راهنمای خرید دستگاه بادکن پت 12000

خرید دستگاه بادکن پت 12000 در بازار به وفور و توسط صنایعی انجام می شود که در این عرصه فعالیت دارند و در تلاش اند دستگاه را با توجه به ظرفیت تولیدی خود و با قیمت های مناسب تهیه کنند، لذا در این مرکز می توان این محصول را در کیفیت های بسیار بالا و بسیار باصرفه و رضایت بخش تهیه نمود.

راهنمای خرید دستگاه بادکن پت 12000

اطلاعاتی درباره دستگاه بادکن پت 12000

اطلاعاتی درباره دستگاه بادکن پت 12000 دستگاه بادکن پت ۱۲۰۰۰ دارای سه قسمت باد کن، کوره و کمپرسور است که کمپرسور اصلی ترین بخش دستگاه بوده که وظیفه گرم کردن پریفورم را عهده دار است و قسمت های حرکتی پنوماتیکی کوره را به حرکت در می آورد، همچنین قالب ها بر روی آن متصل است که بعد از اینکه پریفرم قرار داده شد نرم می شود و با دمش هوا و در داخل قلب فک دستگاه جذب و داخل قالب پریفرم با دمش هوا شکل می گیرد.

دستگاه بادکن بطری از نظر کاربرد دارای انواع مختلفی می باشد مانند:

  • بادکن پت دستی: با استفاده از اپراتور تمام مراحل تولید در آن انجام می شود که دارای ظرفیت کمتری بوده و برای کارگاه ها مناسب می باشد.
  • بادکن نیمه اتوماتیک: کارکرد کوره به صورت اتوماتیک است که بدون دخالت انسان پریفرم از کوره به داخل قالب جابجا می شود.
  • بادکن تمام اتوماتیک: تمام فرایند تولید در آن به صورت تمام اتوماتیک انجام می شود و بیشتر در کارخانه جات بزرگ کاربرد داشته چون ظرفیت بالایی دارد در نتیجه از قیمت های بالاتری برخوردار می باشد.

دستگاه های بادکن پت فضای کمی را اشغال نموده و استفاده از آن باصرفه است چون در هزینه اولیه مکان صرفه جویی خواهد نمود علاوه بر آن استفاده از این دستگاه راحت بوده و به تخصص نیازی ندارد، لذا در این زمینه در تامین، نگهداری و انبارداری مواد اولیه و تولیدات پت نیز مشکلی پیش نخواهد آمد.

قیمت دستگاه بادکن پت 12000 در بازار

قیمت دستگاه بادکن پت 12000 در بازار قیمت دستگاه بادکن پت ۱۲۰۰ در بازار بسته به مدل و نوع آن متفاوت بوده و چنس و کیفیت مواد اولیه و قطعات بکار رفته در آن نیز در نرخ موثر است، همچنین نوسانات بازار و قیمت های ارز یا هزینه های تولید عوامل موثر در نرخ گذاری هستند که هر چه دستگاه پیشرفته تر باشد و دارای امکانات بیشتری باشد گرانتر خوهد بود.

دستگاه بادکن جهت تولید بطری به قطعه ای به نام پریفرم نیاز دارد که جنس آن از پلی اورتان می باشد و کیفیت این قطعه در مرغوبیت دستگاه و قیمت آن تاثیرگذار می باشد، همچنین نمونه های درجه یک آن دارای استحکام بالا و کاملا شفاف می باشد که طول عمر بالایی نیز خواهد داشت.

دستگاه بادکن پت برای هر مدل بطری به قالب هایی جداگانه که با آلیاژ های متفاوت ساخته شده نیاز دارد که جنس های باکیفیت آن ها از نوع چدن می باشد و قالب مرغوب سبب تولید پت های باکیفیت خواهد شد، این دستگاه جهت تولید ظروف پت چندین عملیات را انجام خواهد داد تا بتواند پت را در کیفیت عالی و مدل ها و سایزهای متفاوت تولید کند.

عرضه عمده دستگاه بادکن پت 12000

عرضه عمده دستگاه بادکن پت 12000 عرضه عمده دستگاه بادکن درجه یک پت ۱۲۰۰۰ در بازار به وفور و در سطح کسترده ای از کشور انجام می شود که خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است، لذا مشتری می تواند بسته به نیاز و بودجه خود نمونه دلخواه را با قیمت های بدون واسطه تهیه کند که از خرید خود نیز اطمینان کاملی خواهد داشت.

فروش دستگاه بادکن در مدل های مختلفی انجام می شود که همگی دارای قالب هستند و پریفرم خام بر روی پت عملیات حرارت دهی را انجام داده و دمش باد بر روی آن تغییر شکل ایجاد می کند، شکل آن نیز مانند قالبی می شود که بر روی دستگاه قرار دارد در مرحله آخر نیز پت تولید شده خنک می شود، این دستگاه بدنه ای فلزی و مقاومی دارد که در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی دارای دوام بالایی می باشد.