دستگاه هایفو خانگی و اختراعی دو جانبه از آن که تعجب برانگیز است

از آنجایی که دستگاه هایفو خانگی از انرژی نور استفاده می کنند، نمی توانند به لایه های عمیق تر پوست برسند.

در حالی که هایفو انرژی اولتراسوند را در اعماق زیر پوست در دمای مناسب متمرکز می کند تا کلاژن را بازسازی کند، در نتیجه فرآیند طبیعی به نام نئوکلاژنز را آغاز می کند که کلاژن جدید می سازد.

درمان های لیزری فقط روی پوست های سطحی کار می کنند، زیرا نمی توانند در دمای مناسب به عمق بیشتری برسند.

از سوی دیگر لیزرها آسیب های سطحی پوست، خطوط ریز و چین و چروک را به همراه اسکارهای آکنه، لکه ها، لکه های ناشی از افزایش سن، هایپرپیگمانتاسیون و آسیب های ناشی از نور خورشید برطرف می کنند.

فناوری های قبلی عموماً بالاترین لایه های پوست را هدف قرار می دهند. روش هایفو سطح پوست را دور می زند و به طور کامل بر روی لایه های عمیق و ساختاری پوست که در آن کلاژن رسوب می کند تمرکز می کند.

سونوگرافی بسیار متمرکز فرآیند بهبودی خود بدن را در نواحی صورت، گردن و دکلته فعال و تسریع می‌کند و در نتیجه به سفت شدن و سفت‌تر شدن پوست آویزان کمک می‌کند. این روش به هیچ کرم، هیچ محصول پرکننده مصنوعی یا سمی نیاز ندارد.

این تنها به ظرفیت بازسازی طبیعی بدن متکی است. از آنجایی که درمان لایه های عمیق تر را هدف قرار می دهد، سطح پوست تحت تأثیر قرار نمی گیرد.

از آنجایی که هایفو لایه‌های عمیق‌تر پوست را درمان می‌کند، برای مشکلات سطحی پوست مانند آکنه یا لک‌های آفتاب موثر نیست.
در حالی که نتایج به اندازه لیفت صورت چشمگیر نیستند، اما برای کسانی که روش های کمتر تهاجمی را ترجیح می دهند، جایگزین بسیار امن تری است.
پس از درمان، پوست ممکن است برافروخته به نظر برسد، اما قرمزی، تورم خفیف یا سوزن سوزن شدن باید ظرف چند ساعت از بین برود.
اگرچه هایفو درمانی ایمن است، اما از انرژی صوتی با نفوذ عمیق استفاده می کند. بنابراین بهترین درمان برای کسانی که حساس هستند، مانند زنان باردار یا بیماران مبتلا به بیماری قلبی نیست.