تولید کننده دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری

تولیدکننده دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری را به صورت عمده در برندهای مختلف با قیمت های مختلف راهی بازار خرید و فروش می نماید. فروش انواع مختلف دستگاه بادکن بطری تمام اتوماتیک در کیفیت مرغوب به صورت مستقیم و غیرمستقیم به متقاضیان عرضه می شود. قیمت فروش این دستگاه ها بستگی به کیفیت و برند تولیدی آن دارد.

تولید کننده دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری

مراحل مختلف کار با دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری

مراحل مختلف کار با دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری

عملکرد دستگاه بادکن تمام اتوماتیک بطری در مراحل های مختلف انجام می شود در مرحله اول پت به وسیله قالب گیری و دستگاه تزریق پلاستیک به یک بطری که در سایز کوچکتر می باشد تبدیل می شود که به آن پریفورم گفته می شود و در مرحله دوم این پریفورم هایی که ایجاد شدند به وسیله دستگاه بادکن پت مورد دمش قرار می گیرند و شکل آن ها تبدیل به بطری های قالب در سایز موردنظر می شوند.

دستگاه بادکن بطری به صورت تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید می شود که هر کدام از کاربردهای مختلفی برخوردار هستند.

با استفاده از این دستگاه می توان به تولید انواع بطری های پلاستیکی که برای استفاده از نوشیدنی هایی از جمله؛ آب معدنی، نوشابه،دوغ، شر، روغن، انواع بطی های داروئی، موادشوینده، آرایشی و بهداشتی و … استفاده کرد.این دستگاه برای تولید انواع مختلف بطری ها در سری های مختلف کاربرد دارد که بر اساس شکل قالب گیری اندازه آن ها مشخص می شود و نحوه تولید بطری ها بستگی به مدل این دستگاه دارد.

میزان مصرف انرژی دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری

میزان مصرف انرژی دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری

میزان مصرف انرژی دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری 87کیلووات می باشد که نیاز به برق 400 ولت می باشد و منبع تغذیه دستگاه بادکن تقریبا 3PHASE ، 50/60HZ , 220/380V می باشد.

تولید دستگاه بادکن در مدل ها و کیفیت های مختلف انجام می شود که هر کدام برای تولید انواع مختلف بطری های پلاستیکی استفاده می شود.تقریبا بطری هایی با حجم 30 – 15 لیتر به وسیله این دستگاه ها تولید می شود و سرعت تولیدی بادکن ها تقریبا 250-150 بطری در ساعت می باشد.

بری های تولیدی برای محصولاتی مانند آب، آب جوش، شراب، نوشابه و نوشیدنی های گازدار و محصولات خشک کاربرد دارد.این دستگاه بادکن چون یک دستگاه تمام اتوماتیک است به نیروی کار چندانی نیاز نخواهد داشت و این دستگاه ها بیشتر توسط تولیدکنندگان در کارگاه های پیشرفته تولید بطری کاربرد دارد و نحوه تولید و میزان مصرف این دستگاه بستگی به مدل و نوع بطری که تولید می شود دارد.البته دستگاه های غیراتوماتیک یا دستی بر خلاف دستگاه تمام اتوماتیک نیاز به نیروی کار زیادی داشته و کار را چندان سخت برای تولیدکنندگان می کند.

خرید مستقیم دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری

خرید مستقیم دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری

خرید مستقیم دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری از کارخانه تولیدی در بهترین کیفیت با قیمت مناسب انجام می شود. معمولا شرکت های تولیدکننده انواع مختلف دستگاه تمام اتوماتیک بادکن را به صورت مستقیم و بدون واسطه با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار مصرف کنندگان و تولیدکنندگان محصولات پلاستیکی قرار می دهند.

خریدار می تواند با خرید مستقیم هم از کیفیت بالا و هم از قیمت مناسب این محصول برخوردار شود. فروش دستگاه های بادکن در برندهای معروف و شناخته شده عرضه می شود.قابل ذکر می باشد که بسیاری از عرضه کنندگان با راه اندازی فروشگاه مجازی و آنلاین با ارائه خدمات آسانتر برای مشتریان خود و ایجاد رضایتمندی مشتریان خود این دستگاه را به صورت فوری در دم منزل به خریدار تحویل می دهند که این باعث می شود مشتری از خرید خود رضایت کافی داشته و بهترین محصول را خریداری کند.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و کیفیت و نوع مصرف دستگاه های بادکن بطری با مشاوران و کارشناسان فروش شرکت تولیدکننده در ارتباط باشید و اطلاعات لازم را در این زمینه فرا بگیرید.تمامی محصولات این شرکت با کیفیت بوده و قطعات موجود در این دستگاه بسیار استاندارد و مرغوب می باشد که از آن می توان به مدت خیلی طولانی به بهترین استفاده نمود.