خرید عمده دستگاه بادکن MP90

در صنعت تولید بطری های پت یکی از خطوط تولید اصلی را دستگاه بادکن تشکیل می دهند که روند تهیه این محصولات را با سرعت و قیمت مناسبی سبب شده اند. با توجه به تنوع این تنوع تولیدی این دستگاه ها در این مقاله به معرفی یکی از پرکابردترین آنها یعنی دستگاه بادکن MP90، مکانیسم عمل و ویژگی های کیفی آن می پردازیم. اگر برای خرید عمده این محصول به دنبال مراکز معتبر با خدمات پس از فروش هستید با ما همراه شوید.خرید عمده دستگاه بادکن MP90

دستگاه بادکن MP90 چه ویژگی هایی دارد؟

دستگاه بادکن MP90 چه ویژگی هایی دارد؟ دستگاه بادکن MP90 دارای تکنولوژی نیمه اتوماتیک در تولید بطری های پت است. به این صورت که این دستگاه در کنار یک عدد کانیوار قرار می گیرد و اپراتور با فشار دادن یک دکمه سبب باد شدن پریفرم مورد نظر می شود. در نهایت پس از آماده سازی بطری، دستگاه به صورت اتوماتیک آن را از خط تولید جدا می کند.

این دستگاه توانایی تولید انواع بطری پت با ظرفیت های مختلف 60 سی سی تا 3 لیتری را دارا است. به همین علت شاهد گستردگی به کارگیری آن در صنایع تولیدی بطری های مدرن برای بسته بندی انواع نوشیدنی های گازدار و بدون گاز هستیم.

از ویژگی های کیفی انواع دستگاه بادکن MP90 می توانیم به وجود شاسی هایی از جنس پروفیل های صنعتی اشاره کنیم که افزایش مقاومت آنها در برابر عوامل محیطی و عمر مفید بالا را سبب شده است.

جنس بدنه دستگاه های بادکن صنعتی عمدتاً از آلومینیوم ضد زنگ با ضخامت حدود یک و نیم سانت است که جهت کاور هر چه بهتر ماشین نصب شده و از آن در برابر عوامل محیطی به ویژه رطوبت محافظت می کند.

قطعات اصلی دستگاه از جنس چدن نشکن هستند که مقاومت خارق العاده ای در برابر ضربه و صدمات احتمالی دارند. تمیز کردن این دستگاه ها با استفاده از آب فشار قوی بسیار آسان بوده و نیاز به دقت چندانی ندارد.

فروشنده مستقیم دستگاه بادکن MP90

فروشنده مستقیم دستگاه بادکن MP90 امروزه فروش دستگا بادکن MP90 با سرعت بالایی در حال افزایش است. روند رو به رشد تولید انواع نوشیدنی ها و آب میوه ها، نیاز به بطری های پت بسته بندی را دو برابر کرده است. به همین علت نیز شرکت هایی زیادی در قالب تولید بطری های کوچک و بزرگ فعالیت می کنند که نیاز به قرار دادن چند واحد دستگاه بادکن در خط تولید خود هستند.

برای تهیه این محصولات ضمن بررسی بازار هدف، آنالیز بهترین نوع دستگاه از نظر کارکرد و لوازم جانبی نیز اهمیت زیادی دارد. خریداران باید بدانند که هر دستگاه قابلیت تولید چه نوع بطری و با ظرفیت روزانه چه تعداد دارد. بر اساس میزان سرمایه گذاری خود و بازار هدف مدنظر داخلی یا خارجی می توانند نوع دستگاه بادکن را انتخاب کنند.

برای این منظور شناخت کارخانجات تولید دستگاه بادکن ایرانی یا شناخت برندهای چینی وارداتی اهمیت زیادی دارد. بسیاری از شرکت ها اقدام به ارائه کاتالوگ یا فایل های پی دی اف می کنند که در آنها کلیه اطلاعات دستگاه به صورت جامع و کامل درج شده است. خریداران با مطالعه آنها و کسب آگاهی دقیق تر از نمایندگان فروش می توانند دستگاه متناسب با حجم تولیدات و بودجه خود انتخاب و خریدارای کنند.

قیمت دستگاه بادکن MP90 در بازار داخلی

قیمت دستگاه بادکن MP90 در بازار داخلی قیمت دستگاه بادکن در بازار داخلی نسبتاً با شیب ملایم در حال افزایش است. نمونه های نیمه اتوماتیک MP90 اگر از طریق نمایندگان فروش یا کارخانجات تولیدی خریداری شود به مراتب ارزانتر و دارای قابلیت های تولیدی مناسبی است.

البته باید خاطر نشان کنیم که فاکتورهای کیفی در کنار نوسانات بازار مانند هزینه های تولید و حجم واردات دستگاه های چینی، بر روند قیمت گذاری و نرخ فروش این محصولات تاثیر مستقیم دارد. به طور کلی برای آنالیز بازار و خرید ارزان دستگاه بادکن MP90 می توانید از طریق نمایندگان فروش معتبر اقدام به استعلام قیمت ها و سفارش بدون مراجعه حضوری کنید تا از کیفیت و قیمت ها اطمینان کامل داشته باشید.