دختری که با استفاده از اتصالات لوله گاز برای خود تخت خواب درست کرد

اتصالات لوله گاز و لوله های مسی؛لوله های مسی از قطر کم ساخته می شوند. از آنجایی که مس زنگ زدگی را نمی پذیرد، بنابراین این لوله ها بادوام هستند.

با این حال، از آنجایی که مس گران است. بنابراین، آنها در مکان های محدود استفاده می شوند. از این نوع لوله ها معمولاً برای حمل آب گرم یا بخار استفاده می شود.

آنها حتی در دمای بالا خم نمی شوند یا خم نمی شوند. مس یک فلز ملایم است. بنابراین، لوله های مسی ممکن است به راحتی خم شوند. آنها توسط اتصالات اتحادیه و اتصالات فلنجی و لوله های پلی اتیلن با پیوند متقاطع (PEX) به یکدیگر متصل می شوند.
این لوله را می توان برای کاربردهای گرمایش تابشی مسکونی استفاده کرد. اکسیژن و سایر عناصر را از نفوذ و خراب کردن اجزای مکانیکی کلیدی سیستم های گرمایش حفظ می کند.

همچنین ممکن است برای انتقال آب آشامیدنی استفاده شود. همانطور که در تصویر زیر می بینید، خم می شود و سبک وزن است، که آن را به یک ماده لوله کشی آسان برای استفاده تبدیل می کند.

لوله های فولادی گالوانیزه: فولاد گالوانیزه برای جلوگیری از زنگ زدگی با روی پوشانده شده است. این نوع لوله در خانه‌هایی که قبل از سال 1960 ساخته شده‌اند، رایج بوده و لوله‌های سربی جایگزین شده‌اند

در حالی که در آن زمان برای یک اسباب بازی گران به نظر می رسید، باید بگویم که خرید بسیار خوبی بود. بچه‌های من ساعت‌های بی‌پایانی را صرف ایجاد سیستم‌های لوله‌کشی آسان و جاری شدن آب از طریق آنها با شلنگ کرده‌اند.

این یک انبوه اسباب بازی سرگرم کننده و عالی حیاط خلوت است. اکنون به برنامه های کاربردی لوله کشی واقعی برای PVC برگردیم. PVC مخفف پلی وینیل کلراید است. همچنین جایگزینی رایج برای لوله های فلزی شده است.