تولید کننده دستگاه بادکن AV150

امروزه مصرف بالای بطری های پلاستیکی در زندگی روزمره را نمی‌توان نادیده گرفت. این بطری های پلاستیکی بخصوص در صنایع نوشابه سازی و آب معدنی بسیار پرکاربرد هستند و به علت سهولت استفاده توسط عموم مردم نیز مورد استقبال قرار گرفتند. تولید یک بطری با کیفیت با رعایت اصول بهداشتی می تواند سلامت مردم را تضمین نماید، مجموعه ما مفتخر است تولید کننده دستگاه بادکن AV150 باشد. این شرکت که در زمینه تولید بطری های پلاستیکی یا به اصطلاح پت فعالیت دارد توانسته است این دستگاه ها را با کیفیت بالا برای استفاده مشتریان به بازار عرضه کند.

تولید کننده دستگاه بادکن AV150

مشخصات دستگاه بادکن AV150

مشخصات دستگاه بادکن AV150 همانطور که در بالا توضیح داده شد وظیفه این دستگاه باد کن، تولید بطری های شیشه ای می باشد از نظر کارکرد آن می‌توان به نوع تمام اتوماتیک و نوع نیمه اتوماتیک اشاره نمود. در نوع تمام اتوماتیک تمام مراحل ساخت بطری شیشه‌ای توسط دستگاه های مجهز به صورت مکانیزه تولید می گردد، اما در نوع نیمه اتوماتیک آن وجود افراد برای انجام برخی کارها ضروری است و همه کارها به صورت تمام اتوماتیک انجام نمی شود۰

دستگاه بادکن AV150 یک دستگاه تمام اتوماتیک می باشد و با سیستم مجهز خود مطابق با استانداردهای روز دنیا می باشد و توانسته است محصولات با کیفیتی تولید کند. در ساخت این دستگاه از فلزات آهن و استیل استفاده شده است . این دستگاه قابلیت تولید بطری های مختلف در سایزهای متفاوت با کیفیت بالا را دارا است. همچنین توانایی تشخیص بطری های معیوب یا جدا سازی آن ها را می تواند به بهترین نحو انجام دهد. همچنین در انجام کار خود از صورت و دقت بسیار بالایی همراه است.

کارکرد این دستگاه بدین گونه است که مواد به داخل دستگاه ریخته می‌شوند و طی فرآیندی با حرارت و گرما در قالبی تغییر شکل داده و با ورود باد به قالب آن به شکل قالب در می آید. در انتخاب یک دستگاه مناسب برای مجموعه کارگاه تولیدی خود باید به میزان فضای موجود اختصاص برای این دستگاه توجه نمود و سایز دستگاه را مد نظر قرار داد، همچنین ظرفیت تولیدی دستگاه متناسب با نیاز روز منطقه انتخاب گردد، چرا که دستگاه های بزرگ با تولید بیشتر خود ممکن است برای یک مکان جوابگو باشد، اما برای یک مکان کوچک اضافه نیز باشد و همچنین به میزان مصرف انرژی آن توجه گردد.

شرکت پخش دستگاه بادکن AV150

شرکت پخش دستگاه بادکن AV150 مجموعه ما در زمینه تولید دستگاه بادکن و همچنین پخش دستگاه بادکن فعالیت دارد توانست از محصولات خود را با کیفیت بالا جهت مشتریان عزیز عرضه نماید کیفیت بالا یکی از اصول در مجموعه ها میباشد که توانسته است رضایت مشتریان را حاصل گرداند.