خرید مستقیم دستگاه بادکن بطری از کارخانه

بطری از جمله محصولات بسیار پر کاربرد در زمینه تولید نوشیدنی ها می باشد. این بطری ها پس از تولید با دستگاه بادکن شکل گرفته و سپس آماده پر شدن می گردد. خرید مستقیم دستگاه بادکن بطری از کارخانه، کمک می کند تولید کنندگان انواع نوشیدنی به راحتی بتوانند این محصول را در حجم بالا خریداری نمایند و آن را به کار بگیرند. این روش خرید، بهترین گزینه بوده زیرا هزینه های بسیار کمی را در پی خواهد داشت و به دلیل عرضه مستقیم، هر گونه واسطه گری از بین می رود.

خرید مستقیم دستگاه بادکن بطری از کارخانه

منظور از دستگاه بادکن بطری چیست؟

منظور از دستگاه بادکن بطری چیست؟ دستگاه بادکن پت، دستگاهی بوده که سه اجزای اصلی دارد که وظیفه اصلی آن پر کردن بطری ها است. با توجه به اهمیت بسیار بالای سلامت مردم، این بطری ها باید با استفاده از محصولات کاملا بهداشتی و درجه یک تولید شوند. این دستگاه با دمش هوا باعث پر شدن بطری ها شده و شکل اولیه آن ها را تشکیل می دهد.

قبل از استفاده از این دستگاه ابتدا پلاستیک های حرارت دیده درون قالب قرار گرفته و توسط دستگاه با کن، هوای فشرده درون این لوله دمیده شده و در نهایت پلاستیک شکل قالب را به خود می گیرد. سپس پلیسه گیری شده و از قالب بیرون می آید و آماده استفاده می گردد.

دستگاه های بادکن پت و بطری در دو نوع نیمه اتوماتیک اتوماتیک است که هر کدام از آن ها مزایای مختلفی دارند. نمونه های نیمه اتوماتیک برای کارگاه های کوچک مناسب بوده و نمونه های تمام اتوماتیک برای مکان های بزرگ بهترین گزینه می باشد.

یکی از اصلی ترین که قطعاتی که بادکن به آن نیاز دارد، قطعه‌ای به نام پریفرم است که کیفیت آن رابطه مستقیمی با کیفیت نهایی محصول خواهد داشت. این دستگاه‌ها باید مجهز به قالب ‌های گوناگون باشد تا محصول طبق سلیقه هر مشتری تولید گردد.

قیمت دستگاه بادکن بطری در بازار

قیمت دستگاه بادکن بطری در بازار آیا می دانید قیمت اصلی دستگاه بادکن بطری در بازار چقدر است و می دانید که این محصول در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد؟ در واقع دستگاه های بادکن در کارخانه های تولیدی لوازم آرایشی و بهداشتی، دارویی و مواد غذایی به کار گرفته می شود که بسته به هر صنعتی، نمونه‌های مختلفی از آن وارد بازار می گردد.

قیمت دستگاه بادکن بطری با توجه به کیفیت اجزا و پریفرمی که دارد، است. همچنین همانطور که در بالا اشاره کردیم دستگاه ها در نمونه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید می شود که قطعاً نمونه های اتوماتیک آن برای کارگاه های بزرگتر بوده و نسبت به نمونه‌های معمولی قیمت بیشتری دارد. زیرا تکنولوژی بهتری در ساخت این دستگاه به کار گرفته شده که قابل قیاس با سایر دستگاهها نخواهد بود. شما عزیزان جهت اطلاع دقیق از قیمت محصول می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در صفحه با تیم پشتیبانی تماس حاصل فرمایید و از چگونگی کارکرد این محصول و قیمت به روز آن مطلع شوید.