راهنمای خرید دستگاه بادکن 8000

دستگاه بادکن 8000 محصولی است که توانایی تولید ظروف و بطری برای استفاده در صناع غذایی ودارویی دارد، این دستگاه در انواع مختلف اتوماتیک و دستی تولید می شود و قابلیت و کارایی بالایی دارد، در خصوص راهنمای خرید دستگاه بادکن 8000 باید گفت که بهتر است این محصول را از یک مرکز معتبر و با سابقه خریداری نمایید تا از کیفیت برتر قطعات و استاندارد بودن آن مطمئن بوده و بتوانید انواع دستگاه بادکن را به راحتی به شیوه غیر حضوری سفارش دهید.

راهنمای خرید دستگاه بادکن 8000

دستگاه بادکن 8000 چه مشخصاتی دارد؟

دستگاه بادکن 8000 چه مشخصاتی دارد؟ ستگاه بادکن 8000 از جمله دستگاه های کاربردی و صنعتی است که با تولید انواع بطری و پت کار را برای تولید کنندگان محصولات غذایی راحت کرده و پت های تولید شده با استفاده از این دستگاه در بسته بندی انواع مایعات و مواد غذایی بکار می رود، دستگاه بادکن 8000 مشخصاتی دارد که شامل موارد زیر می شود:

  • یکی از بارزترین مشخصات این محصول طرفیت بالای تولید این دستگاه می باشد، این دستگاه در هر ساعت تعداد بالایی بطری و پت را تولید کرده و بنابراین از نظر سرعت و نیز دقت بسیار منحصر به فرد است، این دستگاه بادکن طوری طراحی شده است که می تواند با سرعت در هر دوره حدود 8000 بطری ساخته و تحویل دهد.
  • این دستگاه در دو مدل دستی و اتوماتیک ساخته شده و در هر دو صورت کار کردن با آن بسیار راحت و آسان است به گونه ای که نیاز به داشتن تخصص خاصی در هنگام کار با آن وجود ندارد.
  • کیفیت قطعات و استحکام و دوام آنها از دیگر مشخصات دستگاه بادکن می باشد، استفاده از قطعات محکم و درجه یک سبب افزایش طول عمر و بادوام بودن این دستگاه شده است و خرید آن را برای تولید کنندگان مقرون به صرفه کرده است.

روش استفاده از دستگاه بادکن 8000

روش استفاده از دستگاه بادکن 8000 همان طور که بیان شد دستگاه بادکن برای تولید بطری های پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد، این دستگاه شامل سه قسمت اصلی کمپرسور، کوره و بخش بادکن می باشد، روش استفاده از دستگاه بادکن 8000 بسیار آسان بوده و بستگی به مدل و نوع آن دارد چرا که بادکن های موجود در بازار به دو نوع دستی و اتوماتیک تقسیم می شوند.

کار با هر دو نوع این دستگاه راحت بوده و نیاز به نیروی متخصص ندارد و یک فرد عادی به عنوان اپراتور می تواند کنار دستگاه قرار بگیرد، در مدل دستی ابتدا مواد اولیه یعنی پریفرم را داخل کوره قرار می دهند و سپس بعد از ایجاد مکش و دمیده شدن هوا بطری ها تولید شده و از دستگاه خارج می شود که توسط نیروی انسانی جمع آوری می شود.

در مدل اتوماتیک بعد از قرار گیری پریفرم در دستگاه تمام مراحل و انتقال به قالب ها به صورت خودکار انجام گرفته و هیچ نیازی به حضور اپراتور وجود دارد زیرا تمام مراحل از صفر تا صد به شکل اتوماتیک توسط خود دستگاه انجام می شود، این بادکن غالبا در کارخانه ها و کارگاه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

پخش مستقیم دستگاه بادکن 8000

پخش مستقیم دستگاه بادکن 8000 پخش مستقیم دستگاه بادکن 8000 توسط این مر کز شناخته شده به صورت بی واسطه انجام می شود، تولید دستگاه بادکن 8000 با بکارگیری مرغوب ترین قطعات صورت گرفته و در ساخت و تولید آن تمام استانداردهای لازم رعایت شده است و در نهایت محصولی با تضمین کارایی و توان بالا و مطلوب روانه بازار شده است،قیمت دستگاه بادکن 8000 با توجه به کیفیت فوق العاده و سرعت و دقتی که در تولید پت دارد بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.

در واقع تولید کنندگان با هزینه کردن برای خرید این دستگاه قادر خواهند بود سال های سال از آن استفاده کرده و عملکرد صحیح و کارایی ویژه آن را شاهد باشند بدون اینکه آسیبی به دستگاه رسیده یا خراب شود، در سایتی که پیش روی شماست تمام نمونه های دستگاه بادکن قرار گرفته و می توانید با در نظر گرفتن قیمت و نیاز مدنظر خود دستگاه مناسب خود را به شیوه آنلاین سفارش دهید.