خرید دستگاه بادکن 12000 با قیمت ارزان

خرید دستگاه بادکن 12000 با قیمت ارزان از طریق مراکز معدودی امکان پذیر است. یکی از مهمترین و برترین ارائه دهندگان انواع دستگاه بادکن با نرخ مناسب، بازار عرضه مستقیم است که بهترین و کارآمدترین انواع تجهیزات صنعتی تولید بطری و پت را عرضه می‌کند. در این مجموعه صنعتگران فعال در حوزه تولید پت و انواع بطری می‌توانند تنوع بالایی از محصولات تولید شده توسط برندهای مطرح داخلی را شناسایی نموده و با توجه به هدف، دستگاهی با کیفیت درجه یک و قیمت استثنایی را تهیه نمایند.

خرید دستگاه بادکن 12000 با قیمت ارزان

دستگاه بادکن 12000 چه مشخصاتی دارد؟

دستگاه بادکن 12000 چه مشخصاتی دارد؟

انواع دستگاه بادکن 12000 مهمترین تجهیزاتی هستند که در کارخانه تولید انواع بطری و پت مورد استفاده قرار می‌گیرند و قابلیت تولید و طراحی حدود 12000 بطری با کیفیت را در طول یک ساعت دارند. کلیه قطعات و آلیاژهای به کار رفته در این دستگاه دارای بالاترین سطح کیفی هستند و به همین علت کارایی و بازدهی دستگاه بسیار بالاتر از سایر مدل‌های دستگاه بادکن است.

مهمترین مشخصه‌های فنی دستگاه بادکن 12000 عبارت است از:

  • کارایی تمام اتوماتیک: بادکن با ظرفیت 12000 دستگاهی تمام اتوماتیک است که کلیه عملیات طراحی و تولید بطری را بدون نیاز به دخالت اپراتور انجام می‌دهد.
  • تولید محصول با بالاترین سطح کیفی: این مدل از دستگاه بادکن به دلیل طراحی فوق‌العاده محصولی با بالاترین کیفیت و دارای کمترین پرتی را تولید می‎‌کند که از حیث اقتصادی امتیازی مهم به شمار می‌رود.
  • بالا بودن تعداد قالب‌ها: دستگاه بادکن 12000 دارای هفت قالب است که به راحتی امکان طراحی و تولید انواع بطری نوشیدنی و آب میوه در طرح و ابعاد مختلف را فراهم می‌کند.

روش تولید دستگاه بادکن 12000

روش تولید دستگاه بادکن 12000

تولید دستگاه بادکن 12000 در واحدهای تولید معتبر و پیشرفته و با استفاده از بهترین تجهیزات صنعتی، انجام می‌شود. مهمترین نکات در تولید و طراحی دستگاه با کیفیت بادکن، استفاده از آلیاژ و قطعات مناسب، مونتاژ حرفه‌ای و طراحی رایانه‌ای است. واحدهای برتر تولید و ساخت انواع دستگاه صنعتی بادکن در سال‌های اخیر با به‌روزرسانی تجهیزات فنی و استخدام نیروهای جوان و متخصص توانسته اند با رعایت تمامی این نکات، محصولاتی با کیفیت ممتاز و بازدهی عملکرد بالا طراحی کنند.

برای تولید این دستگاه ابتدا سه قطعه اساسی دستگاه یعنی کوره، کمپرسور و قسمت بادکن که اصلی‌ترین قسمت است با استفاده از تجهیزات و متریال مرغوب طراحی و ساخته می‌شود. در ادامه بدنه دستگاه با توجه به ظرفیت در ابعاد مختلف و با استفاده از مواد اولیه گوناگون مانند استیل و آلومینیوم طراحی می‌شود و سپس مونتاژ تمامی قطعات با استفاده از ابزارهای اتوماتیک انجام می‌شود.

دستگاه بادکن در سه مدل دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک طراحی می‌شود و بسته به مدل دستگاه قطعات مدل‌های مختلف با یکدیگر فرق دارند. در مدل‌های جدید و پیشرفته از بهترین آلیاژها و قطعات برای افزایش حداکثری راندمان کاری دستگاه استفاده می‌گردد.

بازار فروش دستگاه بادکن 12000 در تهران

بازار فروش دستگاه بادکن 12000 در تهران

بازار فروش و عرضه مستقیم دستگاه بادکن 12000 در تهران، این دستگاه را با ضمانت کیفیت و عملکرد و قیمت مقرون به صرفه به منظور تامین نیاز واحدهای تولید و صنعتی عرضه می‌نماید و در تلاش است بهترین دستگاه‌ها و تجهیزات تولید شده توسط برندهای مطرح و معتبر داخلی را با سطح کیفی ممتاز و قابل رقابت با دستگاه‌های بادکن خارجی ارائه نماید تا صنعتگران بتوانند بدون دغدغه تجهیزات اولیه را تهیه کنند.

قیمت دستگاه بادکن در بازار با توجه به عوامل مهمی تعیین می‌شود. شرکت تولید کننده دستگاه،مدل دستگاه، میزان بازدهی و کیفیت، تغییرات قیمت در بازارهای داخلی و بازارهای جهانی و حجم تولید سالانه مهمترین عواملی هستند که در قیمت‌گذاری انواع دستگاه بادکن صنعتی موثر هستند. در سال‌های اخیر و به دلیل نوسانات شدید نرخ ارز، قیمت این تجهیزات صنعتی افزایش یافته است.

برای کسب اطلاع از قیمت بروز انواع دستگاه بادکن به صورت عمده و تک در بازار، می‌توان از طریق مرکز پخش و فروش بدون واسطه اقدام نمود و ضمن بررسی مدل‌های مختلف این دستگاه، با توجه به نیاز محصولی با کیفیت ممتاز و قیمت مناسب را خریداری نمود.