کاشی نصب کرد.

همانطور که از نام آن پیداست، این سینک ها از قسمت زیرین پیشخوان نصب می شوند. آنها کمی بزرگتر از دهانه قسمت بالایی هستند به طوری که میز کانتر یک لبه یا آویزان جزئی روی کاسه سینک ایجاد می کند.

سینک حمام معمولاً از چدن میناکاری شده چینی، شیشه شیشه ای، فلزی مانند مس یا فولاد ضد زنگ یا از مواد رزین کامپوزیت ساخته شده است.

اگر سینک و قسمت بالایی از رزین کامپوزیت هستند، می توان سینک را به صورت یکپارچه با قسمت بالایی ساخت (مانند رویه های “مرمر پرورشی” قدیمی). ضایعات لوله کشی و خطوط تامین در پایه روشویی پنهان شده است.