تولید کننده دستگاه بادکن 12000

دستگاه های بادکن یک سری تجهیزات صنعتی بسیار پر کاربرد هستند که در زمینه تولید انواع بطری های پت مورد استفاده قرار می گیرند و از این رو صنعت گران مدل های مختلف این دستگاه ها را تولید کرده و به بازار عرضه می نمایند.

کارخانه ها و واحد های صنعتی که تولید کننده دستگاه بادکن 12000 هستند، این ماشین آلات پیشرفته را بر اساس استاندارد های روز دنیا تولید می نمایند تا از حداکثر کارایی برخوردار باشند.

تولید کننده دستگاه بادکن 12000

معرفی مختصر انواع دستگاه بادکن

معرفی مختصر انواع دستگاه بادکن شاید برای شما عزیزان این سوال مطرح گردد، که دستگاه های بادکن چه وسایلی هستند و در چند مدل یافت می شوند؟ اگر تمایل دارید که در این زمینه به اطلاعات بیشتری دست پیدا کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که ادامه این مطلب را از دست ندهید.

این ماشین آلات در اصل وسایلی هستند که از آن ها برای تولید نمودن بطری های پلاستیکی شفافی که تحت عنوان بطری پت نامیده می شوند، استفاده می گردد و چون در این وسایل بطری ها مثل بادکنک یا بالن باد می شوند، به آن ها دستگاه بادکن گفته می شود.

مدل های مختلف این دستگاه ها بر اساس اینکه به اپراتور انسانی برای کار کردن نیاز پیدا می کنند یا نه، به سه نوع مختلف تقسیم بندی می گردند، که شامل موارد زیر هستند:

  1. دستگاه پنوماتیک یا دستی بادکن: این مدل از دستگاه ها به صورت دستی کار می کنند و باید اپراتوری دائما در کنار آن ها قرار بگیرد تا روشن و خاموش شدن وسیله، مدت زمان کار کردن، سرعت و قدرت آن را بررسی کنید.
  2. دستگاه نیمه اتوماتیک یا نیمه صنعتی بادکن: این وسایل همانطور که از نامشان پیداست نیمه خودکار هستند، یعنی تنها یک نیروی انسانی برای به کار انداختن آن ها نیاز است و مدیریت زمان و قدرت عمل دستگاه به صورت اتوماتیک انجام می شود.
  3. دستگاه خودکار و تمام اتوماتیک بادکن پت: دستگاه هایی که کاملا اتوماتیک هستند، دارای یک برنامه ریزی دقیق برای زمان بندی کار دستگاه، تنظیم میزان و قدرت باد کردن، اندازه گیری بطری ها و حتی روشن و خاموش شدن می باشند و اصلا به هیچ اپراتور انسانی نیاز پیدا نمی کنند و سرعت عمل بالایی دارند.

مشخصات دستگاه بادکن 12000

مشخصات دستگاه بادکن 12000 کارخانه های بزرگ فعال در زمینه تولید دستگاه بادکن 12000 جهت ساختن این مدل از دستگاه ها از مرغوب ترین و بهترین مواد اولیه استفاده می کنند و دستگاه های مورد نظر را مطابق با آخرین متد ها و استاندارد ها تولید می نمایند تا از کیفیت و طول عمر لازم جهت انجام وظایف خود بهره مند باشند.

این دستگاه ها از ساختار و بدنه ای از جنس فلزات صد در صد مقاوم، مستحکم، نشکن و ضد ضربه برخوردار هستند که به طور ویژه ای در برابر نفوذ کردن نم و رطوبت در دراز مدت مقاوم هستند، پس به هیچ وجه دچار زنگ زدگی و خوردگی نخواهند شد و کیفیت خود را از دست نمی دهند.

بهترین متریالی که می توان به این منظور در این وسایل استفاده کرد، فولاد و استیل ضخیم ضد زنگ می باشد، که مسلما سطح بیرونی این فلزات را برای بالاتر بردن میزان مقاومت آن ها با استفاده از یک لایه رنگ کوره ای پوشش می دهند، تا هیچ یک از عوامل محیطی نتواند به آن ها آسیب برساند.

این وسایل در ابعاد و اندازه های گوناگونی تولید می گردند، تا از ظرفیت و گنجایش های مختلفی برخوردار باشند و بتوان آن ها را در داخل صنایع تولیدی کوچک یا بزرگ و با توجه به نیاز استفاده نمود.

تولید کننده ها این وسایل را تحت آزمایش های کنترل کیفی قرار می دهند و بعد از اینکه تجهیزات با موفقیت تمام آزمایشات را پشت سر گذاشتند، مجوزها، تاییدیه ها و نشانه های اختصاری لازم از جمله علامت استاندارد بر روی آن ها درج خواهد شد، که موجب جلب اطمینان بیشتر مصرف کننده ها می شود.

اجزاء تشکیل دهنده دستگاه بادکن 12000

اجزاء تشکیل دهنده دستگاه بادکن 12000 صنعت گرانی که به کار ساخت دستگاه بادکن 12000 می پردازند، با توجه به نوع استفاده ای که این ماشین آلات صنعتی دارند و بر حسب کاری که قرار است انجام دهند، یک سری بخش ها را در داخل آن ها قرار می دهند که اجزای اصلی تشکیل دهنده این وسایل هستند.

یک ماشین بادکن درجه یک، استاندارد و تایید شده باید حتما این اجزاء را داشته باشد تا بتواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد و بطری پت را تولید نماید و لیست این قسمت ها شامل موارد زیر هستند:

  • یک بخش ورودی برای پذیرش متریال های اولیه دستگاه، که در اصل بطری های پت بسیار کوچکی هستند که هنوز به شکل دلخواه نهایی درنیامده اند.
  • قسمت دمنده، که هوای گرمی را که حرارت مشخصی دارد توسط یک لوله به داخل این بطری های کوچک می دمد و موجب می شود این محصولات باد کرده و بزرگ شوند و به شکل دلخواه درآیند.
  • یک سری قالب با اندازه های مشخص، که بطری ها را در حین باد شدن به دقت مورد بررسی قرار می دهند و ابعاد آن ها را کنترل می کنند، تا به همان شکل و اندازه ای که مورد نظر تولید کننده ها است در بیایند.
  • بخشی برای رصد کامپیوتری بخش داخلی دستگاه، که مثل یک دوربین دیجیتالی عمل می کند.
  • بخش خروجی که بطری های تولید شده از آن به بیرون منتقل می شوند و در اختیار اپراتور های تولید کننده محصولات قرار می گیرند.

مرکز پخش دستگاه بادکن 12000

مرکز پخش دستگاه بادکن 12000 اصلی ترین و برترین مرکز پخش دستگاه بادکن 12000 این تجهیزات پیشرفته و مدرن را که در صنایع تولیدی مورد استفاده قرار می گیرند، به صورت گسترده ای از واحد های تولید کننده آن ها خریداری نموده و سپس در حجم عمده در کشور پخش می کند تا آن ها را به فروش برساند.

با توجه به اینکه این مرکز در اصل یک مهره واسطه در میان صنعت گران و مصرف کننده ها محسوب می شود و آن ها را به هم متصل می کند، محصولات تولیدی کارخانه ها را به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می نماید و با ارزش افزوده خیلی کمی هم به فروش می رساند.

این مساله موجب می شود که فعالان حوزه تولید بطری پت کمترین هزینه را برای خرید لوازم مورد نیاز خود بپردازند و در نتیجه امر تولید با مخارج کمتری صورت می گیرد و این عامل به کاهش نرخ این بطری ها می انجامد.

توصیه می شود برای خرید این محصولات از طریق مراکز پخش و فروش دستگاه بادکن آنلاین اقدام کنید تا از کرونا در امان باشید.